Skip to content

מערכת תצוגה עילית לבישה של אלביט מערכות זכתה בפרס

המערכת סקיילנס (Skylens), דמויית משקפיים, זכתה בפרס "המוצר החדשני המוביל" של מכון המחקר היוקרתי פרוסט אנד סאליבן שציינה, כי: "היתרון של אלביט הוא באפשרות הלבישה של הטכנולוגיה ויכולותיה המקלים על האינטגרציה וההתאמה של המערכת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אלביט מערכות זכתה בפרס "המוצר החדשני המוביל" של מכון המחקר היוקרתי פרוסט אנד סאליבן עבור סקיילנס (Skylens), מערכת התצוגה העילית הלבישה של החברה, דמויית משקפיים. פרוסט אנד סאליבן מעניק את הפרס, מדי שנה, לחברה המפתחת רכיב חדשני, תוך מינוף טכנולוגיה פורצת דרך.

מערכת סקיילנס, דמויית משקפים, על רקע נתוני טיסה, המוצגים בה. צילום: אלביט מערכות
מערכת סקיילנס, דמויית משקפיים, על רקע נתוני טיסה, המוצגים בה. צילום: אלביט מערכות

מארז קל משקל

סקיילנס היא מערכת מהפכנית למטוסים ומסוקים, המאפשרת לטייסים לטוס תוך הסתכלות אל מחוץ לתא הטייס באמצעות הצגת סמנים הכוללים את נתוני הטיסה ביום ובלילה ובתנאי מזג אויר קשים. המערכת מאפשרת לטוס בתנאי ראות מוגבלת בזכות שדה הראייה הרחב של התצוגה. בדומה למערכות מקבילות ליישומים אזרחיים, מערכת סקיילנס מוצעת במארז קל משקל וקל להתקנה, דמוי משקפיים.

פרוסט את סאליבן קובעים כי היתרון של מערכת סקיילנס של אלביט מערכות הוא באפשרות הלבישה של הטכנולוגיה ויכולותיה המקלים על האינטגרציה וההתאמה של המערכת. בנוסף, המערכת מגבירה את יעילות התפעול של הלקוח וחוסכת בעלויות.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן