Skip to content

יונייטד איירליינס מציינת 15 שנות שירות בישראל

בתקופה זו ביצעה החברה 18 אלף המראות ונחיתות בקו תל אביב–ניו יורק/ניוארק והטיסה יותר מ-4.4 מיליון נוסעים. במועדון הנוסע המתמיד שלה רשומים יותר מ-177 אלף ישראלים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
יונייטד איירליינס. התחילה את השירות בישראל כקונטיננטל ולאחר האיחוד ממשיכה כיונייטד
יונייטד איירליינס. התחילה את השירות בישראל כקונטיננטל ולאחר האיחוד ממשיכה כיונייטד

יונייטד איירליינס מציינת 15 שנות שירות בישראל במשך שנים אלו, צברה יונייטד יותר מ-18 אלף המראות ונחיתות, בקו תל אביב–ניו יורק/ניוארק, בין נתב"ג לבין נמל התעופה הבינלאומי ליברטי בניוארק, עם יותר מ-4.4 מיליון נוסעים. כיום רשומים במועדון הנוסע המתמיד של יונייטד – Mileage Plus, יותר מ-177 אלף ישראלים הגרים בישראל. מדי יום מפעילה החברה בקו תל אביב-ניו יורק/ניוארק שתי טיסות במטוסי 777.

 

טייסטינג רום

אבי פרידמן ואשת יחסי הציבור דפנה טריוואקס. צילום: אבי חופי
אבי פרידמן ואשת יחסי הציבור דפנה טריוואקס. צילום: אבי חופי
אבי פרידמן והיינן אבשלום כהן. צילום: אבי חופי
אבי פרידמן והיינן אבשלום כהן. צילום: אבי חופי

החגיגה לציון האירוע, שתוכננה במקור ל-2 באוגוסט, שהוא יום טיסת הבכורה לפני 15 שנה, אך הן נדחתה בגלל מבצע צוק איתן, התקיימה בטייסטינג רום – בר וחנות יין קונספטואלים במבנה טמפלרי בשרונה המבוססים על מערכות מזיגה אוטומטיות וחדשניות, המוזגות ממבחר של 40 יינות בשלוש מידות מזיגה שונות. במקום מאות יינות מהארץ ומהעולם הניתנים לשתייה במקום או לרכישה במחיר חנות. מגוון קוקטיילים ייחודיים ותפריט אוכל מגוון הכולל גבינות, נקניקים, לחמים, ברוסקטות, פיתות דרוזיות ועוד. במקום חדר טעימות פרטי.

עבודה משותפת

במסגרת החגיגה, הפתיעה אשת יחסי הציבור דפנה טריואקס את פרידמן עם גביע המציין גם 15 שנות עבודה משותפות, והיינן אבשלום כהן מהטייסטינג רום, העניק לו בקבוק יין, חתום לחליצה רק בעוד 5 שנים.

יונייטד- מוצר עטור פרסים

מנכ"ל יונייטד איירליינס בישראל אבי פרידמן, מי שהוביל את צוות המכירות של החברה בישראל במשך השנים האלו אמר לציון הארוע: "מאז השקנו את קו תל אביב-ניו יורק/ניוארק, ב-2 באוגוסט 1999, אנו מקיימים את הבטחתנו לשרת את השוק המקומי בנאמנות. אנו מציעים מוצר עטור פרסים, ומחויבים לתחזק ולתפעל את השירות בקו ברמה הגבוהה ביותר. בתמורה, מחזיר לנו השוק הישראלי את נאמנותו".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן