Skip to content

חדש: איך עושה חתול (פרא) Arctic Cat

הוא נוהם, מגרגר, מטרטר, הכול רק לא מיאו, וככל שהשטח קשה יותר, כמו מסלול הבוץ שחיכה לנו ביום ההשקה הגשום, כך הקולות שהוא משמיע נעימים יותר לאוזן
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חברת מוטוטראק מקבוצת סמל"ת השיקה השבוע את רכבי השטח והפנאי ארקטיק קאט (Arctic Cat). חברת ארקטיק קאט היא יצרנית רכבי שטח ומזחלות שלג מהמובילות בעולם ופועלת בתחומה יותר מ-50 שנה.

חתול בבוץ (צילום דן בר-דוב)

לדברי אורי להב, מנכ"ל קבוצת סמל"ת, המותג החדש מרחיב את מגוון המותגים ואת היצע רכבי השטח של הקבוצה: "חברת ארקטיק קאט האמריקנית היא בעלת שם עולמי וחלוצה בתחום רכבי ה-Power Sport. החברה נחשבת לוותיקה ואיכותית בתחומה, עם מגוון רחב בתחום הטרקטורונים ורכבי side by side (מושב לצד מושב). בנוסף אנו מביאים בשורה אמיתית בתמחור התחרותי של הכלים".

שיווק הכלים יחל בחודש נובמבר, עם מחירי השקה אטרקטיביים וכן תכנית מימון ייחודית לרכבי שטח. מוטוטראק תתחיל לשווק בישראל חמישה דגמי side by side נבחרים מהמגוון הרחב של החברה ובהמשך יוצעו גם טרקטורונים וכן רכבי עבודה ותפעול.

נסיעת מבחן בשטח (צילום דן בר-דוב)

הדגמים שמוצעים לשוק הישראלי החל מהחודש הם:

• wildcat trail 700 בעל מנוע של 700 סמ"ק, 63 כו"ס, בעל גיר רציף, נעילת דפרנציאל קדמית ונושא תג מחיר של 79.000 שקלים ("מחיר טרקטורון" לדברי היבואן).
• wild cat 700 ספורט, מצויד במתלים רחבים יותר יעלה כבר 99 אלף שקלים.
• Wildcat 1000x המצויד במנוע 951 סמ"ק ויכולות שטח מעולות במחיר של 126,900 שקלים.
• Wildcat 4X החתול הגדול ביותר, בעל ארבעת המושבים, מנוע של 951 סמ"ק ואיבזור דומה לדגם ה- 1000 המקנים לו יכולות שטח מצוינות והוא נושא תג מחיר של 137,900 שקלים.

כמה חתולים בבוץ (צילום דן בר-דוב)
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן