Skip to content

הורוסקופ: ספטמבר, חודש קשה ולא יציב

משבר כלכלי עולמי בדרך. פוטין מאבד מכוחו. לישראל, כמו תמיד, אורבות סכנות. העולם יצא למלחמה בתנועות הטרור נוסח דעאש, אבל הן ייעלמו מהזירה העולמית רק ב-2017
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

6-1 בספטמבר:
מאדים בעקרב מתקרב להיבט של 180 מעלות לשמש של מפת מדינת ישראל במזל שור

היבט לא קל, שיכול להצביע על אירוע ביטחוני, התלקחות, או פיגוע. לא ברור אם זה המשך האירועים הקיימים, או שאולי נפתחת זירת אירועים חדשה. התקדמות מאדים בין הימים האלה היא ללא היבטים בתוך מערכת הכוכבים השמיימית, מה שמעורר דאגה ומנבא תקופה אלימה עם סכנות, אולי לא מהסוג שעברנו באוגוסט, אך בעייתיות לא פחות. סכנות אורבות לישראל, בין אם זו הזליגה מגבול סוריה, או ערעור נוסף של חזיתות קיימות. שקט לא יהיה.

9-6 בספטמבר:
ונוס נפגשת עם כוכב השבת – רגולוס

רגולוס מסמל עצמה וכוח ונחשב למיקום של ממליך מלכים והצלחות. מאידך, סכנת חטא היוהרה עומדת תמיד לפתחו. מעשים שעושים בהשפעתו עלולים לחזור כבומרנג. המפגש איתו מדבר על טעויות הנעשות מתוך היבריס.

10-6 בספטמבר:
ונוס בבתולה בהיבט דיסהרמוני לנפטון

תחושות של אכזבה. הבטחות לא ממומשות. לא טוב מבחינה רומנטית. רע לנושאים כספיים. קיימת סכנה למפולות כספיות. מומלץ להיזהר ממלכודות דבש פיננסיות. משבר כלכלי גדול בדרך.

13-6 בספטמבר:
מרובע גדול וקרדינאלי. עלול להביא איתו משבר כלכלי

 משבר במקומות עבודה, עלייה בפיטורין. במקביל יופיטר באריה בהיבט של 150 מעלות לפלוטו בגדי – רמז לקריסה כלכלית של גוף גדול (כמו משבר הסאב פריים שהיה ב-2008 בארה"ב) הכל יכול לקרות ולהשפיע על משבר כלכלי גדול יותר באירופה ובארה"ב, אשר ישפיע גם על השווקים שלנו. המשבר באוקראינה יגיע לשיא.

מרקורי במרובע קרדינאלי, 90 מעלות לפלוטו ו-180 מעלות לאוראנוס בטלה – תקופת משבר. יחסי מרובע זה מדברים על אופציית הפרת הסכמים. אם מדובר בהסכמים במצרים אז ייתכן שמדובר בהפרת הסכם "צוק איתן", אך ייתכנו גם קשיים בממשלה לקבל ולהסכים עם החלטות. הקשיים יובילו למחאה והתקשורת תהיה תוקפנית וקטגורית. ייתכנו פיטורים מאסיביים ומחאות מול מקומות עבודה, או לחלופין חוסר תפקוד בתחומי דואר, חינוך, תחבורה, בריאות. במפה של נתניהו זהו משבר משמעותי מאוד: מחאות – סכנת פירוק קואליציה, מישהו עלול לפרוש או איום ממשי. ייתכן שייפלו החלטות על הליכה לבחירות. מאבקים פוליטיים יהיו יצריים במיוחד.

פוטין מככב עכשיו ובחודשים הקרובים

המפה של פוטין

בהמשך החודש ובחודשים הקרובים צפויים משברים כלכליים. פוטין יהיה אחד הגורמים לכך. הוא בן מזל מאזניים עם אופק עקרב. ונוס, שליטת המזל שלו, יוצרת היבט של 90 מעלות מדויק לשמש של אובמה באריה. אובמה ופוטין מתעבים זה את זה. מתיחות בין המעצמות תשפיע על הכלכלה העולמית. פוטין הוא איש חזק, בעיקר נוקשה, עם אג'נדה נסתרת (שמש, שבתאי, נפטון ומרקורי בבית 12) ומתנהל באופן פרובוקטיבי כשמנסים להעמיד אותו בפני עובדות שלא נראות לו. עם שמש, שבתאי ומרקורי, ב-90 מעלות לאוראנוס ('אף אחד לא יגיד לי מה לעשות') הוא מותח גבולות מול כולם, כל עוד מתאפשר לו. עד כמה ממהלכי הפגנות הכוח שלו הן כיסוי לחולשתו הרבה? עד כמה המתיחות בין המעצמות תשפיע בחודשים הקרובים על הכלכלה העולמית? ימים יגידו.

פוטין שרוצה לנצח, ילמד על מגבלות הכוח

מלכתחילה פוטין נכנס לאוקראינה על מנת להישאר, נחוש להחזיר לאימפריה הרוסית את "זוהרה" ובכל מחיר. החודש, היבטי הכוכבים מצביעים על הצורך שלו לנצח ויהי מה. דרך הצורך שלו להשתמש בכוח הוא ילמד שהוא עלול להפסיד בחזיתות אחרות, כשהעולם ינדה אותו לגמרי. שלושת החודשים הקרובים יהיו דרמטיים במיוחד. ייתכן שהוא יצליח להחזיר את רוסיה לאחור בהרבה מובנים. המשבר הכלכלי  יגיע החודש לשיא גם בגלל העימות בין המעצמות (ארה"ב-נאט"ו מול רוסיה) – מלחמה קרה, שעלולה להפוך למלחמה חמה ואמיתית, עם סכנה ואיום להשתמש בנשק גרעיני. שבתאי באופק עקרב של פוטין מלמד אותו שהוא לא כל יכול. המלחמה הזאת תחליש אותו, והתוצאה שלה, מעבר לזריית מוות רב,  תהיה ככלות הכל על תקן "שפיכת התינוק עם המים".

מה צופים הכוכבים למנהיג רוסיה? פוטין (צילום מסך)

באוקטובר, כשמרקורי יתחיל את נסיגתו על המפה של פוטין, ושבתאי יהיה מול יופיטר במזל שור, יגיע המשבר לשיאו. צריך לזכור שפוטין תמיד ימתח את הגבול, כל עוד יאפשרו לו לחמוק בעורמה, רק שהפעם הוא יצטרך לשלם מחיר. כשמדובר באישיות עם הפרעה נרקיסיסטית ברורה כמו פוטין, לא ברור עד כמה באמת ניתן לאדם כזה ללמוד לקחים. אבל כאיש תאב חיים עם יצר הישרדות גבוה ויכולת מניפולטיבית חזקה, הוא יעשה הכל כדי לשרוד. זה נכון שכוחו נחלש, אבל השאלה היא אם ברוסיה יהיה מישהו שיקום להחליפו.

 מדצמבר הקרוב ועד ספטמבר 2015 שבתאי יהיה מול הירח, והעם הרוסי ישאל את עצמו, "למה היינו צריכים את זה", כי מדובר בהיבט של נזקים כלכליים שהעם הרוסי יצטרך לשלם. האיש נמצא בסכנת מוות ואויבים רבים אורבים לו, ובינתיים הנזקים של מלחמת אוקראינה ישפיעו על השווקים באירופה ובארה"ב באופן דרמטי. למעשה כל העולם יסבול מנסיגה כלכלית משמעותית.

טרור 2014

לאט ובהדרגה מתחילות המלחמות השנה להיראות אחרת ממלחמות רגילות. אם פעם מדינה נלחמה במדינה הרי שעכשיו גופים טרוריסטיים קיקיוניים כובשים להם אזורים (כמו בעירק, סוריה, ניגריה, סומליה, וכ"ו), זורים אימה ופחד ומאלצים את המדינות להפנים כי גופי טרור מכתיבים את סדר היום. אנחנו כנראה צריכים לקלוט את השינוי שאוראנוס-פלוטו מייצרים, וזה שבירת פרדיגמות של גופים, מדינות ומעצמות. שינויים מהותיים המאלצים את כולם להתנהל אחרת.

כך גם דעאש או קבוצות טרור אחרות, המושפעות מיחסי אורנוס פלוטו – קבוצות כוח שאינן בוחלות בכלום ומשתמשות בכל מה שאפשר  כדי להשיג מטרות. אמנם הן נראות לנו קשורות לדת, אבל אלה גופים אנרכיסטיים שיש להם עניין לזרות כאוס ולפרק את הסדר הישן ולעיתים יחברו לקבוצות דתיות.

ההצלחות שלהן חלקיות בגלל מהירות תנועתן, ולטווח ארוך אין מדובר בהצלחות גדולות. תהליכים אלה יימשכו אסטרולוגית עד 2017. ומעבר שבתאי לקשת בשנת 2015 יעזור לגופים אלה להציף את העולם במקומות נוספים.

ספטמבר הוא חודש בו המעצמות ילחמו בגופים הטרוריסטיים-אנרכיסטיים. אך הדרך לכך שהם ייעלמו לגמרי עוד ארוכה, והיא נמשכת עד שנת 2017.

 

www.pninastro.com האתר של פנינה כץ:

 

3 Comments

  1. מיכאל
    30 בספטמבר 2014 @ 14:51

    תגידו, אתם לא מתביישים לפרסם את הקשקוש המקושקש הזה שכל קשר בינו לבין המציאות הוא מקרי בהחלט?

    • אירית רותם צפרוני
      2 באוקטובר 2014 @ 15:11

      לא

  2. דליה
    2 בספטמבר 2014 @ 16:42

    היי לגבי פיגוע האם את יכולה לבדוק לגבי התאריך 11/9
    תודה

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן