Skip to content

השר עמיר פרץ יתנגד לתקציב: "נתניהו הוא לא הפתרון הוא הבעיה"

"ההידרדרות היא בכל התחומים המדיני החברתי והכלכלי וביום שני בכנסת לא אצביע בעד התקציב", אמר השר פרץ בראיון לתכנית "פגוש את העיתונות". "אין לי כוונה להמשיך ולשרת את המדיניות של נתניהו שהפך שבוי בידי הימין". ח"כ זאב אלקין בתגובה: "עמיר פרץ מכיר היטב את כללי המשחק הפוליטי. אם הוא לא רוצה להיות חבר בממשלה,את מספר […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הסדקים בקואליציה מתרחבים. אחרי שהשר נפתלי בנט הכריז כי לממשלה המסתתרת אחרי בטונאדות אין זכות קיום, השר עמיר פרץ איש "התנועה", קורא למפלגתו לפרוש מהממשלה ואומר כי לא יתמוך ביום שני בכנסת, בתקציב.

"נתניהו שבוי בידי הימין". עמיר פרץ (צילום: ציפי מנשה)
"נתניהו שבוי בידי הימין". עמיר פרץ (צילום: ציפי מנשה)

"כשהכל מסביב לוהט ראש הממשלה מבעיר את השטח במקום להרגיע", אמר השר פרץ בראיון לתוכנית "פגוש את העיתונות".

"דווקא בטקס לזכרו של רבין נתניהו בחר ללבות ולהאשים ורק מפאת הכבוד למעמד לא קמתי והלכתי", אמר פרץ. "עשיתי כל מה שיכולתי כדי לקדם תהליך מדיני ולהיאבק למען קיום בכבוד לאזרחי ישראל למען הקשישים והילדיים העניים. ההידרדרות היא בכל התחומים המדיני החברתי והכלכלי וביום שני בכנסת לא אצביע בעד התקציב. אין לי כוונה להמשיך ולשרת את המדיניות של נתניהו שהפך שבוי בידי הימין.

"ראש הממשלה נתניהו הוביל אותנו לייאוש", המשיך ותקף השר פרץ. "הגיע הזמן להביא תקווה . הוא החמיץ את כל ההזדמנויות שהיו לו ובחר להיות שבוי ומשותק בידי הקיצוניים. נתניהו הוא לא הפיתרון הוא הבעיה".

בתגובה אומר יו"ר הקואליציה, ח"כ זאב אלקין: "עמיר פרץ מכיר היטב את כללי המשחק הפוליטי. אם הוא לא רוצה להיות חבר בממשלה,את מספר הפקס של לשכת ראש הממשלה כדי לשלוח מכתב התפטרות לא קשה להשיג. לא שמתי לב שהיה קשה לעמיר פרץ להסתכל לרעבים בעיניים במשך כל השנתיים האלה, החל מהרגע שבו הוא נלחם מלחמת חורמה כנגד חברו למפלגה עמרם מצנע על עצם הזכות להיכנס לממשלה בראשות נתניהו. אני מבין שכרגע מעניין את עמיר עניין השרדותו הפוליטית לקדנציה הבאה וכנראה שהוא מחפש את דרכו במסגרת פוליטית אחרת, אבל הציבור הישראלי לא טיפש והוא יודע להבדיל בין פופוליזם זול ותמרוני השרדות פוליטית לבין עמדה אידיאולוגית אמיתית".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן