Skip to content

נתניהו לארה"ב: איראן אינה בעלת בריתכם, היא האויב שלכם

"המזרח התיכון נשטף בידי מילטאנטים איסלאמיסטים שמונהגים על ידי דאעש ואל קעידה בצד הסוני ועל ידי איראן וחיזבאללה בצד השיעי", אמר נתניהו בריון שנתן ל-CBS. "אנו רוצים ששני הצדדים יפסידו. הדבר האחרון שאנו רוצים הוא שמי מהם ישיג נשק להשמדה המונית"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לקראת חידוש שיחות הגרעין עם איראן, ראש הממשלה, בנימין נתניהו, מחדש ביתר שאת את קריאותיו לארה"ב, שלא להגיע להסכם שיאפשר לאיראן להשלים את פרוייקט הגרעין הצבאי שלה.

נתניהו והפצצה. (צילום ארכיון: אבי אוחיון/לע"מ)
נתניהו והפצצה. (צילום ארכיון: אבי אוחיון/לע"מ)

בראיון שנתן היום לתכנית "Face The Nation", ברשת CBS האמריקנית אמר נתניהו: "איראן אינה בת בריתכם, איראן אינה חברה שלכם. איראן היא האויב שלכם ולא שותפה שלכם. איראן מחויבת להשמדת ישראל. בזמן שמדינות P5+1  נושאות ונותנות עם איראן על הסכם בנושא הגרעין, שליט איראן האייטולה חמנאי קורא להשמדת ישראל. הוא עשה זאת לפני מספר ימים כאשר הוא פירט תשע דרכים וסיבות להשמדת ישראל. הוא השתתף בעצרות בהן קראו 'מוות לארה"ב, מוות לישראל'. זאת לא ידידה במאבק בדאעש ויש לעשות מאמץ רב למנוע מהם את היכולת לייצר נשק גרעיני. אל תפלו שולל לתחבולה של איראן, היא לא ידידה שלכם".

ראש הממשלה נתניהו הוסיף: "המזרח התיכון נשטף בידי מילטאנטים איסלאמיסטים שמונהגים על ידי דאעש ואל קעידה בצד הסוני ועל ידי איראן וחיזבאללה בצד השיעי. אנו רוצים ששני הצדדים יפסידו. הדבר האחרון שאנו רוצים הוא שמי מהם ישיג נשק להשמדה המונית. תראו מה דאעש עושה היום עם רובים ומשאיות ודמיינו מה איראן תעשה לו יהיה לה נשק גרעיני. לכן כאשר האויבים שלנו נלחמים זה בזה אסור לחזק צד אחד מהם".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן