Skip to content

אלביט מערכות החדשנית בתחום האימון והסימולציה

מגזין האימון והסימולציה הצבאיים Military Training Technology בחר באלביט מערכות הודות לפיתוח הייחודי של מערכת אימון וסימולציה מוטסת EVA™ (Embedded Virtual Avionics) המשולבת במערכת הקסדה המתקדמת ®Targo, עם תצוגה על גבי משקף הקסדה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

המגזין הבינלאומי לתחום האימון והסימולציה הצבאיים Military Training Technology (MT2), המדרג בכל שנה את 100 החברות שהטביעו את חותמן על תחום האימון והסימולציה בעולם, בחר באלביט מערכות מובילה עולמית בקטגוריית החדשנות.

קסדת Targo המשוכללת, המשמשת גם בעת אימון וסימולציה. צילום: אלביט מערכות
קסדת Targo המשוכללת, המשמשת גם בעת אימון וסימולציה. צילום: אלביט מערכות

הכוונה של מערכות הנשק

המגזין בחר באלביט מערכות הודות לפיתוח הייחודי של מערכת אימון וסימולציה מוטסת EVA™ (Embedded Virtual Avionics) המשולבת במערכת הקסדה המתקדמת ® Targo. המערכת מציגה על גבי המשקף את נתוני הטיסה, המשימה וההדרכה ומאפשרת הכוונה של מערכות הנשק הסימולטיביות כמו במטוסי היעד. המערכת מאפשרת לפרחי הטיס ולחניכים בקורס האימון המבצעי להתאמן בעזרת הקסדה כהכנה לטיסה מבצעית על מטוסי הקרב עליהם יטוסו עם סיום הקורס.

תרחיש קרב וירטואלי

המערכת מייצרת באמצעות EVA תרחיש קרב וירטואלי הכולל מטרות ואיומים וירטואליים. המערכת מאפשרת הצגה של הישויות הווירטואליות כדמויות וידאו, לשיפור יכולות האימון ההופך למוחשי יותר, וצבירת ניסיון מבצעי בתפעול מערכות מתקדמות שונות, כגון חיישנים אופטיים, מערכות שליטה ובקרה ואף מערכות נשק וירטואליות.

ניסיון של שלושה עשורים

במהלך שלושת העשורים שחלפו, רכשה אלביט מערכות ניסיון רב בתחום המאמנים והסימולטורים, תוך שילוב יכולות התקשו"ב (תקשורת, שליטה ובקרה) המתקדמות, ובהתבסס על ניסיונם המבצעי של טייסים, מפקדי טנקים וספינות. אלביט מערכות הינה מובילה עולמית בתחום התצוגה העילית, והמערכות המתקדמות מתוצרתה מתבססות על הטכנולוגיה הייחודית המפותחת בחברה.

מגוון מוצרי האימון והסימולציה של אלביט מערכות נמצאים בשימוש מבצעי בשירות צבאות בינלאומיים מובילים, בשירות כוחות האוויר, הים, היבשה וכן סוכנויות להגנת המולדת.

חיל האוויר הישראלי, למשל, מבצע אימונים באמצעות יכולות האימון המתקדמות במרכז לאימון משימתי מבית אלביט מערכות, אשר מאפשר אימון בתרחישים מבצעיים בזירות האימון השונות ובסביבת האיומים הרלוונטית לכל זירה, וכן בשילוב עם כוחות אוויריים נוספים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן