Skip to content

בקורס נהיגת קטרים השנה ישתתפו נשים

הקורס החדש שיפתח בחודש אוקטובר ברכבת הוא חלק מהרגולציה של משרד התחבורה שנועד להגביר את הבטיחות ורמת השירות ברכבת ולהצעיד אותה עם המדינות המתקדמות בעולם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בחודש אוקטובר יפתח קורס מיוחד, שבסיומו יוסמכו כ-40 חניכים וחניכות למפעילי קטר ורכבות נוסעים. במסגרת הקורס יחשפו החניכים לטכנולוגיות מתקדמות, מגוון הקטרים והקרונות, הקיימים ברכבת ישראל וכן לסטנדרטים בינלאומיים של נהיגה ברכבות. כמו כן, ירכשו החניכים ידע מקצועי נרחב, הנדרש לצורך הפעלת המערכות המתקדמות, ברכבות ובמסילות.

תוכנית חדשה

הקורסים יתבצעו במסגרת תוכנית חדשה להכשרת נהגי קטרים לרכבת ישראל, הכוללת מסלול ישיר להסמכת נהגי רכבות נוסעים, במסגרת רפורמת הבטיחות והשירות ברכבת, שיזם שר התחבורה, ישראל כץ.

בתכנית שאושרה על ידי מנהל אגף בכיר רכבות במשרד התחבורה, משה אמסלם, הוטמעו שינויים ושיפורים רבים שנועדו לשפר את רמת הבטיחות והשירות ברכבת ישראל, בהתאם לסטנדרטים הקיימים במדינות המתקדמות באירופה.

עשרים נשים

מאות מועמדים הגישו עד כה בקשה להשתלב בקורס הראשון לנהגי קטר. כעשרים מהם, נשים. בהנהלת רכבת ישראל, המצפים לנהגת קטר הראשונה בישראל, ציינו כי הם מעודדים נשים נוספות להגיש את מועמדותן לקורס ולקחת חלק בקורס המאתגר.

השר כץ ציין, כי הקורס החדש שיפתח בחודש אוקטובר ברכבת הוא חלק מתהליך הרגולציה של משרד התחבורה שנועד להגביר את בטיחות הנסיעה ורמת השירות ברכבת ולהצעיד אותה עם חברות הרכבות המתקדמות בעולם.

מנכ"ל רכבת ישראל, בעז צפריר, ציין כי מסלול ההכשרה החדש למפעילי קטר לרכבות נוסעים, הינו אבן דרך משמעותית בהתחדשות של רכבת ישראל. "ההכשרה החדשה תסייע להגדיל משמעותית את מצבת מפעילי רכבות הנוסעים ובכך לתת מענה לגידול בתדירות הרכבות ולשפר את השירות לנוסעים", ציין צפריר.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן