Skip to content

ברודווי על המים

חברת רויאל קאריביין משיקה על סיפונה של אוניית הענק החדשה שלה מחזמר מצליח, המבוסס על שירי להקת קווין. ההפלגה המיוחדת תצא מסאות'המפטון שבאנגליה באפריל 2015
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
Anthem of the Seas של רויאל קריביין. בעלת 18 סיפונים. (צילום: רויאל קריביין)
Anthem of the Seas של רויאל קאריביין. בעלת 18 סיפונים. (צילום: רויאל קריביין)

חברת השיט רויאל קאריביין אינטרנשיונל, תשיק לראשונה בלב הים את המחזמר מברודווי, זוכה פרס הטוני "We Will Rock You". ההופעה של המחזמר עטור הפרסים תתקיים על גבי האנייה Anthem of the Seas, במהלכה יוכלו אורחי השיט ליהנות מעשרות להיטיה הגדולים של Queen, הלהקה הבריטית האגדית. ההפלגה המיוחדת תצא מסאות'המפטון, אנגליה באפריל 2015.

המחזמר, שנכתב ע"י הקומיקאי הבריטי בן אלטון, כבר הספיק להפוך לתופעה שוברת שיאים על במות העולם. הוא משלב בתוכו את מיטב שיריה של Queen. המחזמר מתבסס על 24 מלהיטיה הגדולים של הלהקה, ומספר את סיפורם של קבוצת צעירים ומאבקם לשחזר את חופש המחשבה, האופנה והמוסיקה בעולם עתידני בדיוני, שבו כולם מתלבשים, חושבים ועושים דברים זהים.

הפקה בימתית של "We Will Rock You", המחזמר לשירי קווין. (צילום מאתר האינטרנט של המחזמר)
הפקה בימתית של "We Will Rock You", המחזמר מתבסס על מיטב להיטי להקת קווין. (צילום מאתר האינטרנט של המחזמר)

המחזמר עלה על במות לונדון ב-2002 וכיום הוא מוצג על בימות של 17 מדינות שונות ברחבי העולם, בפני קהל של 15 מיליון איש.

האנייה Anthem of the Seas של רויאל קריביין, המיוצגת בישראל על ידי חברת סנורמה, היא בעלת 18 סיפונים, גודלה עומד על 168 טון, והיא יכולה להכיל כ-4,200 איש. כאמור, האנייה תצא באפריל 2015 מנמל סאות'המפטון לשיט בים התיכון.

הקרוז הוא בן שמונה לילות ויעדיו הם צרפת וספרד. מחירי התאים נעים בין 1.558 דולר לתא חיצוני ועד 4.668 דולר לסוויטה בתפוסה זוגית.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן