Skip to content

לוקהיד מרטין תעזור בהפעלת מערכת פיקוד משטרתית בבריטניה

זכתה בחוזה עבור שירות המשטרה המטרופולינית בסכום של 90 מיליון ליש״ט
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לוקהיד מרטין בריטניה תעזור בהפעלתה של מערכת פיקוד ובקרה חדשה עבור שירות המשטרה המטרופוליני (MPS), במסגרת חוזה בהיקף 90 מיליון ליש״ט שנחתם לאחרונה בלונדון. החברה, שבסיסה בלונדון, תפעל בשיתוף קפיטה (Capita) ו-KPMG, לביצוע הרענון המשמעותי ביותר שערך הכוח במערכת הפיקוד והבקרה מזה 30 שנה.

שוטרים בריטים. קשר הדוק עם הציבור. צילום: אלכס סגרה - REX
שוטרים בריטים. קשר הדוק עם הציבור. צילום: אלכס סגרה - REX

במסגרת השותפות עם MPS, שתשתרע על פני 17 שנה, ישלבו מהנדסי התוכנה של לוקהיד מרטין בלונדון את הפונקציות הנדרשות על מנת לספק למשטרה העירונית מערכת פיקוד ובקרה, אשר תבטיח ששיחות למוקד החירום ושיחות אחרות ייענו ביעילות והשוטרים יתפרשו במוקדים הנדרשים באפקטיביות.
התוכנית תבטיח, שכוח המשטרה הגדול ביותר בבריטניה יצויד ביכולות הנדרשות על מנת להתמודד ביחסי גומלין עם הציבור ולספק מידע משופר על השטח, באמצעות ניתוח חיזוי ושיתוף נתונים לרבות קול, טקסט, אפליקציות ומדיה חברתית.

סטיבן בול, מנכ״ל לוקהיד מרטין בריטניה, אמר במעמד החתימה על החוזה, כי ״הצוות שלנו בבריטניה כבר מספק מערכות טכנולוגיית מידע, אשר משפרות ומגינות על התעשייה הלאומית, התשתית החיונית והמערכת המשפטית בבריטניה ולנווט מדי שנה בבטחה יותר משתי מיליון טיסות מסחריות בשמי בריטניה; ומבטיחות ששירות הדואר הממלכתי יוכל לספק באמינות מדי יום לבתים ולמשרדים יותר מ-50 מיליון פריטים".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן