Skip to content

מתנות לחגי תשרי: מהזול אל היקר

מתנות לחג הן חלק בלתי נפרד מהמסורת שלנו, אך כל אחד משקיע במידת היכולת שלו. בהתאם לכך אספנו 18 מתנות מומלצות המסודרות מהזולה ביותר ועד היקרה ביותר. רק זכרו: מה שחשוב באמת זו הכוונה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

עוד לא מאוחר: קערית לדבש

מותג כלי הבית נובל קולקשיין של פלדינוקס מציע כלי לגבש בעיצוב חצי תפוח עם כפית דמוית חסידה. 37 שקל, להשיג בחנויות כלי בית.

קערית לדבש (צילום: אלון גונן)

מוצרי שלגיה של Laline

הרשת לטיפוח הגוף השיקה ליין של מוצרים עליהם מככבת שלגיה. ההשקה כוללת מוצרי גוף ולייף סטייל בהם קרם גוף, ג'ל רחצה, קרם ידיים ועוד. המוצרים נמכרים בבודדים ובמארזים שונים. מ-59.90 שקל למארז, להשיג בחנויות הרשת.

מוצרי שלגיה של Laline (צילום: מוטי פישביין)

כף צִילחוּת

המוצר החדש של Arcosteel מיועד למי שרוצה להשקיע גם בהגשת האוכל ולא רק בהכנתו. מדובר בערכה של שתי כפות מיוחדות המיועדות לקישוט ועיטור הצלחת, האחת ליצירת נקודות וקווים עבים והשניה לכתיבה או לקישוט מדויק יותר. 59.90 שקל, להשיג בחנויות המותג ובחנויות לכלי בית.

כף צילחות

ספר "בית ספר לאפיה – האוסף החדש"

זהו הספר הרביעי בסדרת הספרים המיועדים לאופים הביתיים. הספר משלב מתכונים שפורסמו במגזין "לאשה", בצד מדריכים מפורטים עם צילומים, להכנת עוגות טארט, עוגות מוס, מאפי מרנג, עוגות רולדה, מאפי שמרים ועוד. 78 שקל, 144 עמודים.

בית ספר לאפייה

ספר "הרשימה"

ספרו החדש של יובל אברמוביץ' מבוסס על הבלוג שלו הנושא את אותו שם. הספר מספר את סיפור הבלוג ודרכו מעודד את הקורא ליצור רשימת חלומות להגשמה ומציע כלים כדי לקדם זאת. 79 שקל, להשיג בחנויות הספרים.

הרשימה

ספר "הספר המתוק"

הבלוגריות נטלי לוין ואפרת ליכטנשטט יצרו ביחד את ספר האפייה, המתבסס על הבלוגים המצליחים של השתיים. הספר המשלב מתכונים של עוגות, טארטים, קאפקייקס, קינוחים אישיים וגם מתכונים טבעוניים ומתכונים נטולי גלוטן. 84 שקל, להשיג בחנויות הספרים.

בית ספר לאפייה

ספר "נדוניה – הקשר העדתי המתוק"

מומחית מאכלי העדות, פסקל פרץ-רובין, השיקה ספר מתכונים חדש, פרי מחקר של חמש שנים, במהלכו היא חקרה את תרבות האפייה של המאפים המתוקים בעדות היהודיות השונות. המתכונים שבספר הם התוצאה של כל זה. 85 שקל, להשיג ב-www.pascalpr.co.il.

נדוניה – הקשר העדתי המתוק

לוח שנה ענקי

לוח שנה זו מתנה ותיקה, אך הלוח שמציעה וואלה! פרינט הוא חדשני. מדובר בלוח שנה בגודל של פוסטר: 47 על 68 ס"מ, אותו ניתן לעצב באופן אישי כולל תמונות וטקסטים. הלוח כולל דף פתיחה ו-12 דפים חודשיים. 99 שקל, להשיג ב-http://www.wallashops.co.il/print.

לוח שנה ענקי

פקק מעוצב לבקבוק יין

אומנית הזכוכית, שולמית אנגל, מציעה מגוון של מנות מעשה ידיה לקראת החג. בהן תמצאו את הפקקים המיוחדים לבקבוקי יין, המעוצבים בצורת רימון או תפוח. 120 שקל, להשיג ב-050-7341428. 

פקק מעוצב לבקבוק יין

עדשות מגע צבעוניות

Gelflex האוסטרלית מציעה למי שרוצה להחליף את צבע העיניים שלו לזמן מה. מדובר בסדרה של עדשות מגע בשמונה גוונים שונים, המיועדות לשימוש יומיומי ומחזיקות מעמד עד חודש. 120 שקל לזוג עדשות, להשיג בחנויות אופטיקה.

עדשות מגע צבעוניות

מארז Wella Care

מי שמטפחת באדיקות את השיער עשויה לאהוב את המארז הזה של וולה פרופשיונלס. הוא כולל שמפו 250 מ"ל ומסכה 500 מ"ל מסדרת Wella Professionals Care עם שני לקים של סופט טאץ'. 191 שקל.

מארז Wella

מארז שמן זית

חברת קרן אהבה מבית איזי שפירא משיקה מארזי מתנות המבוססים על שמן זית של Live O. בין המארזים תמצאו את "מארז Live O מפנק", המגיע בקופסת עץ מעוצבת הכוללת פח שמן זית כתית מעולה, טפנד זיתים שחורים, ממרח עגבניות מיובשות, ממרח פלפלים, צנצנת ריבה וצנצנת דבש. 196 שקל, להשיג ב-ZER4U, בחנות לוסי'ס וב-1-700-707-127.

מארז שמן זית (צילום: ינאי רובחה)

מארז איפור מינרלי

למותג סאנשיין איפור מינרלי יש מספר מארזים לקראת החג, בהם המארז הזה, הכולל מייק אפ פודרה עם מברשת קבוקי. 220 שקל, להשיג בסניפי הרשת וב-http://www.sunshinecosmetics.co.il.

מארז איפור מינרלי

כיסוי מבודד לרכב

הפטנט הישראלי החדש נקרא Compact Car Cover, וכפי שאפשר להבין משמו, זהו כיסוי רכב. הוא עשוי סיבים גמישים המאפשרים פליטה מהירה של חום, ומפחית את התחממות הרכב עד 30 מעלות. בנוסף, קל לכסות איתו את הרכב. 220 שקל, להשיג בתפוז, ב-StyleRiver.co.il או באתר החברה: http://myprivateweather.com.

כיסוי לרכב (צילום: יפתח חבלין)

מצעים של גדעון אוברזון

שיתוף פעולה של מעצב האופנה עם רשת המשביר לצרכן הולידה את הקולקציה הזו. היא כוללת דגמים שונים של מצעים, שהעיצוב שלהם נעשה בהשראת Mad Man, שנות השישים ונופי טבע. במצעים ניתן לבחור בין כותנה סאטן, כותנה ג'אקרד ועוד. מ-249 שקל, להשיג במשביר לצרכן.

מצעים של גדעון אוברזון

שואב אבק רובוטי

ניופאן החלה לשווק בישראל את המותג Dirt Devil עם הדגם Spider, המשלב חיישן אבק, חיישן זיהוי מכשולים המונע התנגשות וחיישן מיכל ריקון, וכן שלוש תכניות ניקיון אוטומטיות. גובהו 7 ס"מ בלבד והוא יכול לעבוד ברציפות עד שעה אחת. 799 שקל, להשיג ברשתות החשמל.

שואב אבק

מכונת קפה Magnifico

Magnifico היא מכונת קפה ביתית הפועלת באמצעות קפסולותLavazza Blue, אותה משווקת חברת פאוזה. המכונה נמכרת בצבעי אדום, שחור, לבן וכסוף. 99 שקל במסלול של 50 קפסולות לחודש, בהתחייבות ל-12 חודשים. להשיג ב-6055*.

מכונת קפה

שעוני דרייפוס

מותג שעונים שוויצרי-יהודי חדש הגיע באחרונה לישראל. המותג מציע שעונים לנשים ולגברים בעיצובים קלאסיים, המתחלקים לשבע קולקציות שונות. מ-2,500 שקל, להשיג בנקודות המכירה.

שעוני דרייפוס

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן