Skip to content

ערוץ 10 עולה על הגל: יידרש להוריד מינון ריאליטי

  ערוץ 10 יידרש להפחית את מינון תכניות הבידור והריאליטי. כך קבעה ועדת הטלוויזיה של מועצת הרשות השנייה בראשות יעקב שחם, שאישרה את לוח השידורים של הערוץ לעונה שבין פברואר ויוני 2012. במקביל, אושר  להציע את מינוי דן אלמן כחבר דירקטוריון ערוץ 10, במקום אלי אלאלוף שפרש מאת אורה עריף כץ  דרישת ועדת הטלוויזיה להפחית את היקף […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

ערוץ 10 יידרש להפחית את מינון תכניות הבידור והריאליטי. כך קבעה ועדת הטלוויזיה של מועצת הרשות השנייה בראשות יעקב שחם, שאישרה את לוח השידורים של הערוץ לעונה שבין פברואר ויוני 2012.
במקביל, אושר  להציע את מינוי דן אלמן כחבר דירקטוריון ערוץ 10, במקום אלי אלאלוף שפרש

מאת אורה עריף כץ 

דרישת ועדת הטלוויזיה להפחית את היקף הבידור והריאליטי מיועדת לתרום לאיזון שתובעת מועצת הרשות השניה בין תכניות בידור לבין סוגה עלית. הועדה קבעה כי שידור התכנית 'חי בלה לה לנד' ידולל וייפרס על פני תקופה ארוכה יותר והודיעה כי תקפיד על שידורי תכניות מסוגה עלית.
כמו כן, הנחתה הועדה את ערוץ 10 למצוא עבור הסדרה אלנבי שעת שידור המתאימה לתוכנה ולסיווגה. אלנבי היא סדרה על פי ספרו של גדי טאוב, המתארת חיים בבר- מועדון תל אביבי שבו נפגשים, לצד התל אביבים שיוצאים לשתות כוסית, גם הפשע, הסמים והזנות .
מאז שהוחלט לאשר לערוץ 10 להמשיך בשידוריו בכפוף להתחייבות לעמוד בדרישות להפקות מקור, חודשו צילומי הסדרה החדשה ואף התחדש המשא ומתן עם איש העסקים חזי בצלאל בנוגע לכניסה לשותפות בבעלות על הערוץ. במקביל, הוחלט בערוץ 10 לקצץ בשכר בכירים כחלק מתהליך שיקומו הכלכלי .
כאמור, הוחלט היום גם להמליץ על מינוי  דן אלמן כמועמד לדירקטוריון חברת החדשות. אלמן הוא מנכ"ל חברת נכסי אביבה והיה דירקטור בחברת החשמל. פרסומים בעבר ייחסו לאלמן קרבה לליכוד. מינויו יובא לאישור מועצת הרשות השנייה.  יעקב שחם, יו"ר הוועדה: "אין לי ספק שהכישורים וניסיונו הרב של מר אלמן יסייעו רבות לדירקטוריון חברת החדשות של ערוץ 10 לעמוד באתגרים העומדים בפניו בימים אלה."

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן