Skip to content

מוסיפים 50 מיליון שקל לצרכים מידיים ברשויות בדרום

כך מסר היום שר האוצר, יאיר לפיד, בפגישת עבודה עם ראשי המועצות האזוריות בדרום. לפיד: "הגענו אליכם היום כדי לאפשר לכם לבנות פה חיים טובים יותר לאזרחים שלכם"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בפגישת עבודה היום עם ראשי המועצות האזוריות בדרום מסר שר האוצר יאיר לפיד, כי ביחד עם שר הפנים, גדעון סער, יועמדו לרשותם סיוע של 50 מיליון שקל נוספים. הסיוע לרשויות יועמד בגין פעולות חירום מוניציפאליות בלתי צפויות ופעולות רכש והצטיידות חיונית בנושא חרום. תקציב זה מתווסף ל-30 מיליון שקל שהשרים הקצו לצרכים מיידים במשך מבצע צוק איתן.

שר האוצר בפגישה עם ראשי המועצות המקומיות בדרום. "לחזק את היישובים בדרום ולהפוך אותם לפנינה ארץ ישראלית"
שר האוצר בפגישה עם ראשי המועצות המקומיות בדרום. "לחזק את היישובים בדרום ולהפוך אותם לפנינה ארץ ישראלית"

הפגישה התקיימה במסגרת ביקורו של השר בדרום, במטרה לדון במעטפת הכלכלית לתושבים וליישובים בדרום ובסיוע הכלכלי אותו מגבשת הממשלה בימים אלו. בפתח הפגישה אמר השר: "הפתרון הארוך האמיתי הוא לחזק את היישובים בדרום ולהפוך אותם לפנינה ארץ ישראלית כמו שהם היו וכמו שהם צריכים להיות".

"המשך שיגשוג"

תמיר עידאן, ראש מועצה אזורית שדות נגב אמר בפתיחת הישיבה עם שר האוצר: "אני רוצה להודות לממשלת ישראל ולשר האוצר על התגייסותם לעזרת תושבי הדרום ועוטף עזה במשך כל ימי הלחימה. משפחת עוטף עזה מעוניינת לעסוק בחינוך, תרבות ופנאי ולא רק בביטחון. אנחנו רוצים להיות מסוגלים להבטיח לתושבים שלנו שקט ממשי שימשך לאורך זמן. צריך לזכור, כי ניצחון החמאס יהיה ישובים בעוטף עזה שאינם מיושבים, ניצחון מדינת ישראל יהיה המשך שגשוג ופריחה של החקלאות וההתיישבות ביישובי הדרום ועוטף עזה".

ראשי המועצות הודו לשר האוצר, יאיר לפיד, על קיום הפגישה והעלו במהלכה צרכים שונים כמו הצורך להגדיל את היקף התושבים בעוטף עזה וסיוע במימון תשתיות.

בפגישה השתתפו: תמיר עידאן, ראש המועצה האזורית שדות נגב, אלון שוסטר, ראש המועצה האזורית שער הנגב, יאיר פרג'ון, ראש המועצה האזורית חוף אשקלון, חיים ילין, ראש המועצה האזורית אשכול, אלון דווידי, ראש עיריית שדרות וכן מהאוצר מנהל רשות המיסים, משה אשר ונציג אגף תקציבים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן