Skip to content

כדורסל: פיני גרשון ימונה למנהל מקצועי של נבחרות ישראל

פיני גרשון, כיום עוזר מאמן מכבי ת"א ובעבר שלוש פעמים אלוף היורוליג עם הקבוצה, ישמש כמנהל המקצועי של נבחרות ישראל. זהו רק אחד מהשינויים שיערוך איגוד הכדורסל בתקופה הקרובה, במסגרת רענון שורות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בימים האחרונים קיימו יו"ר איגוד הכדורסל, עמירם הלוי, ויו"ר הועדה המקצועית משה (מוישלה) ויינקרנץ מספר פגישות עם גרשון, שהסכים לקבל על עצמו את התפקיד. המינוי ייכנס לתוקפו לאחר אישור הנהלת האיגוד שעתידה להתכנס ביום שני, 19.1.2015.

גרשון, בכיר מאמני הכדורסל בארץ כיום ואחד המאמנים הבכירים באירופה, ישמש כיועץ ומפתח כדורסל הגברים באיגוד הכדורסל. הוא יעסוק לא רק בנבחרות ישראל הייצוגיות אלא גם בתשתיות: האקדמיה של האיגוד במכון וינגייט ופרחי הספורט – פרויקט הדגל של משרד התרבות והספורט. עם כניסתו של המינוי לתוקף יהיה גרשון הסמכות המקצועית העליונה בכדורסל גברים, לצד הוועדה המקצועית ובשיתוף פעולה מלא איתה.

מינויו של גרשון ייכנס לתוקפו מייד לאחר שהמלצת הוועדה המקצועית תאושר על-ידי הנהלת איגוד הכדורסל. בחודשי הקיץ יחל לעבוד גרשון לצד מאמני נבחרות הגברים שיתכוננו לאליפויות אירופה השונות.

שרון אברהמי ימונה למאמן נבחרת הנוער

בנוסף, החלטה הועדה המקצועית להמליץ על מינויו של שרון אברהמי לתפקיד מאמן נבחרת הנוער. אברהמי אימן בקיץ האחרון את נבחרת הקדטים והצליח להעפיל איתה לדרג א'. בקיץ הקרוב הוא ינסה לעמוד במשימה דומה ולהעלות את נבחרת הנוער לדרג א', עם אחד המחזורים המוכשרים שיש לכדורסל הישראלי בשנים האחרונות.

בתקופה הקרובה יוחלט על מאמני נבחרות הקדטים והעתודה. מהלך הזה כבר ייעשה בתיאום עם פיני גרשון.

17 משרדי עורכי דין ניגשו למכרז למינוי יועץ משפטי לאיגוד הכדורסל

במסגרת השינויים באיגוד, שאחד מהם כולל את מינויו הצפוי של פיני גרשון למנהל המקצועי של נבחרות ישראל וכדורסל הגברים, הוחלט על יציאה למרכז למינוי יועץ משפטי לאיגוד. בישיבה של ועדת מנהל והתקשרויות שהתקיימה השבוע, נפתחה תיבת המרכז והתברר שלא פחות מ-17 משרדים, בהם כמה גדולים ומוכרים במשק הישראלי, ניגשו למכרז. המשרדים שניגשו למרכז, יוזמנו להמשך התהליך מול ועדת ההתקשרויות ומנהל של האיגוד להמשך תהליך עד לבחירת היועץ המשפטי החדש של האיגוד.

מדובר באחד השינויים שמקיים כעת איגוד הכדורסל במסגרת הליך של רענון בעלי תפקידים. בהמשך ייבחר, באמצעות ועדת איתור, איש תפעול לאגף המקצועי גברים במקומו של עמוס פרישמן, שסיים את תפקידו.

[related-posts title="עוד חדשות ספורט:"]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן