Skip to content

זו אותה האהבה: מופע הוקרה לאריק איינשטיין בפארק הירקון

ערב ההוקרה יתקיים ב-7.10.14 ויכלול ממיטב יצירותיו של הזמר והיוצר. בין המשתתפים: שלום חנוך, מיקי גבריאלוב, יהודית רביץ, שם טוב לוי, יוני רכטר, ארקדי דוכין, קורין אלאל, ברי סחרוף, שלומי שבת, יצחק קלפטר, מוניקה סקס ומשינה. לכבוד הפרוייקט מושק היום השיר "לפעמים" בביצוע איינשטיין ומיכה שטרית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
"ערב של פעם בחיים". איינשטיין. צילום: זיו קורן

מופע ההוקרה לאריק איינשטיין, שהלך לעולמו בסוף 2013, יתקיים ב-7 באוקטובר בפארק הירקון בתל-אביב ויכלול ביצועים חד פעמיים של אמנים ומוזיקאים מהשורה הראשונה, שעבדו עם אריק בעבר הרחוק והקרוב. כולם ישתפו פעולה ויחלקו כבוד לאיש, לאמן, ליוצר ולזמר המופלא, שליווה את כולנו בכל רגע מחיינו כאן.

בין האמנים שיופיעו: אברהם טל, ארקדי דוכין, ברי סחרוף, ג'וזי כץ, דוד ד'אור, דודו טסה, דני סנדרסון, דני רובס, יהודית רביץ, יוני רכטר, יצחק קלפטר, מאור כהן, מוש בן ארי, מיכה שטרית, מיקי גבריאלוב, מוניקה סקס, משינה, נינט, קורין אלאל, קובי אפללו, קרולינה, ריטה, שלום חנוך, שלומי שבת ושם טוב לוי.

קובי בן עטר, המנהל האמנותי של המופע: "אריק היה אגדה בשבילי. היצירה, הרוח, התל אביביות, הקוליות, הענווה הכישרון ובעיקר חוסר הנראות הציבורית, הפכו בעיניי את אריק למודל. אריק לא איתנו יותר, אבל יש לנו את המורשת השלמה של שיריו, את רוחו ואת העולם שהשאיר אחריו. באישורם המלא של סימה רעייתו ושל ילדיו אמיר ודינה, לקחתי תחת אחריותי את ניהולו האמנותי של ערב ההוקרה לאריק איינשטיין. ערב חד פעמי של פעם בחיים".

הערב יורכב מחמש תחנות משמעותיות ביצירתו המוזיקלית של אריק, המבוססות על שיתוף הפעולה הפורה בינו לבין שלום חנוך, מיקי גבריאלוב, שם טוב לוי, יוני רכטר ויצחק קלפטר. בערב יופיעו אמנים רבים, שחלקם שיתפו פעולה עם איינשטיין בעבר ולחלקם זו תהיה נגיעה ראשונה  בחומרים של אריק.

תזמורת של כ-30 נגנים קלאסיים ונגני ריתם סקשיין ילוו את המופע בשילובים יוצאי דופן וחד פעמיים, שנוצרו במיוחד לערב זה. בפעם הראשונה נחלוק כבוד לנגנים שעבדו לצידו של אריק וינגנו במופע. המופע נערך תחת חסותו של פסטיבל ישראל. כרטיסים: 270 שקלים. מחיר מיוחד לתושבי עוטף עזה (ומנויי סלקום-נטוויז'ן): 135 שקלים.

לכבוד הכרזת הפרוייקט מושק היום השיר "לפעמים" לתחנות הרדיו. למיכה שטרית היה חלום להקליט את השיר "לפעמים" בביצוע משותף עם אריק איינשטיין. כשהגיעה ההזדמנות, הקליטו השניים יחד עם ברי סחרוף סקיצה ראשונה של השיר. הקלטות ההמשך בוצעו בשנת 2014.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן