Skip to content

פרושאור דורש ממועה"ב לפרוש כוחות חמושים בדרום לבנון

בתגובה לאיומיו של חסן נסראללה, בתחילת השבוע, כי "אין פיסת אדמה אחת בכל פלסטין שלא יגיעו אליה הטילים מלבנון" הזהיר שגריר ישראל באו"ם: "ישראל לא תסבול פגיעה באזרחיה, בשטחה ובריבונותה ותגן על אזרחיה בכל מחיר"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שגריר ישראל לאו"ם, רון פרושאור, פנה הלילה למועצת הביטחון, בעקבות התבטאויותיו האלימות של מנהיג חיזבאללה, חסן נסראללה ודרש ממועצת הביטחון "פריסת כוחות חמושים בדרום לבנון היא הכרחית למניעת פגיעה עתידית בישראל בידי חיזבאללה".

"למועצת הביטחון אין לוקסוס להתעלם מאיומי חיזבאללה". רון פרושאור (באדיבות משלחת ישראל באו"ם)
"למועצת הביטחון אין לוקסוס להתעלם מאיומי חיזבאללה". רון פרושאור (באדיבות משלחת ישראל באו"ם)

השגריר פרושאור התייחס בדבריו לנאום שנשא מנהיג החיזבאללה, חסן נסראללה, בתחילת השבוע, לרגל חג העשורא. "עליכם לסגור את הנמלים ושדות התעופה שלכם. לא תמצאו פיסת אדמה אחת בכל פלסטין שלא יגיעו אליה הטילים מלבנון", איים נסראללה על ישראל.

"בזמן שהרוחות סוערות, מנהיג חיזבאללה, כמו מנהיגי החמאס, בוחר ללבות את הלהבות ולהסית נגד ישראל", אמר השגריר פרושאור. "חיזבאללה התחמש בכ-10,000 טילים קטלניים שמיודעים לתקיפה בישראל. למועצת הביטחון אין עוד את הלוקסוס להתעלם מאיומים ממשיים אלה."

שגריר ישראל באו"ם הוסיף: "בדומה לחמאס, גם חיזבאללה מבצעים פשע מלחמה כפול – מסתתרים מאחורי אוכלוסייה אזרחית ובו בזמן ממשיכים לאיים על אזרחי ישראל. כל עוד חיזבאללה ימשיכו בתקיפות לא מידתיות – התגובה שתתקבל תהיה בהתאם. ישראל לא תסבול פגיעה באזרחיה, בשטחה ובריבונותה ותגן על אזרחיה בכל מחיר".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן