Skip to content

אפליקציית UBER מתחילה מחר לפעול בישראל

תתחרה באפליקציית GetTaxi. בחו"ל מפעילה UBER שירותים לנסיעות בתשלום גם בכלי רכב פרטיים. יונייטד איירליינס הינה חברת התעופה הראשונה המציעה את שירותי UBER לנוסעיה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
UBER תגביר את התחרות בתחום שירותי הזמנת מוניות בסלולריץ צילום: אתר UBER
UBER תגביר את התחרות בתחום שירותי הזמנת מוניות בסלולרי. צילום: אתר UBER

אפליקציה UBER להזמנת שירות מוניות, תתחיל לפעול מחר בישראל ותתחרה ישירות באפליקציה GetTaxi. בשלב ראשון לפעילות uber בארץ היא תפעל רק בתחומי תל אביב ותזכה את הנוסעים בהנחה של 20%. נהגי המוניות יקבלו תשלום מלא עבור הנסיעות.

UBER, הפועלת חמש שנים מציעה שירותי הזמנת מוניות מהטלפונים החכמים באמצעות אפליקצייה להורדה בתשלום למכשירי סמסונג, איייפון ובמבוססי אנדרואיד נוספים. מנכ"ל החברה בישראל הוא יוני גריפמן.

שירות המוניות של UBER, שהצליחה לפרוש את פעילותה ב-45 מדינות, הוא לא העיקרי שלה, אלא שירות UBERX, המאפשר לכלי רכב פרטיים (לא מוניות) להסיע תמורת תשלום. לפעילות זו התנגד שר התחבורה ישראל כץ. מה גם שתקנות התעבורה בישראל אוסרות במפורש תשלום נסיעות ברכב פרטי. לכן החברה תפעל בישראל רק בתחום שירותי המוניות.

כניסה לתחום התעופה

בינתיים נמסר, כי יונייטד איירליינס הינה חברת התעופה הראשונה המציעה את שירותי UBER לנוסעיה. בנוסף לגישה לאפשרויות התחבורה הקרקעיות ותכונות נוספות, יכולים לקוחות יונייטד לבצע באמצעותה את הפעולות הבאות: להירשם לטיסות החברה; לבצע סריקות דרכון בהתייצבות לטיסות בינלאומיות; הקלות במעבר הסריקות הביטחוניות; בחירת מושבים במטוס כולל במחלקת תיירות פלוס, ולקבל שירותים נוספים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן