Skip to content

גדעון סער הגיש את מכתב התפטרותו מהכנסת

אולי עוד ניפגש", אמר סער ליו"ר הכנסת אדלשטיין, ברמז לשובו האפשרי לפוליטיקה. יו"ר הכנסת השיב: "נתתי הנחייה לצוות להכניס אותך תמיד ללשכה אם אתה מגיע, כי אולי החלטת לחזור.."
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שר הפנים היוצא, גדעון סער, הגיש היום את מכתב התפטרותו גם מהכנסת, ליו"ר הכנסת יולי אדלשטיין. סער הגיש אתמול את התפטרותו מהממשלה.

"תמיד יש מחר". גדעון סער (צילום: דוברות הכנסת)
"תמיד יש מחר". גדעון סער (צילום: דוברות הכנסת)

בעת מסירת המכתב בלשכת יושב ראש הכנסת אמר גדעון סער: "זהו יום מאד מרגש, אחרי כ 12 שנה וארבע כהונות בכנסת בהן הייתה לי הזכות לשרת את המדינה. אני מגיש היום את מכתב ההתפטרות מהכנסת ה 19 ומתחיל היום דרך חדשה. תמיד יש מחר".

יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין אמר: "אני תמיד שמח לראות אותך אבל לא בנסיבות האלה. עוד נדבר היום במליאה על פועלך כי רב, אבל ברור שהכנסת מפסידה היום את אחד הפרלמנטרים הטובים ביותר שהיו כאן. היית פרלמנטר מעולה שגם שימש כדוגמא לאחרים".

סער השיב בחיוך: " אולי עוד ניפגש", ויו"ר הכנסת אדלשטיין השיב בחיוך אף הוא: "נתתי הנחייה לצוות להכניס אותך תמיד ללשכה אם אתה מגיע, כי אולי החלטת לחזור..".

התפטרותו של גדעון סער מהכנסת תיכנס לתוקפה בתוך 48 שעות ובמקומו של גדעון סער צפוי להכנס לכנסת ליאון ליטינצקי, הבא בתור ברשימת הליכוד ביתנו בבחירות האחרונות.

ליאון ליטינצקי הוא בן 47 ועלה ארצה מרוסיה בשנת 1991. ליטינצקי כיהן בעבר כחבר כנסת בכנסת ה 17 (תקופת כהונה חלקית בין 2008-2009) מטעם סיעת העבודה והיה חבר בוועדת הכלכלה של הכנסת.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן