Skip to content

כ-125 הורי חיילים בודדים יוטסו ויתארחו בישראל

מדובר בהורי חיילים בודדים שישתתפו במבצע צוק איתן. בארגון משתתפים אל על, התאחדות המלונות בישראל, האגודה למען החייל ואגף כוח אדם בצה"ל. יופעלו 21 טיסות מ-10 יעדים ניו יורק, לוס אנג'לס, טורונטו, סנט פטרסבורג, קייב, מוסקבה, פריז, לונדון, בריסל ואמסטרדם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חברת אל על, התאחדות המלונות בישראל, האגודה למען החייל ואגף כוח אדם בצה"ל התארגנו להביא ארצה את כ-125 הורים של החיילים הבודדים, שהשתתפו במבצע צוק איתן, כדי לבלות כמה ימים עם הלוחמים, שאותם לא ראו במשך כמה חודשים.

אל על. יוזמה להטסת ההורים לארץ
אל על. יוזמה להטסת ההורים לארץ

סה"כ יגיעו לישראל הורים ובני משפחה של 78 חיילים שהשתתפו במאמץ הלחימה, מהם 63 חיילים ו- 15 חיילות, ממגוון יחידות צה"ל – פיקוד דרום, פיקוד מרכז, מפקדת זרוע היבשה, חיל האוויר, פיקוד הצפון, חיל הים, פיקוד העורף, אכ"א ומתאם הפעולות בשטחים.

הסעות לבתי המלון

ההורים יגיעו בטיסות לישראל מעשרה יעדי אל על שונים – ניו יורק, לוס אנג'לס, טורונטו, סנט פטרסבורג, מוסקבה, קייב, פריז, לונדון, בריסל ואמסטרדם. מדובר ברכבת אווירית שיופעלו בה 21 טיסות, החל ממחר וביום שישי. בנתב"ג. ימתינו להורים ובני המשפחה בניהם ובנותיהם. הסעה מיוחדת, יחד עם ליווי, ייקחו את כולם לבתי מלון במרכז הארץ, החברים בהתאחדות המלונות בישראל.

במסגרת זו, כ- 200 האורחים מחו"ל והחיילים יתארחו בכ- 26 בתי מלון באזור המרכז של הרשתות: מלונות אפריקה ישראל, מלונות דן, מלונות פרימה, מלונות פתאל ובמלונות: קרלטון, מרקיור, דבורה, אברטל, נורמן, ארמון הירקון, לוסקי, גרנד ביץ', רות דניאל, השרון הרצליה, אינדיגו וכפר המכביה.

אמא: "ההתרגשות גדולה"

דברת ויטיס, אמו של לוחם שהשתתף ב"צוק איתן" ולחיילת בודדה נוספת, אשר צפויה לנחות בישראל ביום שישי, אמרה אתמול: "אני רוצה לומר תודה! תודה ענקית על היוזמה, על הביצוע, על הנדיבות, על הכול…. זה כל כך בזמן וכל כך מגיע לחיילים שלנו לקבל חיבוק וזמן איכות עם ההורים שלהם. ובנוסף, הדובדבן שבקצפת, נזכה לחגוג את ראש השנה עם ילדינו… ! איזה אושר, פשוט אין מילים, הלב עולה על גדותיו וההתרגשות גדולה".

ביום ראשון ה-21/9 בערב, יתקיים, במלון "הילטון" בתל אביב, אירוע הוקרה והרמת כוסית לשנה החדשה להורים וללוחמים.

ללא עלות

דוד מימון , מנכ"ל אל על : "השנה החדשה הבאה עלינו לטובה עומדת בסימן מבצע צוק איתן. כאות הוקרה לחיילים ולחיילות הבודדים שלקחו חלק בלחימה במבצע יזמנו פרויקט מיוחד זה לאיחוד המשפחות בארץ בחגיגות ראש השנה, על מנת לאפשר לחיילים לקבל חיבוק מקרוב מהיקר להם מכל, לסגור מעגל ולהיפתח להזדמנויות חדשות. אל על התגייסה להטיס, ללא עלות, את הורי החיילים הבודדים לארץ, ממגוון יעדיה בעולם, ברכבת אווירית מיוחדת שאנו מפעילים לאיחוד מיוחד זה. אל על, כחברה לאומית, מוקירה ומודה בפרויקט המיוחד הזה לפעילותם של החיילים ומאחלת להם ולמשפחותיהם שנת שלום וביטחון."

"תרומה לקהילה"

אלי גונן, נשיא התאחדות בתי המלון בישראל: "ההתאחדות מגויסת כבר שנים רבות לעזרה וסיוע באירוח חיילים בודדים בבתי המלון, בעיקר בחגים, בראש השנה ובפסח, וכן לתמיכה בהם, ובצבא בכלל לאורך השנה ובכל הזדמנות. זוהי ארץ ישראל היפה: ההתגייסות והתרומה לקהילה. ואכן, מלונאים רבים נרתמו בשמחה למהלך, יארחו באהבה ובחום את הורי החיילים הבודדים ויעניקו להם במהלך שהותם בארץ תחושה של בית".

"חיבוק מהבית"
אביגדור קהלני, יו"ר האגודה למען החייל: "החיילים הבודדים הם לא לבד. אנחנו, חברת אל על , התאחדות המלונות ואכ"א – נחבק אותם אחרי "צוק איתן" ולפני ראש השנה – והבאנו להם גם את החיבוק מהבית. אני מודה לכל השותפים שאפשרו את קיומו של הפרויקט המרגש הזה".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן