Skip to content

סגן תמר אריאל, נווטת קרב בח"א, נהרגה בנפאל

הרוגים ישראלים נוספים באסון: אגם לוריא מיפעת ונדב שוהם ממצפה הושעיה. מיכל גילי צ'רקסקי מגבעתיים נעדרת ועוד עשרות לא יצרו קשר. רופא ופרמדיק של מד"א יצאו לנאפל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
סגן תמר אריאל
סגן תמר אריאל: צילום: אתר חיל האוויר

סגן תמר אריאל, נווטת הקרב הדתייה הראשונה בחיל האוויר, ממשואות יצחק, נהרגה באסון מפולת השלגים בנפאל. הרוגים ישראלים נוספים באסון הם: אגם לוריא מקיבוץ יפעת ונדב שוהם ממצפה הושעיה. מיכל גילי צ'רקסקי מגבעתיים נעדרת ועוד עשרות לא יצרו קשר.

השתתפה במבצע צוק איתן

באתר חיל האוויר אמר סא"ל מתן, מפקד טייסת העמק שבה שירתה סגן תמר אריאל: "תמר הייתה לוחמת מיוחדת במינה. היא הייתה מקצוענית מהשורה הראשונה, ואהובה על כל אנשי הטייסת. תמר חתרה לביצוע מושלם בכל דבר שעשתה, אם כשומרת מצוות ואם כנווטת קרב מוכשרת. לאורך מבצע 'צוק איתן' היא הצטיינה גם באוויר וגם על הקרקע, כאשר טסה יותר מכל נווט אחר בטייסת ולקחה חלק במשימה במוטיבציה אדירה. תמר היא שילוב ייחודי של ערכים ושורשים עמוקים באדמה, עם כישרון ומעוף נדירים".

סגן תמר הצטרפה לקורס טיס אחרי שנתיים של שירות לאומי. היא סיימה את הקורס בדצמבר 2012 והוצבה בטייסת העמק הצפונית, טסה על מטוס ברק –F-16c/d והשתתפה בפעילות מבצעית בה לקחה חלק הטייסת. "אני רוצה להצליח במה שאני עושה. לתרום בחזרה. לא באתי לקורס טיס כנושאת דגל הציונות הדתית", היא אמרה בראיון בסיום קורס הטיס.

משלחת מד"א לנפאל

משלחת של רופא ופרמדיק של מד"א יצאה לנפאל, כדי לעמוד מקרוב על מצבם של הפצועים, להעניק להם טיפול רפואי במידת הצורך, לסייע בקשר עם הצוותים הרפואיים בבתי החולים המקומיים וללוות את הפצועים בטיסתם לארץ.

ההחלטה לשגר את משלחת מד"א לנפאל התקבלה לאחר הערכת מצב מיוחדת שקיים מנכ"ל מד"א אלי בין, בעקבות אסון מפולת השלגים בנפאל, בה נפגעו מטיילים ישראלים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן