Skip to content

חברת התעופה קלמ ציינה השבוע 95 שנים להיווסדה

קלמ היא חברת התעופה הוותיקה ביותר בעולם, הפועלת תחת שמה המקורי מאז נוסדה. בחגיגות לציון אירוע זה נחשף לוגו מיוחד על גבי המטוסים, הונח אבן פינה לטרקלין חדש בסכיפהול וכמיטב המסורת הושק בית מיניאטורי עם ההדפס הציורי של כפר בהולנד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
הלוגו המיוחד שהפיקה קלמ לציון 95 שנים להיווסדה
הלוגו המיוחד שהפיקה קלמ לציון 95 שנים להיווסדה

ביום שלישי השבוע חגגה חברת קלמ (KLM) 95 שנים להיווסדה, כחברת התעופה הוותיקה ביותר בעולם, הפועלת תחת שמה המקורי מאז נוסדה. שם שנשמר גם לאחר שהחברה נרכשה על ידי אייר פראנס והיום הקבוצה המאוחדת נקראת אייר פראנס – קלמ.

במסגרת החגיגות ועל מנת לציין אבן דרך משמעותית זו, חשפה החברה באותו היום לוגו מיוחד, על אחד ממטוסי החברה, והחל מאותו היום במשך שנה, יעוטר מטוס אחד מכל דגם בצי הבין יבשתי שלה – בואינג 777-300/200, 747-400, 747 קומבי, ואיירבוס 330-200/300 – בלוגו החדש על גבי גופו.

טרקלין עסקים חדש בסכיפהול

ביום שלישי הניחו מנכ"ל קלמ, קמיל אירולינגז (Camiel Eurlings) ומנכ"ל קבוצת סכיהפול, ג'וס ניהויס (Jos Nijhuis), את אבן הפינה הראשונה בטרקלין העסקים החדש, world Business Class, בנמל התעופה סכיפהול שבאמסטרדם. בנוסף, כמיטב המסורת של קלמ, וכמידי שנה ביום הולדתה, השיקה החברה באותו היום, באירוע חגיגי ומפתיע באמסטרדם, את הבית המיניאטורי החדש, שעיצבה לרגל היום המיוחד. הבתים המיניאטוריים עם ההדפס הציורי של כפר בהולנד, הם מתנה בלעדית לנוסעי מחלקת העסקים של החברה שהפכו ברבות השנים לפריט אספנים פופולרי במיוחד.

קמיל אירולינגז, נשיא ומנכ"ל קלמ : "הודות למאמצים, לגאווה, למומחיות ולרוחב הלב של כל אחד מ-33 אלף עובדיה, חברת קלמ היא עכשיו חברת התעופה הוותיקה ביותר בעולם, הפועלת תחת שמה המקורי מאז נוסדה וחשוב בעיני לחגוג את ציון הדרך הזה. קלמ מושרשת היטב בחברה ההולנדית ולכולנו זורם דם כחול בעורקים. אנו מביטים אל העתיד בביטחון ומצפים לו".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן