Skip to content

מקום ראשון בכנס החדשנות הבינלאומי של תעשיית התיירות

מובילי תעשיית התיירות העולמית בחרו בחברת PassportCard הישראלית כשירות פורץ הדרך בתעשיית התיירות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חברת PassportCard, המציעה את הכרטיס המגנטי לביטוח נסיעות לחו"ל, זכתה במקום הראשון בכנס החדשנות הבינלאומי של תעשיית התיירות, ה-Travel Innovation Summit שהתקיים בלוס אנג'לס. בנוסף זכתה החברה במענק מטעם קרן ההשקעות האמריקאית General Catalyst Partners המושקעת בין היתר ב-KAYAK וב-AIRBNB על סך 100,000 דולר.

גם זכייה גם מענק: צמרת חברת פספורטקארד עם הצ'ק מקרן ההשקעות האמריקאית General Catalyst Partners
גם זכייה גם מענק: צמרת חברת פספורטקארד עם הצ'ק מקרן ההשקעות האמריקאית General Catalyst Partners

בכנס המתקיים אחת לשנה בהשתתפות 1600 נציגי חברות התיירות המובילות בעולם ביניהן:KAYAK , EXPEDIA , PRICELINE , TRIP ADVISOR ואחרים, הציגו חברות מובילות מרחבי העולם את קדמת החדשנות של יישומים ופתרונות שיש בהם פריצת דרך בשוק הנסיעות. PassportCard זכתה במקום הראשון על מוצר פורץ הדרך והשירות האיכותי והייחודי המוענק ללקוחותיה בעת שהותם בחו"ל.
לקוחות החברה אינם משלמים עבור הוצאות רפואיות או אובדן כבודה בחו"ל, הכרטיס המגנטי משלם עבורם, ללא טפסים, וללא הצורך בהמתנה בתקווה להחזר כספי מלא מחברת הביטוח.

שרון חרן, מנכ"ל המטה הבינלאומי של PassportCard הממוקם בציריך אמר: "ביטוח הנסיעות לחו"ל של PassportCard משנה את חוקי המשחק בשוק ביטוח הנסיעות לחו"ל. הזכייה בתחרות מהווה אישור מצד שחקנים מובילים בתעשיית התיירות בעולם לערך הרב שמייצרת החברה ללקוחותיה ושותפיה העסקיים ומהווה רוח גבית למו"מ המתקיים עם מובילי תעשיית התיירות לקראת הסכמי הפצה במדינות שונות".

PassportCard, היא חברה בת מקבוצת DavidShield הפועלת בישראל בשיתוף פעולה עם חברת הפניקס ומשווקת את שירותיה באמצעות כ-2500 סוכני ביטוח מורשים.

שרון חרן, 43, מונה למנכ"ל הפעילות הבינלאומית של PassportCard ביוני 2014 לאחר שמונה שנים בהן כיהן כסמנכ"ל פיתוח עסקי בקבוצת ביטוח ישיר בה היה אחראי, בין היתר, על פיתוח הפעילות הבינלאומית של החברה במזרח אירופה ובברזיל. לפני כן כיהן בתפקידים בכירים ב- orange, ובין היתר הוביל את פרויקט השקת הדור השלישי (3G). חרן הוא בוגר תואר ראשון בכלכלה וניהול ובעל תואר שני במנהל עסקים, שניהם מאוניברסיטת תל אביב.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן