Skip to content

שר התחבורה כץ מאיים על נסראללה: נהרוס את לבנון עד היסוד

דבריו של השר כץ, הועלו לעמוד הפייסבוק שלו, בתגובה לאיומי נסראללה "לסגור את כל שדות התעופה והנמלים בישראל", בנאום שנשא לרגל חג העשורה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שר התחבורה, ישראל כץ, מאיים "להרוס את לבנון עד היסוד ולהחזירה לתקופת האבן", אם ינסה החיזבאללה לסגור את נמלי הים והאוויר של ישראל.

מאיים בחזרה. ישראל כץ (צילום: ציפי מנשה)
מאיים בחזרה. ישראל כץ (צילום: ציפי מנשה)

בנאום ששודר בערוץ הטלוויזיה של חיזבאללה, אל מנאר, לכבוד חג העשורה השיעי, איים נסראללה על ישראל: "אנו לא מפחדים ממלחמה. אנו איום אמיתי על ישראל ואנו לא נרתעים מהאיומים שלהם. האיומים שלהם מקורם לא בכוח צבאי, אלא בתקווה האבודה שלהם". עוד אמר מנהיג החיזבאללה: "הישראלים אומרים בתקשורת שהם יאלצו לסגור את שדה התעופה בן גוריון ואת נמל חיפה, זה נכון. עליהם לסגור את כל שדות התעופה והנמלים שלכם משום שאין פיסת אדמה בפלסטין אליה טילי ההתנגדות לא יגיעו".

בתגובה העלה שר התחבורה, ישראל כץ, איום נגדי משלו בעמוד הפייסבוק: "חסן נסראללה מאיים מתוך הבונקר: 'במלחמה הבאה נסגור לישראל את נמלי הים ואת נתב״ג'. ראשית, אני מצטער על ההתבטאות המיותרת של הקצין הבכיר שעוררה את הנושא, אבל למען הסר ספק, כדאי שנסראללה הפחדן הרברבן ידע: אופציה כזאת מבחינתנו לא קיימת! אם תרחיש כזה יתממש נהרוס את לבנון עד היסוד, נחזיר אותה לתקופת האבן ואותו מתחת לאבנים!"

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן