Skip to content

השקה מחודשת למלון רות רימונים צפת

המלון רותם לטובתו את עברה הרוחני של העיר ומשלב אותה בחוויית התוכן החדשה של המלון. בית הדואר העתיק, השוכן למרגלות הר המירון שעבר גם הוא שדרוג, מהווה חלק מסיור מיוחד אשר אורחי המלון יכולים ליהנות ממנו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

מלון רות רימונים המחודש. מגולל את סיפורו של המלון מהעבר עד ימינו. (צילום: רוני בלחסן)
מלון רות רימונים המחודש. מגולל את סיפורו של המלון מהעבר עד ימינו. (צילום: רוני בלחסן)

מלון הבוטיק רות רימונים צפת, אחד מארבעת מלונות הכתר של רשת מלונות רימונים, משיק בימים אלו את הקונספט "מלון עם סיפור". כחלק מהתפיסה, ייחשפו האורחים המגיעים להתארח במלון הבוטיק לחוויית אירוח המציגה את סיפורו המיוחד של המלון, השזור באווירה הרוחנית וההיסטורית של העיר צפת.

במסגרת מיצובו המחודש של מלון רות רימונים צפת, הוקם בוסתן תבלינים חדש במטע עצי הזית העתיקים שבשטח המלון. הקמת הבוסתן התבססה על סיפורי עבר שהזכירו את גן התבלינים אשר שכן בעבר במקום.

גן התבלינים החדש שניטע במטע עצי הזית העתיקים שבשטח המלון. (צילום: עמר נוי)
גן התבלינים החדש שניטע במטע עצי הזית העתיקים שבשטח המלון. (צילום: עמר נוי)

אולם הסעודות, שנמצא במרכזו של החאן העתיק, אשר שימש לפני למעלה מ-700 שנה את סוחרי הבדים והבשמים במסעותיהם, שודרג אף הוא לנוחיות אורחי המלון. חאן זה נחשב ליפה ביותר בכל ארצות המזרח.

בית הדואר העתיק, השוכן למרגלות הר המירון עבר שדרוג והתאמה אף הוא וכיום מהווה חלק מסיור מיוחד, אשר אורחי המלון יכולים ליהנות ממנו.

בלובי המלון נמצא מרתף יין עתיק, בו ניתן להירגע בשעות הערב על כוס יין ולהאזין מוסיקה אותנטית באווירה מיוחדת של בר יין.

לצד שחזור ההיסטוריה ואווירת העבר, מוצע במלון גם ספא הכולל מגוון חבילות בריאות ורוגע. הספא ממוקם באגף המודרני במלון.

המלון מציע לאורחיו סיור מודרך בסמטאות העיר צפת, במהלכו מסופר סיפורו של מלון רות רימונים צפת.

לדברי ערן קויאטק, מנכ"ל רשת מלונות רימונים, מטרת יצירת הקונספט היא העצמת חוויית האורח לחוויה רוחנית המשלבת את הרוח ההיסטורית של המקום לצד פעילויות תרבות מגוונות.

מחיר לזוג לאמצע שבוע, על בסיס לינה וארוחת בוקר החל מ-530 שקל. מחיר לזוג לסופשבוע, על בסיס לינה וארוחת בוקר החל מ-950 שקל.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן