Skip to content

חברת PayPal מאפשרת ביצוע תשלומים לריינאייר

PayPal מאפשרת לבצע תשלומים דיגיטליים בעזרת טכנולוגיות מתקדמות. סגן נשיא PayPal: "עוזרים לריינאייר לפתח את חוויית הלקוח שלה ולאפשר לנוסעיה להזמין טיסות בקלות ובמהירות"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חברת PayPal מאפשרת ביצוע תשלומים לחברת התעופה הלואו קוסט האירופית ריינאייר, עבור הזמנת טיסות, באמצעות מערכת מאובטחת, המציעה תהליך תשלום מהיר, פשוט ובטוח יותר.

סגן נשיא PayPal באירופה, המזה"ת ואפריקה, לואיס פלאן מסר: "ריינאייר חוללה מהפכה בתחום הלואו קוסט באירופה, ו-PayPal, החלוצה העולמית של תשלומים מהירים ובטוחים יותר, גאה לעזור לה לפתח את חוויית הלקוח שלה ולאפשר לנוסעיה להזמין טיסות בקלות ובמהירות".

סמנכ"ל השיווק של ריינאייר, קני ג'ייקובס, הסביר את המהלך: "מיליוני אנשים ברחבי אירופה משתמשים ב-PayPal באופן יומיומי ואנחנו שמחים לשתף פעולה עם חברה בסדר גודל כזה. עכשיו יכולים 86 מיליון הלקוחות שלנו להזמין טיסות מוזלות ב-ryanair.com באופן מהיר, נוח ובטוח יותר. השותפות שלנו עם PayPal היא חלק מתכנית רחבת היקף של שיפור חוויית הלקוח, במסגרתה הגדלנו את כמות הכבודה המותרת, הורדנו עמלות, והשקנו אפליקציה חדשה. בקרוב נחשוף את חוויית העסקים החדשה של ריינאייר ונמשיך להציע מוצר משופר שיש בו הרבה יותר מרק מחירים זולים".

PayPal

חברה PayPal, שנוסדה ב-1998, מאפשרת לבצע תשלומים דיגיטליים בעזרת טכנולוגיות מתקדמות. החברה מאפשרת, בצורה פשוטה ונוחה, ליותר מ-148 מיליון חשבונות פעילים, מ-193 מדינות וליותר מ-9 מיליון עסקאות ביום ב-26 מטבעות שונים.PayPal היא חברה בת של eBay והיא נחשבת לפתרון תשלומים מהיר ובטוח לשלם, או לקבל תשלום. השירות של החברה מעניק לאנשים דרכים פשוטות להעביר כסף באמצעות חשבון הבנק, או כרטיס האשראי האישי, בלי לחשוף פרטים פיננסיים רגישים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן