Skip to content

היום ההצבעה על רשימת מועמדי "העבודה" לכנסת

אמש הופצה בהודעות סמס רשימה מומלצת, שבה לא הופיע שמה של שלי יחימוביץ, בשמו של יו"ר המפלגה יצחק הרצוג. אולם כעבור דקות מספר הופצה בהודעת סמס הכחשה נמרצת, חתומה בשמו ע"י יו"ר המפלגה, יצחק הרצוג, ובה נאמר כי "הרשימה שהופצה כעת תחת הכותרת 'מומלצי היו"ר' היא פיקטיבית ואחיזת עיניים. לא פורסמה ולא תפורסם רשימה כלשהי […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מפלגת העבודה בוחרת היום את מועמדיה לכנסת. 36 מועמדי מפלגת העבודה לכנסת יתמודדו על כ-16 מקומות ריאליים. שאר המקומות משוריינים ליצחק הרצוג וציפי לבני, למזכ"ל המפלגה חיליק בר ולמועמדי "התנועה" – ובהם השר לשעבר עמיר פרץ ופרופ' מנואל טרכטנברג.

תוצאות הבחירות יוצגו מחר ב-11 לפני הצהריים.

ההצבעה מתקיימת ב-77 אתרי הצבעה ברחבי הארץ, שבהם 400 עמדות הצבעה. הקלפיות ייפתחו  בשעה 10:00 וייסגרו בשעה 22:00. מספר בעלי זכות הבחירה: 48,904.

ההצבעה מתבצעת באופן ידני. כל בעל זכות בחירה רשאי לסמן בין 8 ל-10 מועמדות ומועמדים מבין 36 המועמדים שמתמודדים. לאחר סגירת הקלפיות, בשעה 22:00, יעברו כל הקלפיות למרכז הספירה בבני ברק. הספירה תתבצע באמצעות סריקה ממוחשבת.

יצחק (בוז'י) הרצוג בקלפי במודיעין (צילום: צבי זינגר)
יצחק (בוז'י) הרצוג בקלפי במודיעין (צילום: צבי זינגר)
אחוות מתמודדים. ח"כ מיקי רוזנטל ואיילת נחמיאס ורבין (צילום: צבי זינגר)
אחוות מתמודדים. ח"כ מיקי רוזנטל ואיילת נחמיאס ורבין (צילום: צבי זינגר)
הג'ינג'ים עם סתיו שפיר (צילום: רפי מיכאלי)
הג'ינג'ים עם סתיו שפיר (צילום: רפי מיכאלי)
סלפי עם אלדד יניב (צילום: רפי מיכאלי)
סלפי עם אלדד יניב (צילום: רפי מיכאלי)

יו"ר מפלגת העבודה, יצחק הרצוג, שהצביע ביחד עם רעייתו בקלפי במודיעין, אמר: "הרשימה שתיבחר תוביל את הנהגת המדינה בשנים הקרובות. עשרות אלפי המתפקדות והמתפקדים יבחרו היום את הנבחרת שתחולל את מהפך 2015.

"מחר", הבטיח הרצוג, "נציג את הנבחרת החזקה ביותר, הנקייה ביותר, החברתית ביותר, הדמוקרטית ביותר, וכן, בנבחרת שלנו יהיה גם ייצוג הולם לנשים", הבטיח הרצוג. "מפלגת העבודה בהנהגתי, יחד עם מפלגת התנועה, תחזור שוב להיות המפלגה הגדולה בכנסת".

בימים האחרונים, במהלך מערכת הבחירות הפנימיות, הופתו באמצעות הודעות "רשימות חיסול" ו"דילים", תחת שמות שונים ומשונים. כך, למשל, הופצה אמש רשימה מומלצת כביכול, שבה לא הופיע שמה של שלי יחימוביץ, בשמו של יו"ר המפלגה יצחק הרצוג. אולם כעבור דקות מספר הופיעה בהודעת סמס הכחשה נמרצת, חתומה בשמו של יו"ר המפלגה, יצחק הרצוג, ובה נאמר כי "הרשימה שהופצה כעת תחת הכותרת 'מומלצי היו"ר' היא פיקטיבית ואחיזת עיניים. לא פורסמה ולא תפורסם רשימה כלשהי מטעמי".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן