Skip to content

הורוסקופ: אוגוסט חודש קשה

חודש אוגוסט כולו קשה ודרמטי, לכן גם המשכו לא מבשר לנו טובות. צפויים קשיים, תסכולים ובעיות תקשורת - אנושית וטכנית. הפילוג בין ימין ושמאל - מעמיק. הדימוי הבעייתי של ישראל בעולם - מתחזק. וישנו גם שיעור חשוב על מגבלות הכוח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

השמש עדיין במזל אריה וכל אירוע בהשפעתה הופך לדרמטי במיוחד

במחצית השנייה של אוגוסט הכוכבים האישיים הופכים לנטולי היבטים, מה שגורם לחוסר הרמוניה ואי יכולת להגיע להבנות וליצור הסכמים בכל תחום: בקואליציה, בקבינט, בין הדרג המדיני לצבא, בין פלגי החמאס, בין מצרים לחמאס וכו'. למעשה מדובר בחוסר תקשורת, עם פוטנציאל לנפילת מערכות תקשורת. לכך נוסף "מרובע אוגוסט" – מצב כוכבים גרוע במיוחד, שמתחיל ב-14 בחודש ומגיע לשיא בין ה-18.8 ל-26.8.

הפצצות כירורגיות בעזה (צילום: "Gaza Now")
הפצצות כירורגיות בעזה (צילום: "Gaza Now")

* בין 11.8 ל-23.8 – השמש תהיה נטולת היבטים

שמש במזל אריה ללא היבטים היא ביטוי קלאסי של איבוד שליטה. הכול נע סביב האגו. האנרגיה, שהייתה עצורה עד ה-10.8, כשהשמש הייתה בהיבט דכאוני עם שבתאי, מתפרצת ומאבדת גבולות.

מכיוון שהשמש באריה עוסקת בשלטון ובמעמד של השולטים, חוסר היבטים של השמש מסמל: אגו; מאבק על שליטה, המבטא כאוס; תחושה שאין "מלך בישראל", או שיש "הרבה מלכים". מאבק על הדרך יוביל לסכנה של קיצוניות פוליטית ומדינית עם השלכות חסרות רסן. בולטת תחושה של פילוג. גם מזג האוויר עלול להיות קיצוני וקיימת סכנה לשריפות.

* בין 10.8 ל-15.8 – מרקורי יהיה ללא היבטים

טכנית זה מתנהל כמרקורי בנסיגה, כלומר ריבוי בעיות טכניות, אולי גם בלוויינים; תקלות העלולות להשפיע על תשתיות; ריבוי האקרים וניסיון לחבל במודמים גדולים. חוסר היבטים מצביע גם על בעיות תקשורת אנושיות וקושי להגיע להסכמים. חתימות בזמן זה על הסכמים (מכל סוג) אינן שוות את הנייר שעליו נחתמו. חברתית: נטייה למחאה ולעליה של רעשי רקע רבים ומכל הסוגים. סכנת אפידמיה מתגברת בעולם.

* בין 6.8 ל-12.8- ונוס במזל סרטן תהיה נטולת היבטים

ונוס נטולת היבטים היא דיסהרמונית בכל מה שנוגע ליצירת שיתוף פעולה, ולכן היא רעה לשותפויות ולהרמוניה, בקואליציה ובכלל. נושאים חוקיים בבתי דין בעולם יעוררו ביקורת כלפי ישראל ויזכו להתנגדות של ממשלת ישראל. מיקומה של ונוס כל החודש האחרון, בבית 9 של מפת מדינת ישראל – הבית העוסק ביחסי החוץ של ישראל, היה בעייתי בגלל ההיבטים של ונוס. עד ה-12.8 ונוס נטולת היבטים, מה שיגביר את נושא בדידותה של ישראל בעולם, ובכלל דימוייה בעולם יהיה בעייתי.

* מרקורי ב-15.8 מגיע למקומו הטבעי במזל בתולה

זהו מיקום הרוצה לעסוק בשגרה, עבודה והתנהלות נורמטיבית. רק שהפעם עם כניסתו למזל בתולה הוא יהיה בהיבט דיסהרמוני עם נפטון בדגים, שזה אומר פוטנציאל לחשיפת שערוריה, שקרים, או אמיתות בעייתיות מאוד. אולי אלו הם ניצני ועדת חקירה. המועקה תגבר.

* בין 16.8 ל-18.8, צמידות יופיטר לוונוס

היבט של נס, או של הינצלות ממשהו שיכול היה להיגמר הרבה יותר גרוע.

* בין 14.8 ל-26.8 – מאדים צמוד לשבתאי במזל עקרב

היבט המסמל את הבעיה הגדולה שלנו במחצית השנייה של אוגוסט: יחסי מאדים במזל עקרב עם מפת מדינת ישראל יהיו דיסהרמוניים כמעט עד סיום מהלכו בספטמבר הקרוב. מאדים בסוף מאזניים היה גורם ההצתה של מבצע  "צוק איתן", הוא מסמל את כוח הלחימה ונמצא בשיאו כשהוא בעקרב. מרס במפת מדינת ישראל מייצג את אויבי המדינה. הצמידות שלו עם שבתאי במזל עקרב אינה מבשרת טובות.

* הימים בין ה-26-18.8

מבטאים את שיאה של הדיסהרמוניה בין ונוס ושמש במזל אריה, הצמודה לפלוטו ושבתאי במפת מדינת ישראל. יחד הם יוצרים מרובע (היבט דיסהרמוני) לצמידות מאדים שבתאי במזל עקרב באופק של מפת המדינה. ההיבט של מרס בצמידות לשבתאי מייצר תסכול, תחושת סרוס, כאב, זדוניות והשפעות של פגיעה ונזק. חשש לפיגועים ולפתיחת חזית נוספת.

צמידות מרס שבתאי עוסקת במנהרות תת קרקעיות – כל מה שחופרים מתחת לאדמה כדי לייצר הישרדות, אך גם בכשלים כלכליים, מגבלות פיננסיות ותסכול כללי. הצמידות הזו של שבתאי ומרס, בעיקר במפת מדינת ישראל, מלמדת לקח חשוב לאומה על הפנמת מגבלות הכוח.

כבר היינו שם פעם, אבל עכשיו זה קשה יותר

ב-1984 היינו "בסרט דומה". כוכב מרס היה צמוד אז לשבתאי במזל עקרב, בין החודשים ינואר ליולי. בתקופה ההיא בוטל ההסכם שהיה לישראל עם ממשלת לבנון (מה שבהמשך אפשר לחיזבאללה לצמוח מולנו), פרצה פרשת קו  300 ובהמשך הגיעו הבחירות עם תוצאה ללא הכרעה.

אבל עכשיו, באוגוסט 2014, המרובע של הכוכבים ביחס למפת מדינת ישראל הוא דרמטי יותר מאשר היה ב-1984. המרובע הנוכחי מצביע על מצב תקוע וקשה, הנובע מקושי לייצר החלטות  ברורות, מה שיכול להביא לתוצאות קשות: אולי חזית נוספת שמתפתחת ומעצימה את הדרמה, או חזרה לנקודת ההתחלה אחרי כל הלחימה שנעשתה.

מערכת שלטונית המצויה בדיכוטומיה (כוחות מנוגדים המושכים לכיוון הפוך) לא מסוגלת לייצר הכרעה ברוב גדול. כוחות הימין והשמאל יגרמו לתחושת פילוג בולט. תיתכן הכרזה על בחירות או אולי משאל עם.
צמידות שבתאי מרס מביאה איתה שיעור חשוב ולקח שצריך להילמד דווקא דרך התסכול והתקיעות.

מרובע אוגוסט – מצב כוכבים שעדיף ולא היה

מרובע אוגוסטמרובע אוגוסט

מרס צמוד לשבתאי כבר מה-16.8 יוצר היבט מרובע לוונוס בין ה-27-23.8, אלה הם כוכבים שעדיף היה אם לא היו. הצמידות הזו נחשבת לרעה במיוחד, בתחושת חוסר האונים והתסכולים שהיא יוצרת. ביחסים אישיים צמידות זו מסמלת יחסי שליטה וסירוס. במסחר היא מסמלת הפסדים, או תחושה של סיטואציה שהוחמצה. במלחמה, זהו היבט המצביע על תבוסה, או חוסר הכרעה. המרובע הזה של שבתאי מרס ב-90 מעלות לוונוס באריה במפת מדינת ישראל, הופך למרובע תוקפני במיוחד כבר בין ה-14.8 ל-16.8.

ונוס שליטת מפת מדינת ישראל (מזל שור) בבית עשר העוסק בשלטון-ממשלה-סמכות, צמודה לפלוטו ושבתאי כבר מה-20.8 ומייצרת היבט של 90 מעלות (מרובע אוגוסט) למרס הצמוד לשבתאי בעקרב. זהו היבט תוקפני ומסוכן, היכול להצביע על חוסר יכולת להגיע לסיכומים, מה שעלול לייצר אווירה קשה ספוגת חומר נפץ, שתגרום לפתיחת חזית נוספת, או אפילו להולדת מגה-פיגוע.

.
פלוטו בגדי בהיבט של 150 מעלות לפלוטו המולד במפת המדינה, מצביע על שינוי משמעותי בממשלה ובניהול המצב. פלוטו עלול לרמז על החלטה פתאומית של פרישה של מישהו. נפטון בדגים בהיבט למרקורי חושף שערוריות בצבא במשטרה ובגופי שלטון.

יופיטר יהיה במזל אריה, בצמידות לפלוטו, עד אמצע ספטמבר וזה מדבר על סופה של תקופה אחת ותחילתה של אחרת.

 מפגש כוכבים זה הוא בעל חשיבות עליונה. כי למרות הקושי הרב והסבל שמצב כוכבים כזה עלול לגרום, הוא גם ילמד את כולם לקח והבנת המגבלות.

לאתר של פנינה כץ הקישו כאן.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן