Skip to content

הקומיקאית ג'ואן ריברס, כלת האמי, מתה מדום לב בגיל 81

הכוכבת היהודיה-אמריקנית נודעה בלשונה החדה, בניתוחים הפלסטיים שעשתה וביחסה האוהד לישראל. כשנשאלה בחודש שעבר על המלחמה בעזה השיבה: "אם ניו-ג'רזי היו חופרים מנהרות ויורים טילים על ניו-יורק, היינו מוחקים את ניו-ג'רזי"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
"הצחיקה, הרגיזה וכבשה לבבות". ריברס. צילום: David Shankbone, ויקיפדיה

השחקנית והקומיקאית היהודיה-אמריקנית חדת הלשון ג'ואן ריברס, מתה הלילה בגיל 81 מדום לב לאחר שעברה לפני כמה ימים ניתוח במיתרי הקול. ריברס היתה גיבורת תרבות אמריקנית, זכתה בפרס האמי והיתה ידועה בסגנון הדיבור הבוטה שלה, בקולה החזק והצורם ובניתוחיים הפלסטיים הרבים שעשתה.

ריברס כיכבה על הבמה, בקולנוע ובטלוויזיה וגם כתבה ספרים. את הפריצה הגדולה בקריירה החלה בתוכנית האירוח של ג'וני קרסון בשנות ה-60 ומאז לא סתמה את הפה, הצחיקה והרגיזה וכבשה לבבות של מיליוני אמריקנים. במסגרת הופעותיה היא נהגה לצחוק על ידוענים בהוליווד ולזכותה ייאמר שידעה גם לצחוק על עצמה. בין היתר הנחתה את "סאטרדיי נייט לייב" ובשנים האחרונות הנחתה תוכניות טלוויזיה עם בתה היחידה מליסה.

ריברס נודעה ביחסה האוהד לישראל ובחודש שעבר, במהלך מבצע "צוק איתן", אמרה בתשובה לשאלת עיתונאי: "אם ניו-ג'רזי היו חופרים מנהרות ויורים טילים על ניו-יורק, היינו מוחקים את ניו-ג'רזי. הפלסטינים לא יכולים לירות טילים ולצפות מאנשים לא להגן על עצמם". כשנשאלה במה אשמים התושבים בעזה, ענתה: "שלא יעזו לשים את מצבורי הנשק בבתיהם הפרטיים. לא אכפת לי. הם התחילו עם זה. הישראלים לא ירו עליהם". לאחר מכן, בעמוד שלה בפייסבוק, הוסיפה: "המלחמה היא גהינום ולמרבה הצער אזרחים הם קורבנות של סכסוכים פוליטיים. אני מתפללת לשלום."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן