Skip to content

חדש : דיאלים RoadWin125 בישראל במחיר 19,990 שקלים

החל מהיום נמכר בישראל הדו-גלגלי החדש של דיאלים, דגם RoadWin125. מנוע 125 סמ"ק המפיק 14.5 כו"ס ובמחיר של 19,990 שקלים כולל מע"מ וכל ההוצאות רישוי הנלוות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מותג האופנועים הצומח ביותר בישראל בשנת 2013 דיאלים, מציג בימים אלה לראשונה בישראל ובאירופה את דגם ה-RoadWin125 – VJF125. Daelim הנו קונצרן בינלאומי העוסק בין השאר בייצור ובניה של בנייני מגורים, משרדים, מלונות, כבישים, גשרים, מפעלי תעשיה, מפעלי זיקוק נפט, מפעלי יצור גז, כורים גרעיניים ומפעלים כימיים. Daelim motors המובילה את שוק האופנועים והקטנועים הדרום קוריאני הנה חברת בת של Daelim הבינלאומית.

'אלבר מוטו', מקבוצת אלבר העוסקת בתחום הליסינג וניהול ציי הרכב, תשיק את ה-RoadWin125 במחיר של 19,990 שקלים והוא יצטרף לאח הגדול במשפחה ה-RaodWin 250R שהושק ע"י אלבר בשנה שעברה ובכך משלים את ליין הדגמים הספורטיביים מתוצרת דיאלים.

צילום יח"צ חו"ל

לדגם מנוע 125 סמ"ק ארבע פעימות מהדור החדש של דיאלים המצויד במערכת קירור מים חדישה ומערכת לניהול מנוע (Engine Management System). מערכת זו, המופיעה כסטנדרט בכל דגמי החברה, מתבססת על מחשב לניהול המנוע הפועל להפחתת זיהום האוויר ולצריכת דלק חסכונית. כמו כן הותקנו באופנוע צמד בלמי דיסק קדמי ואחורי, מנחי רגליים יצוקים, פנסים קדמיים כפולים ופנס LED אחורי להגברת ביטחון הרוכב. ל-RoadWin125 מראה וביצועים של אופנוע ספורטיבי עם הספק של 14.5 כ"ס, תיבת 5 הילוכים ומיכל דלק בן 15 ליטר והוא יוצע בצבעי אדום, לבן ושחור.

הדגם יוצע במבצע השקה לחודשיים בלבד במחיר של 19,990 "על הכביש".

משה רוקח, מנהל אלבר מוטו בישראל מציין כי "אנו צופים כי הדגם החדש ימשיך את המגמה של הצטרפות לקוחות חדשים לדיאלים כפי שהדבר בא לידי ביטוי בשנתיים האחרונות. מדובר בדגם ספורטיבי וצעיר בעל מראה ייחודי שנבחר במיוחד עבור הצרכן הישראלי ותומחר במחיר תחרותי במיוחד שיאפשר נגישות גם לרוכבים צעירים להצטרף למשפחת הרוכבים".

צילום יח"צ חו"ל

את דגם ה-RoadWin125 ניתן למצוא באולמות התצוגה של אלבר החל מחודש אוקטובר.

2 Comments

  1. ניר
    7 באוקטובר 2014 @ 16:27

    הRoadwin250 הוא פנתר. גם מבחינת נוחות וגם מבחינת ביצועים. אם ה-125 יתן חצי מהעבודה שלו (תרתי משמע) אז אני חותם עליו בשביל כל מי שעוד בשלב ה-125 סמ"ק שלו.

  2. יהונתן
    1 באוקטובר 2014 @ 19:46

    אין מה להגיד, הוא נראה ממש טוב. יש לי הרבה התלבטויות אבל כנראה שנתיים אחריות ללא הגבלת קילומטרז' והטריידאין שאני יכול לקבל באלבר עושים מבחינתי את ההחלטה לקלה יותר.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן