Skip to content

לוקהיד מרטין מסייעת ל-FBI להביא מערכת זיהוי ביומטרי למבצעיות

מדובר במערכת דור הבא - NGI - Next Generation Identification. המערכת מספקת כלים חדשים שנועדו לשפר את יכולתה של הבולשת לזהות עבריינים בצורה מדויקת ויעילה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

FBI הטמיעה את התוספת האחרונה של מערכת זיהוי הדור הבא (NGI – Next Generation Identification) שלה, המספקת כלים חדשים שנועדו לשפר את יכולתה של הבולשת לזהות עבריינים בצורה מדויקת ויעילה. צוות, בראשותה של חברת לוקהיד מרטין סיפק מאז 2011, ארבע תוספות מרכזיות ל-NGI והביא את המערכת ליכולת מבצעית מלאה. מערכתNGI מספקת כלי מחקר ביומטריים, מהשורה הראשונה, ליותר מ-18 אלף רשויות חוק מקומיות, מדינתיות, שבטיות ופדראליות ברחבי ארה״ב.

המערכת לאיתור פעולות עברייניות. צילום לוקהיד מרטין
המערכת לאיתור פעולות עברייניות. צילום לוקהיד מרטין

מערכת NGI מיעלת אכיפת החוק

הודות למערכת זיהוי הדור הבא, משפרת ה-FBI את יעילותן של רשויות אכיפת החוק בכך שהיא מספקת להן גישה לכלים מהירים ומדויקים יותר״, אמרה סטפני ס. היל, סגנית נשיא ומנכ״ל חטיבת מערכות מידע ופתרונות גלובליים לעסקים אזרחיים בלוקהיד מרטין. ״אנחנו מספקים טכנולוגיה שמאפשרת ל-FBI ולרשויות אכיפת חוק אחרות להשקיע פחות זמן בהמתנה לתוצאות ויותר זמן בשמירה על ביטחונם של האמריקנים ומשפחותיהם. אבן הדרך הזו היא שיאן של שש שנות עבודה משותפות עם ה-FBI״.

פעילות פלילית מדווחת

תוספת 4 למערכת NGI מציגה את שיטת הנקישה לאחור ( (Rap Back, אשר תאפשר למשתמשים מורשים לקבל גישה לעדכונים באשר לכל פעילות פלילית מדווחת, שביצעו אנשי ציבור המחזיקים במשרות אמון. שירות זה גם יתריע בפני גורמי משפט פלילי, דוגמת קציני מבחן, אודות פעילות פלילית חדשה שביצעו אנשים אשר נתונים כעת תחת חקירה או פיקוח.

שיפור ביכולת חיפוש תמונות

מערכת התמונות הבין-מדינתית, הכלולה גם היא בתוספת 4, נועדה לשפר את יכולות חיפוש התמונות של צילומים המקושרים להיסטוריה פלילית. NGI משפיעה על כל תוכניות ההיסטוריה הפלילית הקשורות ל-FBI, לרבות מרכז המידע על פשעים לאומיים (NCIC – National Crime Information Center) ומערכת בדיקת רקע פלילי מיידית לאומית (NICS – National Instant Criminal Background Check System) ויוצרת מערכות זיהוי תווי פנים, זיהוי צלקות, סימני זיהוי או קעקועים טובות יותר.

תחליף את מערכת טביעות אצבע

NGI תחליף את מערכת זיהוי טביעות אצבע האוטומטית משולבת (IAFIS – Integrated Automated Fingerprint Identification System) של ה-FBI. ה-IAFIS, אשר פותחה והוטמעה גם היא על ידי לוקהיד מרטין, נמצאת בשימוש מאז שנת 1999.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן