Skip to content

סופית: גדעון סער החליט לא להתמודד נגד נתניהו בפריימריז

"בנסיבות שנוצרו ולאחר ששקלתי היטב, החלטתי שלא להתמודד על ראשות הליכוד בעת הזאת", מסר סער בהודעה שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו. נתניהו הודה לחברי מרכז הליכוד על תמיכתם בהצעתו, להקדים את הפריימריז: "יש קמפיין ברור להעביר את השלטון לאנשי השמאל, לתת להם להחליט בנושאי ביטחון המדינה, כלכלה ולהחליט על עתיד המדינה. חברי הליכוד נתנו אתמול תשובה […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

השר לשעבר גדעון סער לא יתמודד מול ראש הממשלה בנימין נתניהו בפריימריז. סער הודיע על כך רשמית בהודעה שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו.

בהודעתו אומר סער כי בימים האחרונים קיבל "פניות רבות ומרגשות של חברים בתנועה ואזרחים"  שקראו לו לשוב מפסק הזמן עליו הודיע, לפני כשלושה חודשים, ולהתמודד לראשות הליכוד.

"מכבד את החלטת מרכז הליכוד". גדעון סער (צילום: ציפי מנשה)
"מכבד את החלטת מרכז הליכוד". גדעון סער (צילום: ציפי מנשה)

"הקשבתי לכולכם, למדתי הרבה, התייעצתי ושקלתי את הנושא בכובד הראש ובשיקול הדעת המתחייבים מהאחריות הכרוכה בהחלטה כזאת", כתב סער בעמוד הפייסבוק שלו. "עמדתי הייתה שונה, אך אני מכבד את החלטת מרכז הליכוד מאמש לקבל את הצעת ראש הממשלה ויו״ר התנועה לשנות ולהקדים את המועד שכבר נקבע לפריימריז לראשות הליכוד.

"בנסיבות שנוצרו ולאחר ששקלתי היטב, החלטתי שלא להתמודד על ראשות הליכוד בעת הזאת", מדגיש סער בהודעתו. "אני מודה מקרב לב לכל מי שפנה: על האמון ועל התמיכה החמה".

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הודה לחברי מרכז הליכוד, בכנס פעילים שנערך במצודת זאב, על תוצאות הצבעת המרכז, שהחליט לקבל את הצעתו להקדמת הפריימריז במפלגה ל-31 בדצמבר ולאחד את ההצבעה על ראשות המפלגה ורשימת המפלגה לכנסת. ההצעה עברה ברוב של כ-65% מקולות המצביעים. כ-2,400 חברי מרכז הליכוד מתוך 3700 חברים השתתפו בהצבעה.

"אני רוצה להודות לחברי הליכוד שהביעו אתמול תמיכה גורפת בי ובהנהגתי", אמר ראש הממשלה לפעילי הליכוד. השמאל איחד אותנו. יש עכשיו קמפיין ציבורי אדיר, כמעט חסר תקדים, שתומך ומקדם כל פוליטיקאי שמתנגד לי. יש קמפיין ברור להעביר את השלטון לאנשי השמאל, לתת להם להחליט בנושאי ביטחון המדינה, כלכלה ולהחליט על עתיד המדינה. חברי הליכוד נתנו אתמול תשובה מוחצת לכך. אני רוצה לראות תשובה כזאת גם בפריימיריז וגם בבחירות. החברים הבינו שמדובר בשאלה מי ינהיג את המדינה, השמאל, שמועמדיו מתרבים מיום ליום, או אני, שאמשיך לנהוג בביטחה, באחריות ובנחישות. אנחנו ניתן את התשובה".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן