Skip to content

סופית: גלעד ארדן יהיה שר הפנים

נתניהו וארדן סיכמו כי השר ארדן ימשיך להיות אחראי ליישום הרפורמה ברשות השידור הכוללת גם את ביטול אגרת רשות השידור. בשבועות הקרובים יסיים השר ארדן את כהונתו במשרד התקשורת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

גלעד ארדן יהיה שר הפנים הבא. כי סיכם הערב ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם השר גלעד ארדן. המינוי יובא בקרוב לאישור הכנסת.

שר הפנים הבא (צילום: אתר הכנסת)
שר הפנים הבא (צילום: אתר הכנסת)

נתניהו וארדן סיכמו כי השר ארדן ימשיך להיות אחראי ליישום הרפורמה ברשות השידור הכוללת גם את ביטול אגרת רשות השידור. בשבועות הקרובים יסיים השר ארדן את כהונתו במשרד התקשורת. גלעד ארדן התייחס הערב למינויו בעמוד הפייסבוק שלו והודה לראש הממשלה נתניהו.

"לפני מספר דקות נפגשתי עם ראש הממשלה והודעתי לו שאני מקבל את הצעתו להתמנות לשר הפנים ולהמשיך ולהוביל את יישום הרפורמה בשידור הציבורי לה אני מייחס חשיבות אדירה", כתב גלעד ארדן בעמוד הפייסבוק שלו.

"משרד הפנים הוא משרד חשוב ומשפיע הנוגע באזרחי המדינה מיום לידתם, מעצב את פני המדינה באמצעות מערכות התכנון ואפילו קובע את צביון יום השבת", כתב ארדן. "עבודה רבה לפני ואני מבטיח שאלמד לעומק את כל הנושאים לפני שאגבש את מדיניותי. בימים הקרובים אפגש עם ידידי גדעון סער לחפיפה יסודית. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לו על כל עשייתו למען הציבור והמדינה.

"לא קל לי להיפרד ממשרד התקשורת והסיכומים ייעשו במועד אחר", כתב ארדן. "אני שמח על שהצלחתי להשלים את הטיפול בנושאים רבים וחשובים, ובאלו שטרם סיימתי התוויתי את הדרך ואני בטוח שהשר הבא אחריי ישלים את המשימות שנותרו פתוחות".

גלעד ארדן סיים את דבריו במילות תודה לראש הממשלה: "אני רוצה להודות לראש הממשלה, בנימין נתניהו, על האמון והשותפות לדרך בה אנו צועדים יחדיו כבר שנים רבות".

שר הפנים המתפטר, גדעון סער, איל הצלחה ליורשו. "אני מאחל לידידי השר גלעד ארדן הצלחה רבה בתפקיד שר הפנים ומשוכנע שהוא יעשה עבודה טובה למען המדינה ואזרחיה", כתב בעמוד הפייסבוק שלו.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן