Skip to content

רשיומט מאפשר ממחר לקבל מידע על עברו של הרכב

עמדות הרשיומט, המוצבות בסניפים של סופר פארם, במקומות שונים בארץ, יאפשרו גם להתעדכן במספר הנקודות שנרשמו לחובתו של הנהג בגין עבירות תנועה. עלות השירות 10 שקלים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ממחר יוכל כל נהג להתעדכן לראשונה במספר הנקודות שנרשמו לחובתו בגין עבירות תנועה, באחת מעמדות הרשיומט, המוצבות בעשרות סניפי סופר פארם, בכל רחבי הארץ, מקרית שמונה שבצפון ועד אילת בדרום. השירות כרוך בתשלום אגרה של 10 שקלים. עד כה אפשר היה להנפיק ברשיומט רק רישיונות נהיגה ורכב ולשלם עבורם באמצעות עמדות הממוחשבות האלה, בשירות עצמי.

עמדת רשיומט. שיפורים בשירות עצמי. צילום: משרד התחבורה
עמדת רשיומט. שיפורים בשירות עצמי. צילום: משרד התחבורה

קבלת תדפיס

בנוסף לכך, ממחר אפשר יהיה לקבל לראשונה, באמצעות עמדות הרשיומט גם תדפיס המכיל מידע מפורט על עברו של הרכב, בטרם קניה, כולל בעלויות קודמות והגבלות. כך למשל, יוכל כל רוכש רכב משומש לראות אם הרכב היה רשום בעבר על שמה של חברת השכרה, או ליסינג וכן אם הרכב משועבד, או מעוקל.

שר התחבורה ישראל כץ ציין, כי השירות החדש הוא חלק משיפורים וחידושים שמשרד התחבורה מעמיד לרשות הציבור. "מתן אפשרות לנהגים לקבל בטרם קניה תדפיס המכיל מידע על עברו של הרכב באופן נגיש וזמין יגביר את השקיפות בעת רכישה ומכירה של כלי רכב משומש", הוסיף השר.

זיהוי המשתמשים בעמדות הרישיומט האוטומטיות יתבצע באמצעות כרטיס אשראי של בעל הרכב.

היכן מוצבים עמדות רשיומט?

עמדות הרשיומט מוצבות כיום בעשרות סניפים של הסופר פארם בארץ: תל אביב, ירושלים, חיפה, קרית גת, עפולה, כרמיאל, כפר סבא, טבריה, חדרה, באר שבע, אשקלון, אשדוד, אום אל פחם, כפר יסיף, סחנין, עכו, נהריה, שפרעם, ראש העין, רחובות, נתיבות, מגדל העמק, דימונה ואור יהודה.

כמו כן, מוצבות עמדות רשיומט גם בקניון הדרים בנתניה וקניון סרקין בפתח תקוה. עמדה נוספת מוצבת במשרדי הממשלה שבקרית הלאום בירושלים. כיום ניתן להנפיק באמצעות עמדות הרשיומט, רישיונות נהיגה ורכב ולשלם עבורם בתוך כמה שניות, ללא תוספת עמלה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן