Skip to content

ערוץ הטיולים ישדר את תוכנית התיירות בהנחיית בנימין נתניהו

בעיתוי בעייתי משהו, ישדר ערוץ הטיולים הישראלי מקבוצת "ענני תקשורת" את התוכנית The Royal Tour עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. זאת במסגרת תוכנית שמגלה מדינות דרך עיניהם של מנהיגיהן
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
ראש הממשלה בנימין נתניהו ופיטר גרינברג בנקרות ראש הנקרה בעת הצילומים. לשנות את תדמיתה של ישראל. (צילום אבי אוחיון, לע"מ)
ראש הממשלה בנימין נתניהו ופיטר גרינברג בנקרות ראש הנקרה בעת הצילומים. לשנות את תדמיתה של ישראל. (צילום אבי אוחיון, לע"מ)

לאחר שסייר בניו זילנד עם ראש הממשלה לשעבר הלן קלארק, בירדן עם המלך חוסיין ובמקסיקו עם הנשיא לשעבר פליפה קלדרון, הגיע פיטר גרינברג, עורך תכניות הטיולים של רשת CBS לישראל להצצה אל הארץ, נופיה ותרבותה, מבעד לעיניו של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

התוכנית צולמה בקיץ 2012 וצילומיה הופסקו אז לשנה, לאחר שנתניהו נפצע במהלך משחק כדורגל בין שחקנים יהודים וערבים. התוכנית בישראל כללה מסע אופניים על הטיילת ביפו, על אופנוע ים בכנרת ובשיט בנהר הירדן. לצד טיולים ברחבי ישראל' ביקרו השניים במעבדות הטכניון, העפילו אל פסגת מצדה, צפו בים המלח ושחו עם הדולפינים בים האדום.

ראש הממשלה בחר לקרוא לפרויקט "בשביל ישראל' – מאחר שמטרתו היא להגדיל משמעותית את מספר התיירים המגיעים לישראל, והן בשל היותה מצולמת לאורך ולרוחב שבילי ישראל.

לדברי שרון למברגר מנכ"ל משותף ב"ענני תקשורת", התוכנית תשודר ב-4 בינואר, כדי להמנע מתעמולת בחירות.

לינק לפרומו ולאתר הסדרה
http://israel.theroyaltour.net/

1 Comment

  1. גידי
    25 בדצמבר 2014 @ 21:29

    תעצמי עניים תספרי עד 10 ותראי שהבעייה אצלך…

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן