Skip to content

כדורגל – לה ליגה: אי אפשר לעצור אותה

היה שווה לחכות: הקלאסיקו לא אכזב את מאות מיליוני הצופים בבית וגם אותי. משחק מדהים, שהבטיח וגם קיים. ריאל שלחה הערב מסר ברור לבארסה בניצחון 1-3 בברנבאו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ריאל מדריד-ברצלונה 1:3
טור אישי מאת: אוהד מנדל

אפשר להיתמם ולומר שזה היה קרב "רק" בין ברצלונה לריאל מדריד, אך האמת ברורה – זהו העידן של כריסטיאנו רונאלדו וליונל מסי וזה הקרב הגדול ביותר בין שני השחקנים הכי טובים בעולם.

למרות משחק לא ענק של שניהם, יצא הערב רונאלדו עם ידו על העליונה. זהו כמובן לא סופו של הוויכוח הבלתי נגמר על מי הטוב ביותר, אך לפחות בזמן האחרון הוא השולט הברור בליגה הספרדית.

אדם נוסף שחיכה במיוחד לתאריך הזה הוא לואיס סוארס, אחד השחקנים המושמצים ביותר בכדורגל העולמי. סוארס, שחזר מהשעיה של ארבעה חודשים לאחר שנשך את כתפו של קייליני במהלך משחקי גביע העולם בכדורגל בברזיל, חיכה לרגע שבו יעלה לכר הדשא במדי ברצלונה, אך לצערו לא הצליח להועיל ולא עזר לקבוצתו הפעם במשחק די חלש. הוא עוד ייכנס לכושר, אך אולי הייתה טעות לפתוח איתו.

המון שיאים ונתונים סטטיסטיים התפרסמו לפני המשחק, אך ברגע שעולים ל-90 דקות על המגרש כל הנתונים היבשים נשארים על הדף, הכל יכול לקרות, וכך גם קרה. ניימאר הימם את איצטדיון הסנטיאגו ברנבאו כבר בדקה ה-3, במבצע אישי מרשים, והיה נראה שבארסה יכולה לנצח את המשחק הזה די בקלות. בהגנה של ריאל מדריד נראתה פאניקה.

עם התקדמות המשחק השתלטה ריאל על המשחק, ובעצם נשארה בשליטה עד הדקה ה-70. בדקה ה-35 כדור רוחב של מרסלו פגע בידו של פיקה והוביל לפנדל. לרונאלדו לא הייתה בעיה להשוות את התוצאה, ולהבקיע את השער הראשון לשער של ברצלונה בליגה העונה.

מאותו רגע היה נראה שריאל מדריד הולכת בכל הכוח לניצחון, אך המחצית הראשונה הסתיימה בתיקו. בדקה ה-50 השליטה השתלמה, כשפפה כבש שער מכדור קרן והעלה את הבלאנקוס ליתרון 2-1. בשלב הזה המשחק היה די מאוזן, אך ריאל הייתה מסוכנת יותר ובדקה ה-61, במתפרצת מצוינת, כבש קארים בנזמה את השער השלישי לריאל, מבישול של חאמס רודריגז ודי גמר את הסיפור. בארסה עוד לחצה ב-20 הדקות האחרונות אך לא הגיעה למצבים אמיתיים.

למרות הטעות בשער הראשון, היה פפה אחד המצטיינים במשחק. גם רונאלדו היה מעולה כהרגלו, אך קיבל כמה החלטות לא טובות, שאלמלא הן ייתכן שהתוצאה הייתה שונה. מסי, מאידך, שנסגר בצורה טובה מאוד על ידי ההגנה של ריאל מדריד, די אכזב.
עכשיו נשאר לנו לחכות לחודש מרץ, לקלאסיקו הבא, שכנראה יהיה יותר משמעותי מבחינת זהותה של הזוכה באליפות. למרות הניצחון של ריאל מדריד היום, היא מפגרת בנקודה אחרי ברצלונה, ויש להניח שהקרב בין השתיים יהיה צמוד עד למחזורים האחרונים. בדיוק כמו בשנה שעברה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן