Skip to content

סלקום השיקה את טלוויזיית סלקום tv

הטלוויזיה החדשה של ישראל, השוברת את השליטה הבלעדית של הוט וייס, חותכת את מחירי השוק ב-60% ותציע מגוון עשיר של סרטים, סדרות פופולריות, ספורט, תוכניות ילדים, מוסיקה, מדע וטבע וגישה לתוכן אינטרנטי בשיטת "הכל כלול". המחיר: 99 ש"ח לחודש בלבד, חיסכון של אלפי שקלים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

דבר נפל הבוקר בשוק התקשורת בישראל, כאשר סלקום, השייכת לקבוצת אי.ד.בי, השיקה את טלוויזיית סלקום tv. לא רק שהיא מגבירה בכך את התחרות כגורם שלישי בשוק התקשורת, שבו היו עד היום רק שתי חברות – הוט וייס, היא גם מורידה את מחיר ההתקשרות לשירותי הטלוויזיה ב-60% ל-99 שקל לחודש, הכולל הכל ממיר אחד המקנה גישה לערוצי טלוויזיה חיים, תכני VOD ואף לשירות המוסיקה של סלקום.

שידורי סלקום tv במסך הביתי הראשי
שידורי סלקום tv במסך הביתי הראשי

מסביר זאת ניר שטרן, מנכ"ל סלקום: "הטלוויזיה בישראל יקרה מדי. אנחנו מציעים לכל משפחה בישראל טלוויזיה מצוינת במחיר שמאפשר חסכון של אלפי שקלים בשנה. סלקום מחוללת היום מהפכה בשוק הטלוויזיה בישראל".

השר גלעד ארדן, לשעבר שר התקשורת שהשתתף באירוע ההשקה אמר: "עם ישראל חיכה שנים רבות לפתיחת התחרות בשוק הטלוויזיה הרב-ערוצית בישראל. אזרחי ישראל משלמים מחיר יקר, יקר מדי, בהשוואה לכל מדינה אחרת בעולם, ועל עשרות ערוצים שהם כלל לא צופים בהם. דואופול בזק-הוט לא הותיר לצרכנים הרבה ברירות והיה צורך בהגדלת ההיצע. השירות של סלקום הוא הסנונית הראשונה בדרך להוזלה של סל שירותי התקשורת בישראל ב-20% עד 30%.

טבלה הממחישה את הוזלת המחירים בסלקום tv, ביחס להוט ויס

שירותי סלקום tv

סלקום tv מאפשרת צפייה בערוצים ליניאריים פופולאריים כמו 2, 10, 1 באמצעות שידורי עידן +, יחד עם שידורי ספורט חיים מבית ערוץ הספורט מהליגות המובילות, כגון: ליגת האלופות, ליגה ספרדית, ליגה איטלקית, NBA ועוד.

השירות מציע גם ערוצי VOD ייעודיים לסרטים, סדרות וילדים וספריה עשירה שמכילה סדרות טלוויזיה שישודרו בסמוך לשידורן בארה"ב, ביניהן:
Better Call Saul, Alfa House,Mozart in the Jungle ,Manhattan, Betas .Outlander , The After , Transparent

ב-VOD ניתן לצפות בעונות מלאות של סדרות מצליחות ואהובות כדוגמת בית הקלפים, כתום זה השחור החדש, הרשימה השחורה, סקנדל, Mad Men , Master of Sex, Grey's Anatomy, שובר שורות ועוד.

לצד תוכן בינלאומי תציע סלקום tv גם תוכן ישראלי מבוקש שכולל סרטים ישראלים ידועים כדוגמת בופור, זוהי סדום, רוק בקאסבה, אביבה אהובתי ושלל סרטי נוסטלגיה וכן סדרות דרמה וקומדיה כגון רמזור, בני ערובה, פולישוק, עבודה ערבית, פלפלים צהובים, שנות ה- 80, הפרלמנט וגם תוכניות ריאלטי ואקטואליה כדוגמת הכוכב הבא, עובדה, מועדון לילה ומצב האומה.

כל תכני ה VOD ובכללם קומדיות פופולריות, דרמות יוצאות דופן, סרטים שוברי קופות עם הכוכבים הגדולים, תכנים אהובים לילדים כגון פיניאס ופרב, דוג – בלוג, ג'סי ודייגו, פנאי, מדע וטבע – כלולים בחבילה ללא תוספת תשלום.

בסלקום tv מוצגת לראשונה בישראל ספרית VOD ייעודית ל- CATCH-UP טלוויזיוני תחת השם "השבוע שהיה" כך שגם אם מפספסים הקלטה לתוכנית מבוקשת בערוץ 2, ערוץ 10 והערוץ הראשון, ניתן לצפות בה ב- VOD בכל מקום, בכל זמן וללא תשלום נוסף.

סלקום משלבת בסלקום tv את מוצר המוסיקה הפופולרי מעולם הסלולר "ווליום". ספריית מוסיקה עם למעלה ממיליון שירים שתהיה זמינה לראשונה בשירות ללא תשלום ובכלל זה גישה ישירה לתחנות הרדיו הארצי והאזורי.

מחקרים שביצעה סלקום, הם שאפיינו את מערך השירותים של סלקום tv:

• לקוחות הכבלים והלווין בישראל צופים בעיקר בערוצי עידן +, עוקבים אחר 4 סדרות בממוצע (כולל כאלה שמשודרות בערוצים 1,2,10) וצופים ב- 1-2 סרטים בשבוע.
• לקוחות הכבלים והלווין צופים ב-6 ערוצים בממוצע באופן קבוע ומדווחים על תשלום ממוצע של 265 שקל לחודש, זה אומר שהם משלמים 44 שקל על כל ערוץ שהם רואים.
• 91% מלקוחות הכבלים והלווין מרגישים שהם משלמים על ערוצים שאינם צופים בהם.
• 75% מלקוחות הכבלים והלווין לא מזמינים סרטים וסדרות בתשלום ב- VOD ומחכים שישודרו חינם.
• 67% מהלא מזמינים תוכן בתשלום חושבים שהמחיר עבור הזמנת סרטים וסדרות
ב-VOD גבוה.
• 82% מהצופים בטלוויזיה נוהגים לצפות בתכנים בצפיה נדחית, בעיקר בתוכניות מוקלטות או ב- VOD.

המחקר בוצע על ידי חברת "סאפיו מחקר ופיתוח" המתמחה במחקר שיווקי – אסטרטגי לזיהוי תובנות צרכניות יישומיות.

בסלקום tv אפשר לצפות לא רק במסך הביתי הראשי אלא גם בסלולר ובטאבלט
בסלקום tv אפשר לצפות לא רק במסך הביתי הראשי אלא גם בסלולר ובטאבלט

טלוויזיה לאנשים שאוהבים טלוויזיה

מסביר יניב גרינולד סמנכ"ל הטלוויזיה והתוכן: "את סלקום tv בנינו מתוך רצון לספק מוצר טלוויזיה לאנשים שאוהבים טלוויזיה. בחנו את הרגלי הצפיה והפונקציות האהובות בטלוויזיה של היום ובנינו את הטלוויזיה של מחר. בעולם התוכן בחרנו לרכוש תוכן מהאולפנים המובילים בעולם ומספקי תוכן מובילים בישראל, כך שנשקיע לטובת הצופים בתוכן פופולארי, מבוקש ובאיכות גבוהה, שיהיה זמין ללקוח בכל זמן, ובכל דרך, ללא הגבלה וללא תוספת מחיר".

מוסיף יוני סבג סמנכ"ל שיווק סלקום: סלקום tv הינו נדבך נוסף וחשוב בהתפתחותה של מסלקום מחברת סלולר לקבוצת תקשורת. השקת סלקום tv, מאפשרת לסלקום להציע ללקוח חבילה כוללת של שירותים אשר תהווה פתרון מושלם לצרכי התקשורת שלו ותאפשר ללקוח חסכון משמעותי בחשבון החודשי. אנו מאמינים כי סלקוםtv , יהווה תוספת משמעותית לשירותי הליבה בקבוצת סלקום , יתרום רבות לקידומם, ויתמוך באופן משמעותי בהגברת והעצמת נוכחותנו בכל בית אב בישראל ובחיזוק נאמנות לקוחותינו.

אפליקציית סלקום tv

ניתן לרכוש את אפליקציית סלקום tv כשירות נפרד וליהנות מכל עולם ה-VOD בכל מקום, במחיר של 39 שקל ולהשתמש בה ב שני מכשירים. מחיר כל ממיר נוסף 29 שקל. מחיר לתוכן מבוגרים 29 שקל.

טלוויזיה וסלולר

סלקום מציעה חבילת טלוויזיה וסלולר. החבילה כוללת את סלקום tv ו- 3 קווי סלולר במחיר של 198 שקל. החבילה המוצעת תוצע במחיר אחיד גם ללקוחות חדשים וגם ללקוחות קיימים. חבילה זו מאפשרת חסכון משמעותי בהוצאות התקשורת של המשפחה.

 

סלקום tv – התקנה:

אפשר לבצע התקנה ללא תשלום ובאופן עצמאי בצורה פשוטה וידידותית באיסוף ערכת
במרכז השירות, או בהזמנה הביתה עם שליח. סיוע טכנאי אישי להתקנה בבית הלקוח יעלה 99 שקל, בתשלום חד פעמי.

מיטב האולפנים ותוכניות

סלקום tv רכשה תוכן ממיטב האולפנים הגדולים והמובילים בהוליווד ותציע ללקוחות גישה לתוכן vod בינלאומי מבוקש, באמצעות ממיר המאפשר איכות HD, ברזולוציה של 1080 ושניתן לצפייה בהמשכים בין המסכים – הטלוויזיה, הטאבלט והסמארטפון, בכל זמן שירצו.

בין האולפנים שמהם נרכש התוכן, נמנים: Sony Pictures, דיסני,Lionsgate , CBS Studios International, ABC, NBCUniversal, Worldwide BBC, ניקלודיאון, נשיונל גאוגרפיק.
סלקום tv תציג סדרות טלוויזיה חדשות בסמוך לשידורן בארה"ב, ביניהן:
Better Call Saul, Alfa House, Mozart in the Jungle ,Manhattan Betas, Outlander , The After, Transparent, כמו גם, את סדרות הטלוויזיה המצליחות והאהובות, כדוגמת: בית הקלפים, כתום זה השחור החדש, הרשימה השחורה, סקנדל, מד-מן, Master of Sex , Grey's Anatomy, שובר שורות ועוד.

תוכניות ילדים – פיניאס ופרב, דוג-בלוג, ג'סי, קסם של הורים, דייגו, פינגווינים ממדגסקר, גראויטי פאלז וזאת בנוסף לסרטי ילדים ואנימציה מהמובילים והאהובים בעולם ומגוון גדול של קלטות מבוקשות לילדים החל מהגיל הרך.

לצד תוכן בינלאומי תציע סלקום tv בספריית VOD העשירה והמגוונת גם תוכן ישראלי מבוקש שכולל סרטים ישראלים ידועים כדוגמת בופור, זוהי סדום, רוק בקאסבה, אביבה אהובתי ושלל סרטי נוסטלגיה וכן סדרות דרמה וקומדיה כגון רמזור, בני ערובה, פולישוק, עבודה ערבית, פלפלים צהובים, שנות ה-80, הפרלמנט וגם תוכניות ריאלטי ואקטואליה כדוגמת הכוכב הבא, עובדה, מועדון לילה ומצב האומה.

בין שותפי התוכן הישראליים של סלקום tv נמנים: קבוצת RGE – מפיקת ערוץ הספורט, ערוץ 2, ערוץ 10, סרטי לב, יונייטד-NMC , חינוכית 23 , קלאסיקלטת.

בסלקום tv מוצגת לראשונה בישראל ספרית VOD ייעודית ל CATCH-UP טלוויזיוני תחת השם "השבוע שהיה" כך שגם אם מפספסים הקלטה לתוכנית מבוקשת בערוץ הליניארי, ניתן לצפות בה ב VOD בכל מקום, בכל זמן וללא תשלום נוסף.

סלקום משלבת בשירות הטלוויזיה את מוצר המוסיקה הפופולרי מעולם הסלולר "ווליום" ומציגה שירות נוסף וחדשני בסלקום tv שמהווה קפיצת מדרגה בחווית המוסיקה שמוכרת ללקוחות הטלוויזיה בישראל כיום.

שירות "ווליום" בסלקום tv מציע ללקוחות מעל מיליון שירים להאזנה בממשק מתקדם וחוויתי ומאפשר שיטוט בקטלוג עצום של שירים בז'אנרים שונים, האזנה לאלבומים חדשים, יצירת רשימות האזנה אישיות, פלייליסטים, עולם של מומלצים, גישה לתחנות הרדיו הארצי והאזורי כולל מפרט של עשרת השירים האחרונים ששודרו עם יכולת לבצע חיפוש בקטלוג ווליום לשירים אלו, להאזין להם שוב, ולצרפם לפייליסט האישי.

את סלקום tv ניתן לצרוך בצפייה איכותית ורציפה ברוחב פס של 10 מגה לממיר אחד
ו- 20 מגה לשניים או שלושה ממירים. בעת ההצטרפות לשירות מקבל הלקוח בערכת ההצטרפות וללא תשלום נוסף, ממיר מקליט עם יכולת סטרימר, תוכנת חיבור למחשב הביתי ושלט פשוט ואינטואיטיבי עם מקלדת מלאה בצידו השני.

"סלקום tv מאפשרת ללקוחות גישה לתוכן VOD נרחב, בינלאומי ומקומי, איכותי, עדכני ומלהיב שניתן לצפיה בכל המסכים – בטלוויזיה, בטאבלט ובסמארטפון, בכל זמן ובמחיר נמוך. שירות סלקום tv מאפשר צריכת תוכן ללא הגבלה וכולל את כל המרכיבים החשובים למוצר הטלוויזיה: ממיר מקליט עם סטרימר מובנה הכולל יכולות שידור באיכותHD , ספריית סרטים שוברי קופות מהאולפנים המובילים בהוליווד, סדרות פופולריות, תוכניות ילדים, ספורט, מדע וטבע, תכני וידאו מאתרי אינטרנט נבחרים, ספריית מוסיקה עם למעלה ממיליון שירים לבחירה ושידורי רדיו. סלקום tv מאפשרת חיבור לרשתות החברתיות בלחיצת כפתור בשלט והכל בממשק משתמש חוויתי ואינטואיטיבי", מציין המנכ"ל שטרן.

באשר לכניסת סלקום לתחום הטלוויזיוני ציין שטרן, כי "הכניסה של סלקום לתחום הטלוויזיה מהווה צעד נוסף במימוש האסטרטגיה שלנו להפוך לקבוצת תקשורת המציעה סל שירותים מלא. בדומה לחברות תקשורת אחרות בעולם, אנו רואים בכניסה לתחום הטלוויזיה צעד משמעותי שיסייע לחברה לשמר את בסיס הלקוחות הקיים, יסייע בבידול ויהווה מנוע צמיחה עתידי. אנו מעריכים שבחודשים הקרובים, עם יישום השוק הסיטונאי, נוכל להמשיך ולהביא בשורות צרכניות".

1 Comment

  1. נחמן
    24 במרץ 2015 @ 13:11

    ם גם לכם נמאס לשלם אלפי שקלים בשנה לחברות הכבלים (יס/הוט/סלקום) – אז הפוסט הזה בשבילכם!
    אני לא מפרסם מטעם אף חברה ואין לי שום אינטרס עסקי , רק רוצה לשתף אתכם , על מנת שגם אתם תוכלו לעשות את השינוי ולהשתחרר מהכבלים!
    לא מכבר החלטתי שנמאס לי לשלם 300 ש"ח בחודש עבור מספר ערוצים בודדים שאני צופה בהם , ועוד כמה ערוצים שאני מזפזפ ביניהם ושום דבר לא מעניין.
    במקרה נתקלתי בפרסומת למוצר שנקרא (EZ-TV (www.ez-tv.co.il המוצר נראה לי מאוד משכנע והחלטתי להזמין אותו.
    המוצר הגיע אלי תוך 5 ימי עסקים.
    פתחתי , התקנתי ונחשו מה גליתי…..
    את כל הערוצים , הסדרות והסרטים שהייתי משלם עליהם 3,600 ש"ח בשנה , אני יכול לראות חינם לגמרי עבור תשלום חד פעמי של 399 ש"ח!
    פשוט מכשיר קטן וחכם שמשכפל את המסך של הטאבלט/הסמארטפון או המחשב למסך ה LED שלי באיכות HD ללא כבלים , ללא מנוי , ללא חוטים.
    מהפכת הסלולר הגיעה לטלוויזיה!
    עשו לייק ושתפו את מי שאתם אוהבים ותוכלו לחסוך ים של כסף שנזרק לפח מדי חודש…
    אגב , ציינתי כבר שהתנתקתי מהכבלים?

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן