Skip to content

אל על: לקנות באינטרנט ולקבל את המוצרים במטוס

אל על חתמה הסכם עם אתר הקניות המקוון shopnfly המאפשר לנוסעים לחפש, לבצע השוואת מחירים ולרכוש מוצרים בחנויות פטורות ממכס, שאותם הם יוכלו לאסוף בחנויות פטורות ממכס, במטוס, או בבית המלון בו ישהו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אל על חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם אתר הקניות המקוון shopnfly באתרי חהויות פטורות ממכס, ובכך היא את מרחיבה את פעילותה בתחום הקניות במטוסים. shopnfly הוא אתר קניות מקוון המאפשר לנוסעים לחפש, לבצע השוואת מחירים ולרכוש מגוון רב של מוצרים הזמינים בכל שלב של נסיעתם. הנוסעים יוכלו לאסוף את המוצרים שהזמינו בחנויות הפטורות ממכס בנמלי התעופה, במטוס, או בבית המלון בו ישהו.

לרכוש מוצרים כאלה באתר shopnfly ולקבל אותם בטיסה. צילום: Chivas
לרכוש מוצרים כאלה באתר shopnfly ולקבל אותם בטיסה. צילום: Chivas

ההסכם עם אל על

באל על' באמצעות אתר shopnfly, יוכלו נוסעי אל על להשוות מחירים של מוצרי דיוטי פרטי טרום טיסה, לבצע את ההזמנה ולקבל את המוצר ישירות בטיסה. אם יתברר לבודקים בבדיקה באתר shopnfly, כי המוצרים שהם חפצים לרכוש זולים יותר בטיסות אל על, הם יוכלו לרכוש אותם ישירות בטיסה.

אתר shopnfly יקשר את לקוחות אל על לעולם קניות הדיוטי פרי המקוון, המשתרע ב-80 נמלי תעופה ואינספור חנויות דיוטי פרי בעולם. פלטפורמה מקוונת זו, שנוצרה על ידי shopnfly, מאפשרת ללקוחות גישה לרשת עולמית של חנויות המציעות מיליוני מוצרים.

"חברנו לחברת אל על בכדי לאפשר למיליוני לקוחות אל על ליהנות מחוויית הקנייה הטובה בעולם. מטרתנו היא לספק קניה 'בלחיצה אחת' לכל לקוחות אל על", אומר גיא געש, מנכ"ל ומייסד השותף בshopnfly.

"אנו שמחים לעבוד עם shopnfly כדי לסייע ללקוחותינו לשפר את חוויית הנסיעה וחוויית קנייה. אל על מחויבת כל העת לחדשנות ולשיפור חוויית הלקוח ואנו מאמינים, כי shopnfly היא הדבר הגדול בתחום זה", אומרת יהודית גריסרו, סמנכ"ל לקוחות ושירות של אל על.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן