Skip to content

חדש: מיצובישי משיקה את טנדר הטריטון החדש

לראשונה מזה 9 שנים מיצובישי טריטון החדש. הדגם פותח תחת הקונספט של "טנדר שירות ספורטיבי אולטימטיבי", הדגם משלב את נוחות הפנים של רכבי נוסעים עם הפונקציונאליות והאמינות של טנדר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תאגיד מיצובישי מוטורס (MMC) חושף את הטריטון החדש, טנדר בעל יכולת משא של עד 1 טון – ורב מכר עולמי ותיק של החברה. הטריטון החדש מקבל עיצוב מחדש מלא לראשונה מזה תשע שנים. הטריטון החדש יושק ב-ASEAN, אוקיאניה, המזרח התיכון, אירופה, אפריקה ובאמריקה הלטינית, ובסך הכל בכ-150 מדינות.

צילום יח"צ חו"ל

לטריטון עיצוב שרירי, נקי ודינמי המעורר את התחושה כי מדובר בספורטאי בנוי לתלפיות; כמו כן הטריטון החדש מספק מרחב פנים נדיב, קיבולת מטען בשפע, ויכולת תפעול ברמה גבוהה. הטריטון החדש מציג רמה גבוהה של ביצועי בטיחות הן בזכות מבני השלדה והמסגרת העמידים והיציבים שלו, והן בזכות גוף הבטיחות RISE, הרשום כפטנט של מיצובישי. הטריטון החדש גם מספק שקט ונוחות נסיעה של רכבי נוסעים, זאת בזכות מנוע הדיזל החדש, האופטימיזציה של יכולות ההשעיה ומיקום אסטרטגי של חומרי בידוד וספיגת רעשים.

הטריטון החדש זמין בגרסאות חד-קבינה, דו-קבינה ואף בגרסה מפוארת, ועם אפשרות בחירה בין שלושה מנועים. מנוע MIVEC טורבו דיזל 2.4 ליטר שהתברג להיות בין הטובים ביותר בסגמנט הן בביצועי ההנעה והן ביכולות סביבתיות, ואשר מצטרף לגרסה משופרת של מנוע הטורבו דיזל 2.5 ליטר המוכר ומנועי הבנזין 2.4 ליטר.

הטריטון החדש נותן מענה לצרכים ולדרישות של צרכנים שונים, משימוש מסחרי דרך הפרטי ועד למוניות. המנוע, מערכת ההינע ומפרטי הציוד הפונקציונאליים יהיו מותאמים ספציפית לכל אזור מכירה.

מיצובישי מייצרת טנדרים כבר 36 שנים, מאז 1978, ומכרה מעל ל-4 מיליון יחידות ברחבי העולם. ייצור הטנדרים מתרכז בשוק התאילנדי החל מהדור השלישי והטריטון החדש מסמן את תחילתו של הדור החמישי.

Laem Chabang Plant, ייצרנית הטריטון החדש, גדלה בהתמדה והפכה לרכזת הייצור הגלובלי הגדולה מיצובישי מוטורס. החברה המתגאה בייצור בקנה המידה הגדול ביותר ב-MMC עם ייצור עד כה של 3.5 מיליון ו ויצוא של 2.5 מיליון יחידות.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן