Skip to content

נסיעות חינם למתנדבות השירות הלאומי המתגוררות באילת

עד כה התאפשר למתנדבות באילת לנסוע בחינם עד לצומת הערבה ומשם הן נאלצו לממן מכספן את עלות הנסיעה עד אילת. מדובר היה בעלות המסתכמת כיום ב-58 שקלים, לכל כיוון
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מתנדבות השירות הלאומי, המשרתות ומתגוררות בעיר אילת נהנות מהשבוע מנסיעה חינם בתחבורה הציבורית, בכל הקווים בארץ, כולל בקווים לאילת. כך החליט שר התחבורה ישראל כץ.

השר כץ נענה לפנייתו של מנכ"ל רשות השירות הלאומי-אזרחי, שר שלום ג'רבי, להרחיב את הסדר נסיעות החינם בתחבורה הציבורית גם למתנדבות השירות הלאומי-אזרחי, המשרתות בעיר אילת.

עלות כלכלית ניכרת

מנכ"ל רשות השירות הלאומי- אזרחי ציין, כי מדובר בעלות כלכלית ניכרת למתנדבת, המקדישה שנה או שנתיים מזמנה בתרומה לקהילה ולחברה. "רבות מהמתנדבות מגיעות מרקע סוציו-אקונומי קשה וכל הוצאה כספית משמעותית ביותר עבורן", הוסיף ג'רבי.

עד כה התאפשר למתנדבות השירות הלאומי, המשרתות באילת לנסוע בחינם עד לצומת הערבה ומשם הן נאלצו לממן מכספן את עלות הנסיעה עד אילת. מדובר בעלות המסתכמת כיום ב-58 שקלים, לכל כיוון.

תורמות לשיפור חיי החברה

השר כץ ציין, כי הרחבת הסדר נסיעות החינם למתנדבות השירות הלאומי, המשרתות באילת, מהווה הוקרה והערכה לפעילותן החשובה והמבורכת עבור הקהילה. "מדובר בחיסכון משמעותי בהוצאות הכספיות של מתנדבות השירות הלאומי, התורמות במגוון רחב של תחומים לשיפור חיי החברה בישראל" הוסיף כץ.

מנהל הרשות הארצית לתחבורה ציבורית, מאיר חן, שלח חוזר למנכ"ל רשות השירות הלאומי- אזרחי, המיידע אותו על הרחבת הסדר ההנחות בתחבורה הציבורית למתנדבות השירות הלאומי, גם לאילת.

מנכ"ל הרשות לשירות הלאומי- אזרחי הודה לשר כץ על היענותו לבקשתו לאפשר למתנדבות השירות הלאומי מימון מלא עבור נסיעתן "בתמיכת השר הממונה על השירות הלאומי- אזרחי, אורי אורבך, נמשיך לפעול להשוואת תנאי המתנדבים לתנאי החיילים המשרתים בעורף על מנת להוקיר את פועלם למען הקהילה והמדינה", אמר ג'רבי.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן