Skip to content

מיקי קם, תעשו לה לייק

במופע החדש "מיקי.com" מיקי קם נותנת שואו כמו גדולה וסוחטת הרבה צחוקים מהקהל. חבל שהפרפורמית המצוינת לא בחרה לחשוף צדדים נוספים באישיותה, שיכלו להעניק יותר עומק ולייצר קשת רחבה של גוונים ורגשות מעבר לצחוקים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

[rating=4]

מיקי קם בת 60, אבל יש לה אנרגיות של נערה בת 16 ותשוקות של אישה בשלה שרוצה לטרוף את החיים. כלומר, הגיל לא משחק כאן, למרות שחלק נכבד מהמופע החדש שלה, "מיקי דוט קום"("מיקי.com") נובע בגלל הגיל ועוסק בשנים שחלפו ובנכד שנולד. מיקי קם, סבתא טריה, שמחה ומאושרת.

אינני יודע כיצד להגדיר את מיקי קם – שחקנית, בדרנית, קומיקאית, זמרת. מה שבטוח שהיא פרפורמית מצוינת עם קסם אישי רב – וזה בא לידי ביטוי במופע, שבו היא נותנת שואו כמו גדולה. הרמה במופע אינה אחידה, יש קטעים מצוינים ויש טובים פחות, כולם מבוצעים במקצועיות ומצליחים לסחוט מהקהל את הצחוקים המתבקשים.

נהנית מכל רגע. קם וידיד - הסמרטפון. צילום: רונן אקרמן

מיקי קם מנסה כל הזמן להצחיק, לפעמים יותר מדי. מאחורי האישה המצחיקה על הבמה ניתן לזהות גם עצב וכאב, ונפש רגישה. חבל שמיקי קם לא נפתחה לאפשרות לחשוף גם את המקומות השבירים, האישיים, האינטימיים שלה, וללכת איתם עד הסוף. חשיפה כזו יכולה להיות חידוש מרענן במופע בידור מסוג זה, להעניק יותר עומק לאישיות הבימתית שלה ולייצר קשת רחבה של גוונים ורגשות מעבר לצחוקים. אבל הבחירה של קם ושל יוצרי הערב – הכותב שלמה משיח והבמאי מוטי אבירם, היתה ללכת על בטוח ולעשות מופע שמח. נקודה. גם זה בסדר.

הקטעים המבריקים במופע הם אלה שבהם מיקי קם מגלמת דמויות מהחיים – כמו השליח מהסופרמרקט שלועג לטרנד הטבעונות והמזון האורגני, והנכדה המתבגרת שמלמדת את סבתוש איך להשתמש באפליקציות בסמרטפון. קם סוחפת את הקהל גם בקטעי השירה.

שורה תחתונה: מופע מצחיק של אישה מצחיקה, שנהנית מכל רגע על הבמה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן