Skip to content

אופל אדם עם דגמים חדשים

אופל מציגה שני דגמים חדשים: אופל אדם האוטומטית ואופל אדם Swing Top
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שני הדגמים החדשים של אופל מצטרפים אל יתר דגמי האדם האופנתיים והייחודיים: אדם JAM, אדם Rocks ואדם S. בכך נותנת משפחת האדם מענה לכל אופי וסגנון חיים תוך דגש על ערכי המותג של אופל: איכות מוקפדת, רמת בטיחות גבוהה חיסכון בדלק וידידותיות לסביבה.

אופל אדם (צילום יח"צ חו"ל)

הגרסה האוטומטית החדשה של האדם נועדה לספק מקסימום נוחות תפעול וחיסכון בנהיגה בעיר ומחוצה לה. האדם זוכה לתיבת ההילוכים החדשה "איזיטרוניק 3.0" המבטיחה החלפות הילוכים זריזות וחלקות יותר בכל מהירות לצד נוחות שימוש מרבית. התיבה החדשה והמתקדמת מוצעת בשידוך למנוע ה-1.4 ליטר המתקדם והחסכוני של האדם שלו 87 כ"ס. התוצאה: זריזות מרבית וצריכת דלק טובה עוד יותר מאשר בגרסה הידנית. האדם האוטומטית מתגאה בצריכת דלק של 21.3 ק"מ לליטר! לעומת 19.6 ק"מ לליטר בגרסה הידנית. גם פליטת המזהמים וה-CO2 של האדם האוטומטית נמוכה מבעבר, עם רק 109 גרם CO2 לק"מ. מדליקה וירוקה. אופל אדם האוטומטית תצטרף אל האדם הידנית ותגיע לישראל בחודש מרץ הקרוב.

אל מגוון האפשרויות להתאמה אישית אותם מציאה האדם נוספת אפשרות חדשה, המגיעה אל האדם היישר מדגם ה-Rocks הקרבי. אדם Swing Top בעלת גג בד נפתח המאפשר ליהנות מהרוח והשמש בכל נסיעה. גג הבד האיכותי והעבה מבודד את רעשי הסביבה באופן מושלם ומעניק תחושת נינוחות כמו בכל אדם רגילה. בלחיצת כפתור, בתוך חמש שניות, נגלל גג הבד ממעל לראשי הנהג והנוסע מלפנים עד לקורה Cהאחורית, כשהוא מאפשר לאור ולאוויר לשטוף את תא הנוסעים. הגג ניתן לסגירה תוך כדי נסיעה עד למהירות של 140 קמ"ש במידת הצורך. גרסת ה-Swing Top של האדם תוצע בישראל במהלך השנה ותאפשר לרוכשיה להעצים עוד יותר את ההנאה מהנסיעה.

צילום יח"צ חו"ל

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן