Skip to content

ליברמן דורש לבדוק מי מימן את נסיעת חברי בל"ד לקטאר

"אנו נמשיך ונעשה ככל שניתן על מנת שרשימת הגיס החמישי המייצגת את ארגוני הטרור בכנסת ישראל תמצא את מקומה הרחק מבית הנבחרים ומאחורי סורג ובריח", אומר ליברמן. ח"כ יפעת קריב (יש עתיד), פנתה הבוקר ליו"ר וועדת האתיקה בבקשה לדעת האם חברי הכנסת של בל"ד הגישו וקיבלו את האישורים הנדרשים לנסיעתם בהתאם לתקנון הכנסת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"נסיעתם של חברי סיעת בל״ד, המפלגה שהוקמה ומונהגת ע״י עזמי בשארה, מי שהואשם בריגול חמור וברח מישראל, מוכיחה שוב ובאופן נחרץ לאלו שעוד פקפקו בכך, שאין להם כל מקום בכנסת ישראל". כך כותב שר החוץ, אביגדור ליברמן, בעמוד הפייסבוק שלו.

"רשימת הגיס החמישי". אביגדור ליברמן (צילום: רפי מיכאלי)
"רשימת הגיס החמישי". אביגדור ליברמן (צילום: רפי מיכאלי)

"בעוד ישראל נמצאת עדיין במערכה קשה נגד הטרוריסטים מארגון החמאס, חברי בל״ד נוסעים לקטאר ומפגינים תמיכה בחאלד משעל וחבר מרעיו", כתב ליברמן. "מפלגת ״ישראל ביתנו״ עתרה בעבר לוועדת הבחירות המרכזית בבקשה לפסול את בל״ד מלהתמודד לכנסת אך בית המשפט העליון דחה את העתירה. אנו נמשיך ונעשה ככל שניתן על מנת שרשימת הגיס החמישי המייצגת את ארגוני הטרור בכנסת ישראל תמצא את מקומה הרחק מבית הנבחרים ומאחורי סורג ובריח.

פנתה לוועדת האתיקה בכנסת. ח"כ יפעת קריב (צילום: דוברות הכנסת)
פנתה לוועדת האתיקה בכנסת. ח"כ יפעת קריב (צילום: דוברות הכנסת)

"בנוסף", אומר ליברמן, "אני סבור כי עם שובם מקטאר מן הראוי שהיועץ המשפטי לממשלה יבחן את מקור המימון לנסיעתם של הח"כים, מי שילם על האירוח בבית המלון המפואר, האם הצטיידו בכסף מזומן שהועבר ע״י בשארה ומפעיליו, את חוקיות הביקור, האם נעברו עבירות של ביטחון המדינה כגון מגע עם סוכן זר והאם הועברו כספים, לבקשתם, מקטאר לארגון הטרור 'בני הכפר'".

במקביל, ח"כ יפעת קריב (יש עתיד), פנתה הבוקר ליו"ר וועדת האתיקה בבקשה לדעת האם חברי הכנסת של בל"ד הגישו וקיבלו את האישורים הנדרשים לנסיעתם בהתאם לתקנון הכנסת.

ח"כ קריב מבקשת לדעת מיהו גורם המימון ומהי מטרת הנסיעה? ובאם לא הגישו חברי הכנסת בקשה ובחרו להתעלם מתקנון הכנסת ולרמוס את חוקי הדמוקרטיה הישראלית, דורשת ח"כ קריב, לכנס את הוועדה במידי לדיון בנושא, לבחון את הסרת חסינותם ולהפעיל את כל הסנקציות העומדות בפני הוועדה כנגד חברי הכנסת.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן