Skip to content

אליפות ישראל 2014 לליגת מרוצי מכוניות

חברת מסלולים מקיימת את הסבב שני של אליפות ישראל 2014 לליגת מרוצי מכוניות MDC EXTREME. התחרות תתקיים בכפר הנוער הדסה נעורים בחול המועד סוכות ביום שני ה- 13/10 בין השעות 09:30 -17:00. הכניסה לקהל הרחב ללא תשלום
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חברת "מסלולים" בבעלות ראם סמואל, נהג מרוצים ופעמיים אלוף צרפת במרוצי ראלי ואמיר ברמלי מבעלי קבוצת רוביקון מקיימת את הסבב ה- 2 של אליפות הארץ לשנת 2014 בליגת מרוצי עבירות MDC EXTREME, הראשונה מסוגה בישראל .

הליגה מורכבת מחמש תחרויות של רכבי שטח אשר הנהגים נדרשים להתגבר על מגוון מכשולי עבירות בתוך זמן קצוב. הליגה מתקיימת בכפוף לאישורי הרשות לנהיגה ספורטיבית ובהתאם לחוק הנהיגה הספורטיבית, התחרויות יתקיימו במרחב הפתוח ויכללו בנוסף לתחרויות הפעלות, תצוגות יכולת וחיבור ישיר עם הספורטאים.

צילום עמותת העברות

האירוע השני במסגרת הליגה שמתקיימת על כל השנה יוצא לדרך ביום שני ה- 13.10 בכפר הנוער הדסה נעורים ליד בית ינאי. הנהגים יתחרו על רכבי השטח וידרשו להתגבר על מגוון מכשולי עבירות הכל בתוך זמן קצוב.

רכבי שטח מגוונים, החל מג'יפים ורייזרים סטנדרטים, ועד ל"מפלצות" שטח בבניה עצמית, כל אלה מתחרים במספר קטגוריות: רכבים דואלים, אדוונצ'ר ואקסטרים.

במתחם יבנו מכשולים מגוונים שיותאמו לקטגוריות השונות. הקהל יוכל לצפות במהלך התחרות מהטריבונות הקיימות באפמ' ולעודד את המשתתפים.

צילום דן בר-דוב

במסגרת הליגה במהלך כל השנה יתחרו הנהגים על רכבים לא שגרתיים החל מג'יפים משודרגים ועד באגים מפלצתיים בבניה עצמית. הנהגים יצטרכו להתמודד עם תנאים קשים והתגברות על מכשולים מגוונים ושילוב של אקשן ושטח, נושא מאוד מפותח במדינת ישראל באם מדובר בחובבי רכיבת שטח, פעילויות שטח אתגריות ועד לחובבי טיולים בטבע או סתם מנגלים והקמפינג.

ענת פרנק מנהלת אסטרטגיה ופיתוח עסקי של חברת מסלולים מסרה:"אנו שמנו לנו מטרה לחשוף את הקהל הישראלי לתרבות מוטורית תחרותית, ענף שעדיין נמצא בתחילת דרכו בארץ. לראשונה במסגרת ארועי ספורט מיוחדים אלו, ניתן מענה לקהל לבלות עם המשפחה ולעבור יחד חוויה עוצמתית ומגוונת בכל חמשת התחרויות המרכיבות את הליגה ובמהלך כל אחד מהם יתקיימו תחרויות בשטחים שונים".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן