Skip to content

מומלץ להטיל דופי, ראוי להשמיץ

דף המסרים הפנימי, שינסחו יועצי התקשורת של נתניהו, במטרה לסייע לח"כים בליכוד לדברר מדיניות כושלת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יממה לאחר שנחשף בכלי התקשורת דף המסרים של סיעת "יש עתיד", לקראת הבחירות הקרבות, ניסחנו בקלות את דף המסרים הפנימי של יועצי התקשורת של נתניהו, במטרה לסייע לח"כים בליכוד לדברר מדיניות כושלת:

  • כמו בקמפיין הקודם, עליכם לקבוע בנחרצות כי ראש הממשלה נתניהו חזק מול החמאס. מומלץ להתעלם מהעובדה שראש ממשלת הליכוד שיחרר ב-2011 למעלה מ-1,000 מחבלים במסגרת עסקת שליט.
  • יש לפאר את האג'נדה החברתית של נתניהו ולציין כי מנהיגנו הנערץ מוביל בימים אלו פטור ממע"מ על מוצרי מזון בסיסיים. אין להזכיר את העובדה, שרק לפני חודשיים מנהיגנו הבלתי מעורער דחה הצעה דומה של עמיר פרץ.
  • מומלץ להטיל דופי במפלגתו של משה כחלון ולגמד את הרפורמה המוצלחת שביצע בשוק הסלולאר. חל איסור מוחלט להזכיר כי מר נתניהו שיבח את את הישגי כחלון והפציר בחברי הליכוד: "תהיו כחלונים".
  • יש להציג את לפיד כשר אוצר כושל ונטול ניסיון שדרדר את המשק הישראלי לשפל חסר תקדים. אסור בשום אופן להזכיר למראיינים קנטרנים מי המנהיג הכושל (רמז דק – שמו המלא מתחרז עם האתר "YAHOO") שמינה את יאיר לפיד.
  • ראוי להשמיץ את תוכנית הדיור ההזויה של שר האוצר המכונה "מע"מ אפס". אין להזכיר למראיינים ולציבור בישראל, שלמרבה המזל ניחנו בזיכרון קצר, כי בנימין נתניהו תמך בתוכנית "הכושלת".
  • כדאי להדגיש שנתניהו שומר על ארץ ישראל ונמנע מפינוי שטחים, למרות לחצים כבדים מצד הגויים האנטישמים (בנקודה זו מומלץ לחזור על המנטרה של מנהיגנו הדגול: "מבחינת אנשי השמאל אם לא פינית – לא עשית"). יש להתעלם מהעובדה שיו"ר מפלגתנו פינה בעבר שטחים ביהודה ושומרון (במסגרת הסכם ואי), הביע תמיכה מוצהרת במדינה פלסטינית ואף הצביע בכנסת בעד תכנית ההתנתקות.
  • עליכם להזכיר את "ניסיון הפוטש" המזעזע שהובילו צמד החתרנים, יאיר לפיד וציפי לבני, במטרה להדיח את נתניהו (דבר שהוביל לפיטוריהם). אל תהססו להזכיר התבטאויות של השניים נגד ראש הממשלה. במידה ועיתונאי נודניק תוהה מדוע נתניהו לא פיטר את בנט, שר הכלכלה שהשתלח בראש הממשלה בזמן "צוק איתן", יש להתעלם מהשאלה ולמלמל משהו בעניין האיום האיראני.
  • יש להציג את נתניהו כיחיד שמסוגל לעמוד מול התעצמות דאע"ש ואיום הגרעין האיראני. עליכם להתכחש לעובדה (שזוכה לאימות ממרבית המומחים בתחום) שמשטר האייתולות ממשיך להתקדם במרץ לכיוון פצצה גרעינית.
  • חשוב לרומם ולשבח את הישגי "צוק איתן" ולהצהיר בקול בוטח כי "נתניהו ניצח את החמאס". מומלץ מאוד להתעלם מהעובדות הבאות: 73 הרוגים ישראלים, עלות צבאית של 9 מיליארד שקל (על פי דיווח עדכני של שר הביטחון), התחמשות מחודשת של החמאס ושחיקה חסרת תקדים במעמד הבינלאומי של ישראל.
  • חובה לשווק את נתניהו כמנהיג מתון ופרגמטי ואת סיעת הליכוד כתנועת מרכז-ימין (יועצינו האסטרטגים הורו למירי רגב שלא להיראות בציבור). אין להתייחס לעובדה שחבורת ימנים משיחיים, דוגמת משה פייגלין, יריב לוין וזאב אלקין, השתלטו על מרכז הליכוד. חל איסור מוחלט להזכיר אישים שפויים, כמו דן מרידור ומיכאל איתן, שנפלטו מהליכוד בשל חשיבה רציונאלית.
  • [related-posts title="מאמרים קודמים של תומר פלג:"]

1 Comment

  1. אבנר ברדה
    26 בדצמבר 2014 @ 8:01

    אני רוצה להבהיר ולהזכיר לקורא התמים שכל הרשום לעיל זה רק מה שתומר פלג היה מציע לבוחרים אם הוא היה מתמודד או לכל היותר מה שהוא חושב שנתניהו היה עושה. לכן אין להתעלם מכך שנתניהו בכל זאת לא כתב את האמור לעיל.

    משמע, אם מישהו רוצה אמת שיצביע ליכוד.
    מי שרוצה לשקר שיחליט "רק לא ביבי".

    הסכמנו?

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן