Skip to content

והרי התחזית לסתיו-חורף 2014/15: תכול-קטום

איפור עיניים נועז מבית בועז שטיין; קייטי הולמס זוהרת בתפקיד חדש; לוריאל מציעה שפתון אדום לכל אשה; אססי משיקה ג'ל לק ייחודי וחברת סאנשיין מציגה גבות במראה הטבעי. קיבצנו עבורכן את כל העדכונים, כולל עצות והסברים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אססי ג'ל – טיפול ייחודי לציפורניים

מותג הלקים המקצועי אססי פרופסיונל (Essie), הצטרף לאחרונה לטרנד הבולט בעולם היופי והטיפוח והשיק ג'ל לק, עם נוסחה שמעניקה ברק וצבע לציפורניים במשך 14 ימים, מחזקת אותן ומגינה עליהן מפני שבירה. אססי ג'ל מוצע ב- 23 גוונים אופנתיים.

הנוסחה החדשה של האססי ג'ל פותחה אחרי קבלת תוצאות סקר לקוחות לגבי טיפוח הציפורניים. לאחר שהתברר שהנזק לציפורניים הנראה לעין היווה חסם עיקרי בפני שימוש חוזר בלק. "אני לא אוהבת את מה שזה עושה לציפורניים שלי", היה משפט שחזר שוב ושוב.

אססי ג'ל כולל פרו ויטמין B5, שמרכך ומרגיע את הציפורניים ומסייע בשמירה על בריאותה. בנוסף, מכילה הנוסחה נגזרת של ויטמין E נוגד חמצון, שמגן מפני רדיקלים חופשיים. הג'ל מצריך ייבוש קצר וגם לאחר הסרתו נשארות הציפורניים במצב חזק ובריא.  

הבשורה על-פי לוריאל: שפתון אדום לכל אשה

לוריאל פריז - מראה סתיו. צילום: יח"ץ חו"ל
לוריאל פריז - מראה סתיו. צילום: יח"ץ חו"ל

האשה במראה הסתיו של מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז היא אשה באיפור זוהר, קלאסי ונשי בהשראת השטיח האדום.

אסף באבו, מהמאפרים המובילים והעסוקים בישראל, נותן כמה עצות למראה סתיו 2014:

  • הקפידי על מייק-אפ בהיר בחצי טון מגוון עורך לקבלת מראה מואר ובהיר;
  • הניחי צלליות זהובה (אינפיילבל גוון 021) על בסיס העפעף (קו הריסים) וטשטשי כלפי מעלה והחוצה, הניחי גם מתחת לריסים התחתונים;
  • ציירי פס דק בעזרת אייליינר שחור מפנים העפעף העליון ועד לקצה;
  • הניחי מסקרה מפרידה ומדגישה בגוון שחור אלגנטי;
  • לקבלת אפקט של שיזוף זוהר השתמשי בברונזר מאט על עצמות הלחיים מתפוחי הלחיים לכיוון החלק העליון של האוזן;
  • שפתיים – השתמשי בשפתון עמיד בגוון אדום אש (שפתון עמיד אינפיילבל גוון 506) לעמידות לארוך זמן כך לא תצטרכי לחדש את השפתון במהלך האירוע. העדיפי שפתון דו שלבי המעניק עמידות גבוהה ולחות לאורך זמן.

קייטי הולמס זוהרת בתפקיד שגרירת אוליי

קייטי הולמס - השגרירה הראשונה. צילום: יח"ץ חו"ל; קולאז': מירה-בל גזית
קייטי הולמס - השגרירה הראשונה. צילום: יח"ץ חו"ל; קולאז': מירה-בל גזית

מותג טיפוח עור הפנים אוליי הודיע לאחרונה, כי השחקנית קייטי הולמס תהיה שגרירת המותג העולמית הראשונה. במסגרת תפקידה תייצג הולמס את הקמפיין הגלובלי של מותג אוליי "Your best beautiful" ותעודד נשים ברחבי העולם לא להתפשר לעולם ולהיות במיטב יופיין בחייהן ובעורן. במסיבת העיתונאים שנערכה לרגל כניסתה של השחקנית לתפקיד החדש, אמרה הולמס כי אוליי הוא מותג שהיא מכבדת, בוטחת ומאמינה בו.

התחזית לסתיו-חורף 2014/15: תכול-קטום

טרנד תכול קטום - בועז שטיין: מסקרה שחורה (120 שקל); ריסים שלמים (49 שקל); צללית תכולה (89 שקל); צילומים: יח"ץ; צילום דוגמנית: שי גבריאלי. קולאז': מירה-בל גזית
טרנד תכול קטום - בועז שטיין: מסקרה שחורה (120 שקל); ריסים שלמים (49 שקל); צללית תכולה (89 שקל); צילומים: יח"ץ; צילום דוגמנית: שי גבריאלי. קולאז': מירה-בל גזית

תכול (הגוון שבין כחול לתכלת), שהיה דומיננטי בשנות התשעים של המאה הקודמת, חוזר לככב במראה סתיו-חורף של המאפר הבכיר בועז שטיין. על מנת ליצור מראה דומיננטי, ייחודי, אופנתי ונועז, מציע שטיין לקטום את זווית משיחת הצללית.

איך ליצור מראה קטום?

  • הכיני את בסיס האיפור: מייק-אפ ופודרה;
  • מרחי את הגוון התכול על העפעף כפי שהתאפרת עד היום. הקפידי לא ליצור קשת עגולה וגבוהה מדיי על העפעף. נסי ליצור קו כמעט ישר מזווית פנימית אל זווית חיצונית של העין
  • בעזרת מברשת מייק-אפ הניחי את אותו הגוון שהשתמשת בו כבסיס לאיפור בזווית הפנימית והחיצונית בצורת ניצב. גוון המייקאפ יגדע את ה'שפיץ' שנוצר ויעניק מראה זווית קטומה;
  • תחמי את העין בהתאם לטעמך האישי בקו אייליינר או עיפרון תיחום לעפעף התחתון;
  • מרחי מסקרה שחורה להענקת גימור חיצוני לעין ולהעצמת הגוון התכול.

סאנשיין מציגה: גבות במראה טבעי 

סאנשיין איפור מינרלי: מראה גבות סתיו-חורף 2014/15. צללית פיגמנט שחורה וצללית חומה. צילומים: יח"ץ. קולאז': מירה-בל גזית
סאנשיין איפור מינרלי: מראה גבות סתיו-חורף 2014/15. צללית פיגמנט שחורה וצללית חומה. צילומים: יח"ץ. קולאז': מירה-בל גזית

המראה הטבעי של הגבות מגיע הישר ממסלולי תצוגות האופנה של מעצבי-העל לסתיו-חורף 2014/15. בשלב ראשון, עליך להרפות מן הפינצטה ולהניח לגבות להפוך למלאות עד מאוד. גבות עבות, שיכולות להיות גם פרועות או מוברשות כשהן מלאות, אך עדיין מסודרות. צורת הגבות לעונה הקרובה ישרה לחלוטין, דמוית קשת או צורת 'שחף'.

גבה מושלמת מתחילה בדיוק מעל זווית העין הפנימית, הקרובה לאף, ומסתיימת בקו אלכסוני העובר מקצה הנחיר, שבצידה של אותה הגבה, דרך הקצה החיצוני של העין. ניתן לבצע בדיקה פשוטה בעזרת הנחת ידית מברשת האיפור באלכסון בצמוד לקצה הנחיר ולוודא שהגבה מסתיימת בדיוק במקום הנכון.

ישנם מוצרים שונים למילוי ועיצוב הגבות. הדרך הטובה ביותר לבחירת המוצר האידאלי, היא לאבחן קודם כל את הצורך: חשוב להבחין בין שיער גבה המצריך תיקון גוון בלבד, לבין הצורך למלא ולהכהות את גוון העור שמתחת לגבה:

  • אם הגבה שלך מלאה אך חסרת גוון מדויק ויש להבהירה או להכהות אותה, תוכלי למצוא על המדפים מוצרים ייעודיים לצביעת שיער הגבה. צביעה עדינה של השיער תיצור תוצאה טבעית יותר מאשר הדגשת גוון העור בצללית. הצללית משנה את גוון העור ולא גוון השערה, ולכן לעתים תתקבל תוצאה של גבה נוקשה ונוכחת מדי.
  • אם הגבה שלך דלילה, קצרה מדי או אינה אחידה לכל אורכה, תוכלי למצוא מוצרים שנועדו למילוי 'חורים' בשיער הגבה. מוצרים אלה ידגישו את גוון העור ולא את השערה ובכך ייצרו אשליה של השלמת השיער החסר.
  • ייתכן שתידרשי לשלב בין מוצרים שונים, לדוגמה כאשר שיער הגבה מלא, מצריך תיקון גוון ומילוי נקודתי מזערי.
  • לאחר הדגשת הגבות, בכל סוג של מוצר, יש לחזור ולסרק את שיער הגבה כדי לשמור על תוצאה טבעית ורכה.

 * * *

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן