Skip to content

חדש: ניסאן קשקאי החדשה עכשיו בישראל

ניסאן קשקאי החדש מציב סטנדרט חדש בסגמנט הקרוסאובר עם חסכון בדלק, רמת אבזור משופרת, טכנולוגיה ובטיחות משודרגים ובמחיר החל מ- 155,000 שקלים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בשנת 2007 השיקה ניסאן את הקשקאי שהפך לחלוץ דגמי הקרוסאובר ונמכר ליותר משני מיליון לקוחות ברחבי העולם. הקשקאי החדש "ממציא" מחדש את הקטגוריה באמצעות שני מנועים חדשים עוצמתיים 1200 סמ"ק טורבו בנזין ו- 1600 סמ"ק טורבו דיזל. הקשקאי החדש בעל צריכת הדלק הנמוכה בקטגוריה וציון ירוק משופר בנסיעה משולבת – 5.6 ליטר ל- 100 ק"מ בגרסת מנוע בנזין ו- 4.6 ליטר ל- 100 ק"מ בגרסת מנוע דיזל.

ניסאן קשקאי החדשה ( צילום יח"צ חו"ל )

הקשקאי של ניסאן ביסס את עצמו כבר מזמן כמוביל בשוק הקרוסאובר בעולם, עם היקף ייצור של למעלה מ-2 מיליון יחידות מאז 2007. טכנולוגיה איכותית, עיצוב קרוסאובר של הדור השני ודינמיות משופרת משתלבים כולם ליצירת עמוד השדרה של הניסאן קשקאי החדש. כמו כל ניסאן חדש, הקשקאי עתיר וגדוש בטכנולוגיה חדשנית. הוא מציע חבילה מקיפה של מאפיינים טכנולוגיים חכמים המשפרים את כל היבטי הנהיגה. טכנולוגיות Safety Shield של ניסאן כוללות כעת מערכת לבלימה במצבי חירום מלפנים, התראת ערנות הנהג וזיהוי תמרורים, יחד עם מספר עזרי נהיגה חיוניים נוספים והמערכת החכמה לסיוע בחנייה מאפשרת ביצוע נטול מאמצים של תמרונים עירוניים. הקשקאי החדש מתוכנן כך שהוא הופך את הטכנולוגיה המובילה לנגישה יותר מתמיד. החדשנות נמשכת עם מבחר חטיבות ההינע של הקשקאי, שהוא רחב וחסכוני יותר מתמיד. כל מנוע משתמש במגדש טורבו כדי להקטין את הנפח, פליטת המזהמים וצריכת הדלק, תוך שמירה על ביצועים מעולים, שיפור נוסף בחיסכון מושג באמצעות תכנית מקיפה של הפחתת משקל, שהניבה הפחתת משקל של 40 ק"ג בדגמים מסוימים, למרות התוספת הנכבדה של ציוד חדש.

בקשקאי החדש תיבת הילוכים ידנית בעלת שישה הילוכים או תיבת Xtronic החדשות לחלוטין. בתוך המכונית, ניכר שיפור משמעותי באיכות החומרים והעיצוב מוסיף משיכה משמעותית של החלל הפנימי לחבילה שמציע הקשקאי.

הקשקאי החדשה (צילום יח"צ חו"ל )

השילוב של החיסכון של מכונית נוסעים רגילה עם תחושת ההרפתקה של SUV היווה תמיד חלק מפתח של המשיכה של דגמי קרוסאובר. מגוון של מנועי בנזין ודיזל חסכוניים ומעודנים מאפשר לקשקאי החדש להתעלות על הציפיות של הנהגים, ללא תלות ביחידת הינע שהם בוחרים.

מנוע בנזין 1200 סמ"ק DIG-T הוא מנוע שפותח על ידי שותפות רנו-ניסאן וכוונן במיוחד על-ידי ניסאן עבור הקשקאי החדשה. מנוע טורבו מתקדם מספק 115 כו"ס והוא בעל צריכת דלק משולבת של 5.6 ליטר / 100 ק"מ
כמו כל מערך המנועים של הקשקאי החדש, מנוע 1.2 DIG-T מצויד במערכת עצור וסע כציוד סטנדרטי, ונהנה משפע של טכנולוגיות לחיסכון בדלק, כולל אלטרנטור רגנרטיבי, יחסי הילוכים אופטימליים ושמנים מיוחדים בעלי צמיגות נמוכה.

מנוע דיזל 1600 DcI מפיק 130 כו"ס והוא אחד ממנועי הדיזל המתקדמים בפלח השוק שלו, עם כמה חידושים טכנולוגיים המתוכננים לשפר ככל האפשר את צריכת הדלק ולהקטין את פליטת ה-CO2. מנוע 1.6 dCi, שהוצג לראשונה בקשקאי הקודם, הוא קל-משקל, קומפקטי, ומעניק איזון מושלם בין ביצועים חזקים לבין חיסכון יוצא מן הכלל בדלק. גרסת Xtronic פולטת CO2- 119 גרם/ק"מ והיא בעלת צריכת דלק של 4.6 ליטר/100 ק"מ,

תיבת הילוכים Xtronic החדשה, שפותחה במיוחד עבור הדור השני של הקשקאי, זמינה עם מנוע בנזין 1.2 ליטר ו 1.6 dCi. תיבת הילוכים מתקדמת מאוד זו מבוססת על העיקרון של תיבת הילוכים רציפה, אך מתוכננת כך שהיא מעניקה חוויית נהיגה חלקה וטבעית יותר. שלא כמו תיבות הילוכים רציפות רגילות, תיבת ההילוכים Xtronic של הקשקאי מחקה את ההתנהגות של תיבת הילוכים מסורתית מרובת הילוכים בעת האצה מהירה, עם החלפות הילוכים מדורגות. בנהיגה רגועה יותר, ההילוכים מותאמים בעדינות כדי להעניק פעולה חלקה להפליא. המשמעות היא שתיבת ההילוכים Xtronic מציעה לנהג את הטוב משני העולמות, עם אספקת כוח חלקה להפליא בעומס נמוך וביצועים ישירים בעת האצה חזקה.

דגשים טכנולוגיים של הקשקאי החדש:
חבילות Nissan Safety Shield הכוללות: מערכת לבלימה אוטומטית במצבי חירום מלפנים, התראת ערנות הנהג, מערכת לזיהוי תמרורי תנועה, התראת סטייה מנתיב, התראת זיהוי בשטחים "מתים", זיהוי עצמים נעים, עזר אור דרך, בקרת שלדה, פנסי Full LED שצורכים 50% מההספק של פנסי הקסנון הקודמים, צג מבט היקפי 360° עם מערכת סיוע לחנייה אוטומטית, מערכת Nissan Connect חדשה המשלבת יישום סמארטפון.

לאור התשוקה של הקשקאי החדשה לחידושים, הקרוסאובר החדש יהיה הדגם הראשון של ניסאן שיימכר עם מערכת NissanConnect החדשה. מערכת NissanConnect, המגיעה כעת עם צג מגע 7 אינץ', התפתחה ומציעה כעת קישוריות לסמארטפון כדי לאפשר לבעל המכונית לשמור על קשר עם העולם החיצוני בכל מקום שאליו הוא נוסע. בעתיד תהיה לה גישה למגוון יישומים הכוללים מוזיקה, רשתות חברתיות, בידור ונסיעות באמצעות צג מגע צבעוני גדול 7 אינץ'. מערכת NissanConnect החדשה מבוססת על התפקודים שהוצגו לאחרונה, Google® Search ו-Google® Send To Car, שמאפשרים לנהג לתכנן את הנסיעה מהבית.

המערכת כוללת הזרמת שמע Bluetooth ושילוב של טלפון נייד, וכן כניסות Aux-in ו-USB יחד עם רדיו DAB.
בנוסף לצג הראשי של NissanConnect, נהנה הנהג גם מתצוגה נוספת בתוך לוח המכשירים. זוהי אחת מתצוגות המחוונים המתקדמות ביותר שנראו עד היום, עם צג TFT צבעוני 5 אינץ' המכיל לא פחות מ-12 תצוגות גרפיות הזמינות בסבב. תצוגה זו, הניתנת להתאמה לצבעי מרכב שונים של הקשקאי, מציעה תפקודי מידע והתראות הכוללים מהירות ממוצעת ומהירות נוכחית, צריכת דלק, הוראות ניווט פנייה אחרי פנייה, תוכן שמע, זיהוי תמרורים, Nissan Safety Shield, בקרת שלדה, עצות לנהיגה חסכונית, וכן מידע לגבי לחץ האוויר בצמיגים והגדרות חלוקת המומנט במצב 4X4. בנוסף, הנהג יכול להתאים לעצמו את תחושת ההיגוי, התאורה, הגדרות מגבי השמשות והנעילה, וכן תוכן ממחשב הדרך.

הקשקאי החדש זמינה בשלוש רמות גימור: ,Acenta Acenta SVו-Tekna. כל אחת מהן כוללת יותר ציוד, חומרים איכותיים יותר וחדשנות רבה יותר.

חזית הקשקאי החדשה (צילום יח"צ חו"ל)

דגם ה- Acenta כולל מערכת בקרת אקלים מפוצלת לשני אזורים, מערכת מולטימדיה NISSAN CONNECT עם מצלמת רוורס, גלגל הגה וראש ידית הילוכים מצופים בעור איכותי, חישוקי סגסוגת 17 אינץ', מערכת לוחות המטען (Luggage Board System) החדשנית, ומראות צד מתקפלות חשמלית עם פנסי איתות. ציוד הבטיחות כולל בלם חנייה חשמלי, חיישני חגורות בטיחות מלפנים ומאחור, פנסי ערפל קדמיים, פנסים ראשיים אוטומטיים ומגבים עם חיישני גשם.

דגם ה-ACENTA SV כולל בתוכו 4 מצלמות לראייה היקפית של 360° , חיישני חנייה קדמיים ואחוריים, מפתח חכם לכניסה מרחוק וכפתור להנעה. בנוסף הדגם מגיע עם חלון גג פנורמי קבוע עם סוכך שמש חשמלי, מסילות גגון, שמשות אחוריות כהות וחישוקי סגסוגת ספורטיביים 18 אינץ'. הדגם מציע גם את מערכת Safety Shield המתקדמת של ניסאן שמתוכננות להגביר את בטיחותם של יושבי המכונית, כוללות מניעת התנגשות קדמית (Front Collision Avoidance), מערכת לבלימת חירום אוטומטית, אורות גבוהים ונמוכים אדפטיביים, זיהוי תמרורים והתראה על סטייה ממסלול.

הדגם הבכיר ביותר, Tekna, כולל מגוון רחב של מאפיינים המופיעים לראשונה בפלח שוק זה, שמדגישים עוד יותר את עמדת ההובלה של ניסאן בשוק הקרוסאובר. לשם הבטיחות נהנים דגמי Tekna מפנסים ראשיים LED לאלומה גבוהה ונמוכה וממערכת Nissan Safety Shield עם מערכת חנייה אוטומטית במקביל ובמאונך, מערכת התראה על ערנות נהג,זיהוי בשטחים "מתים", וזיהוי עצמים זזים. דגמי Tekna מצטיינים גם בכל הנוגע למאפייני עיצוב וטכנולוגיה. כל הדגמים מצוידים בחישוקי סגסוגת 19 אינץ', מושבי עור פרימיום מלאים ומושבים מחוממים.

מחירים
• 1.2 טורבו בנזין אוטומט אסנטה 154,900 שקלים
• 1.2 טורבו בנזין SV אוטומט אסנטה 164,900 שקלים
• 1.2 טורבו בנזין אוטומט טקנה 174,900 שקלים
• 1.6 דיזל אוטומט אסנטה 169,900 שקלים
• 1.6 דיזל SV אוטומט אסנטה 179,900 שקלים
• 1.6 דיזל אוטומט טקנה 189,900 שקלים

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן