Skip to content

איל ארד מייצג את עובדי אל על

נציגות העובדים בחרה במשרד ארד תקשורת הגדול ללוותה בכל הקשור לאסטרטגיה התקשורתית, ליווי שוטף וייעוץ, במיוחד בתקופה של מו"מ עם ההנהלה על הסכם עבודה חדש
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נציגות עובדי אל על, בראשות עו"ד ליאור קזימרסקי, בחרה בארד תקשורת למשרד הייעוץ התקשורתי שילווה אותה בכל הקשור לאסטרטגיה התקשורתית, ליווי שוטף וייעוץ, במיוחד בתקופה של מו"מ עם ההנהלה על הסכם עבודה חדש.

אל על. קיפאון במשא ומתן על הסכם העבודה הקיבוצי
אל על. קיפאון במשא ומתן על הסכם העבודה הקיבוצי

מייצגת 60 חברות

ארד תקשורת, בבעלות איל ויובל ארד, הינה אחת מחברות יחסי הציבור הגדולות והמובילות בישראל. ארד תקשורת משרתת כיום יותר מ-60 חברות עסקיות וגופים ציבוריים על בסיס חודשי קבוע. מספר העובדים הקבועים בארד תקשורת מסתכם בכ-15 איש.

מנציגות עובדי אל על נמסר: "איל ארד, נמנה על בכירי היועצים האסטרטגים בישראל ונחשב לאחד היועצים הבולטים בתחום, אשר לצד ניסיון רב בייעוץ פוליטי וניהול קמפיינים ציבוריים משלב ניסיון בייעוץ לגופים עסקיים מובילים במשק הישראלי. אנו בטוחים שמדובר בתוספת כוח משמעותית לעמידה של עובדי אל על מול הנהלת החברה בדיונים שצפויים במהלך 2015".

קיפאון במשא ומתן

בחודש ספטמבר הודיע אשר אדרי, מי ששימש אז יו"ר נציגות עובדי אל על על התפטרותו מתפקידו, נציגות העובדים, הנחשבת לאחת מנציגויות העובדים החזקות במדינה, קיימה בחירות אחרי החגים ולתפקיד נבחר עו"ד ליאור קזימרסקי.

הבחירות לתפקיד התקיימו על רקע הקיפאון המתמשך במשא ומתן בין נציגות העובדים להנהלה ולכישלון בחתימה על הסכם עבודה קיבוצי חדש, כשברקע מפעילים הטייסים מדי פעם עיצומים, כדי לאפשר לטייסים להמשיך לטוס אחרי גיל 65. מצב זה, מנע בשעתו את כניסתה של חברת פימי, בראשותו של ישי דוידי, להיכנס לחברה כשותפה עסקית.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן