Skip to content

בני תבין, איש עסקים מקורב לאולמרט וזקן, נמצא ללא רוח חיים

איש העסקים נמצא ירוי במכוניתו. כאשר נודע לה על מותו, ביקשה שולה זקן להפסיק את עדותה: אני נסערת ויכול להיות שאני אתפזר". בית המשפט הורה לה להמשיך. זקן הוסיפה: "ביקרתי את איש העסקים בכלא יחד עם אולמרט". ראש הממשלה לשעבר התפרץ: " אני לא חושב שזה מכובד שתינתן לה אפשרות להשמיץ אותי על גופתו של […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בני תבין, איש עסקים המקורב לשולה זקן ולאהוד אולמרט, מקורב ומוכר למרכז וצמרת הליכוד, נמצא היום (חמישי) כשהוא ירוי וללא רוח חיים במכוניתו בתל אביב. כוחות משטרה בפיקודו של סנ"צ ניסים דאודי שהגיעו בשעות הצהריים לאזור בית הקברות קריית שאול בעיר, לאחר שהוזעקו על ידי אזרחים ששמעו קול ירייה, מצאו את איש העסקים במכוניתו ללא רוח חיים.

בני תבין (צילום מסך)
בני תבין (צילום מסך)

בסמוך לגופתו נמצא אקדחו האישי ולפי שעה לא מדובר בפלילים וככל הנראה שם קץ לחייו. תבין הורשע ב-1993 במתן חשבוניות כוזבות לליכוד בסכום כולל של כמיליון שקל במערכת הבחירות לכנסת ב-1988 ובבחירות המקומיות ב-1989. בית המשפט דן אותו אז לשמונה חודשי מאסר. הוא היה בעל קשרים ענפים בקרב פוליטיקאים בכירים, ומאחר שהכיר היטב את אהוד אולמרט ושולה זקן, שמו הוזכר בהקשר למשפט זה. עורך הדין שחר מנדלמן שייצג את איש העסקים בעבר הגיב לידיעה ואמר כי תבין "עלה לאחרונה על דרך המלך ומזמן לא היה מעורב בפלילים". הוא סיפר כי אתמול שוחח איתו "והוא היה במצב רוח מצויין", עורך הדין הוסיף כי למיטב ידיעתו לא היו לאיש העסקים בעיות כלכליות, "הייתה לו עבודה טובה, ככה שאני לא רואה כל סיבה שהוא היה צריך לעשות לעצמו את זה. הדבר הזה הרבה יותר ממוזר".

"אני נסערת..ביקרתי אותו עם אולמרט בכלא" - שולה זקן (צילום מסך)
"אני נסערת..ביקרתי אותו עם אולמרט בכלא" - שולה זקן (צילום מסך)

שולה זקן שהעידה באותה שעה בחקירה נגדית בפרשיית "מעטפות הכסף" בתיק טלנסקי, ביקשה מבית המשפט להפסיק את חקירתה. "קשה לי לדבר על זה פה ואני רואה אותו פה מולי", אמרה זקן מעל הדוכן. הבית המשפט סירב לבקשתה הורה לה להמשיך בדיון. "תתרכזי במה ששואלים ואל תתפזרי למקומות אחרים", אמר ה שופט. "אני נסערת ויכול להיות שאני אתפזר למקומות לא נכונים", השיבה, אך השופט הורה לפרקליטו של אולמרט, עו"ד אייל רוזובסקי, להמשיך את החקירה. לאחר כשעה וחצי התעמת אולמרט עם זקן. כשעדותה נמשכה היא מחתה על דבריו של אולמרט כי איש העסקים היה חבר שלה בלבד. " בגלל שזה עבריין הוא (אהוד אולמרט א.מ) אומר שהוא חבר רק שלי, אבל שנינו ביקרנו אותו בכלא". אולמרט כעס והטיח "הנמסר לפני כמה דקות שהאיש הזה התאבד….אני לא חושב שזה מכובד שתינתן לה אפשרות להשמיץ אותי על גופתו של מת". דקות ספורות לאחר מכן הפסיק השופט את הדיון.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן