Skip to content

הורוסקופ ינואר: שערוריות ודרמות

סכנות ביטחוניות ושערוריות מביכות, זה מה שמצפה לנו בחודש הנוכחי, בו מפלגות בוחרות את המועמדים שלהן לכנסת. העובדה שגם מרקורי מתחיל החודש בנסיגה הופך את האירועים לקשים ובלתי צפויים. ואילו תאריך הבחירות, בחודש מרץ המתעתע, לא מבטיח תוצאות של יציבות לאורך זמן
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חודש ינואר, המתחיל עם סכנות ביטחוניות, מסתיים בשערוריות מביכות, בלשון המעטה. על כך תתווסף נסיגת מרקורי העונתית, המתחילה רשמית ב-21 בינואר ומסתיימת ב-11 בפברואר.

האם הכוכבים יגשימו את משאלות כוכבי הפוליטיקה (עריכת מיקס: נוי אלוש)האם הכוכבים יגשימו את משאלות כוכבי הפוליטיקה (עריכת מיקס: נוי אלוש)

הנסיגה תגביר את התקלות, מגה תאונות הדרכים והיבטים אסטרולוגיים דרמטיים במיוחד. כל אלה אמורים לקרות בשעה שמפלגות ישראל צריכות להגיש רשימות מסודרות וסגורות של מועמדים לבחירות בסוף חודש ינואר. הצגת רשימות של מפלגות בזמן נסיגת מרקורי תהיה מועדת לפורענות, החל מאופציה של מפלגות שלא ישרדו אפילו עד יום הבחירות, דרך שערוריות שיתפתחו במהלך החודש וישפיעו על מועמדים ומפלגות. אווירת הכאוס רק תגבר החודש עם ההיבטים הבעייתיים והדרמטיים  של ינואר.

מאדים במזל דלי סיפק את הסחורה המובטחת בדצמבר דרך טלטלות ושינויים של אישים שפרשו ומפלגות שהתחברו, התפוררו והתנתקו. ינואר מבטא אווירת שערוריות ושחיתות שטרם נראו כאן כאלה בשנים האחרונות.

XXXXX

מה קרה בעבר עם כניסת מאדים למזל דגים?

כוכב מאדים ב-12.1 עובר למזל דגים – מיקום בעייתי מאוד, האחראי בדרך כלל על חשיפת סקנדלים ושערוריות לראשי מדינה ולרשויות הביטחון, צבא ומשטרה.  אם רק להזכיר בחטף,  בעשר שנים האחרונות,  מה קרה עם כניסת מאדים למזל דגים:

דצמבר 2003 – חשיפת התרגיל של אסון צאלים.

נובמבר 2003 – פרשיית רמדיה, התינוקות שנפגעו  ומשרד הבריאות.

ספטמבר 2003 – מכתב מחאת הטייסים על הפצצות בלתי חוקיות.

ספטמבר 2003 – גם מסקנות ועדת אור נגד פרופ' שלמה בן עמי, יהודה וילק וביקורת על אהוד ברק וההתנהלות הכושלת בתרגיל הצבאי.

מאי 2005 – פרשיית הסוס הטרויאני, גילויים של משטרת ישראל על מעורבות חוקרים פרטיים ברשות הריגול התעשייתי.

מאי 2007 – מחאת 100 אלף הדורשים את פיטורי אולמרט על כישלון מלחמת לבנון השנייה וחשיפת חוסר מוכנות שערורייתי של הצבא למלחמה.

אפריל 2007 – הירשנזון משעה את עצמו לנוכח שוחד ומעילת הכספים בהסתדרות העובדים הלאומית.

מרץ 2009 – כתב אישום לנשיא קצב.

פברואר 2011 – הנשיא קצב קיבל פסק דין של מאסר  לשבע שנים.

פברואר 2013 –  פרשת בן זיגייר האוסטרלי, ההתאבדות בכלא הישראלי והגילויים על התנהלות המוסד הישראלי, שהביכו את ישראל בפני העולם על התנהלותה.

מרץ 2013 – פלישת הארבה לישראל וההתנהלות הכושלת בהתחלה.

מה עלול לקרות עכשיו עם כניסת מאדים למזל דגים?

החודש מאדים מגיע שוב למזל דגים וישהה בו עד ל-20 בפברואר, 2015.

בתאריכים 13 בינואר עד 21 בינואר מאדים יוצר היבט של צמידות לנפטון וחושף שערוריות מביכות עד מאוד, במקביל הוא יוצר מרובע עם שבתאי במזל קשת. שבתאי מסמל סדרי שלטון והתנהלות של ממסד: משטרה, צבא, ממשלה, גופים ביטחוניים ועירוניים; החל ממועצות עירוניות וראשי ערים, דרך ועדות של ממשלה, העלולות לחשוף סקנדלים של מעילות, גניבות ושוחד. ייתכן אף שזה ישפיע מאוד על התפרקות מפלגה, או יגרום, דרך טלטלות גדולות, לשינוי בסיסי של תבניות שלטוניות.

במקביל כוכב ונוס במזל דלי בימים בין ה-14-22 בינואר, 2015, יהיה מול יופיטר במזל אריה (השלטון והממשלה) – היבט בעייתי שמבטא לעיתים אובדן של אדם ידוע.

ברקע, יחסי מאדים נפטון הבעייתיים מעירים מרבצם פרשיות של אנשי חוק, או ממסד, באירועים חושפניים ומביכים, העלולים לגרום לניסיון התאבדות או מוות מסתורי של אדם המעורב בפרשה, או מאוים על ידי מישהו.

השבוע האחרון של ינואר, כשמרקורי בנסיגה במזל דלי ומול יופיטר במזל אריה (מזל שכאמור מייצג במפת מדינת ישראל את הממשלה והשלטון) הוא מחאתי, יוצר שביתות ועיצומים, אי הסכמות של מיעוטים במדינה, כולל בשטחים, אך גם של מקומות עבודה שלא רוצים להמשיך במצב הקיים. אווירה כאוטית  של אי סדרים, החורגת מהיכולת לשלוט במצב, או לפתור את הסבך שנוצר.

תחושת אכזבה מהממסד

מה-26 בינואר ונוס מגיעה לביקור במזל דגים – מיקום הנחשב לנעלה ומוצלח, רק שבמקרה זה ונוס מתחילה את מהלכה ברגל שמאל, כשהיא יוצרת היבט קשה (מרובע) עם שבתאי בקשת. עד ה-31 בינואר ימים כבדים עם תחושת אכזבה קשה ודיכאון מהממסד, או מהאירועים שנחשפים ומצטברים למועקה. וכל זה קורה כשרשימות של מפלגות עומדות להיות מוגשות. הגשת רשימת מועמדים בזמן נסיגת מרקורי היא בעייתית. האם ייאלצו לדחות את יום הגשת הרשימות או את הבחירות בכלל?

בחירות שנקבעו לחודש מרץ המתעתע? ויותר מכל, אם הבחירות אכן יתקיימו בתאריך שנקבע, 17 במרץ, הרי שתוצאותיהן ישרדו עוד פחות מהסיבוב האחרון.

מה עלול לקרות בזמן נסיגת מרקורי בדלי?

מרקורי בזמן הנסיגה עוסק בחריש של כל הבעיות שהצטברו בהליכתו הישירה, כשהוא הופך כל רגב ממקומו ויוצר תהליך אבולוציוני.

בהשפעת מרקורי בנסיגה נוצרים שיבושים בלתי צפויים ושינויים בלוחות זמנים. בהשפעתו נגרמים איחורים, פקקים בכבישים ומגה תאונות. באופן הקלאסי, מרקורי בנסיגה מתאפיין בתקלות בשרתי מחשב, במודם, במחשבים, במכשירי תקשורת ובלוויינים; בתאונות ותקלות במטוסים, עלייה במפלס התאונות האנושיות, עיכובים, תקלות, פיטורין, תאונות, קלקולים, בעיות בעבודה וגם בבריאות.

הפעם, מרקורי בדלי יפתיע בחדות אמירתו ובהתנגדות לחשוב באופן שגרתי בתוך הקופסה. הוא ישהה מרבית החודש מול כוכב יופיטר באריה. זהו היבט דרמטי מאוד מתוך שני מזלות פיקס – המזלות העוסקים בעקרונות וסגנון. בהשפעת אוראנוס זה מתבטא באופן אכזרי וכוחני במיוחד.  אך צריך לזכור שהיבטים תחת השפעת מזלות קבועים (פיקס) הם בעלי השפעה לטווח ארוך יותר מהרגיל. מרקורי בדלי אחראי להתעצמות של שביתות נגד עוולות במקומות עבודה. שביתות פורצות כשמרקורי בדלי באופן מפתיע ובעוצמה חדה. הימצאות מרקורי בנסיגה מול יופיטר במזל אריה (מזל המייצג את השלטון ועמדת הכוח במדינה) מסמל את האופציה למחאה בשטחים, פרצי אלימות קשים, מחאות של מיעוטים וזרים, שביתות מול רשויות, מועצות ומשרדי ממשלה.

מרקורי בדלי ינקוט תמיד בעמדה בלתי שגרתית למשברים שנוצרים. הוא בלתי צפוי ולכן הסכנות שנגרמות תחתיו עלולות להיות גדולות יותר. אנשים בהשפעת נסיגת מרקורי בדלי יהיו בלתי צפויים, מתנתקים בקלות ויוצרים מתח רב. אנשים נוטים להיפרד, ליצור דרמה, לעזוב מקומות ישנים ולא להסכים לתנאים שמכפיפים אותם. האווירה לכן הרבה יותר מתוחה תחת השפעת הנסיגה. האוויר אז רווי במתח חשמלי, כשהתחושה היא כי משהו צריך לקרות.

ממה להימנע בזמן נסיגת מרקורי?

לחתום על חוזים. ללכת לראיון עבודה, או להתחיל עבודה חדשה. לעסוק בהתחלות חשובות מכל הסוגים. לשפץ או לעבור בית. לרכוש רכב. לעבור ניתוח. לעסוק בבירוקרטיה חשובה. לגשת למשפט. לעשות בדיקות רפואיות.

הורוסקופ קלנדרי לשנת 2015 – לכל המזלות

האתר של פנינה כץwww.pninastro.com.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן