Skip to content

Duster Dacia כבישטח חדש במחיר של החל מ-89,900 שקל

קרסו מוטורס - יבואנית רנו, ניסאן ודאצ'יה בישראל, משיקה בימים אלה את דגם דאצ'יה דאסטר (Duster) - רכב פנאי-שטח ספורטיבי, שכבש את אירופה ומגיע עכשיו לישראל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

דגם הדאסטר של דאצ'יה, בעל מנוע בנזין חדש – TCe עם ארבעה צילינדרים, נפח מנוע של 1,197 סמ"ק ומגדש טורבו, המפיק 125 כו"ס והמאיץ את הרכב מ-0 ל-100 קמ"ש תוך 10.4 שניות ומגיע למהירות מרבית של 175 קמ"ש.

דגם הדאסטר מציע שתי גרסאות נוספות של מנועי דיזל: dCi 1.5 עם 109 כו"ס בגרסאות 4X2 ו-4X4.

דצ'יה דסטר (צילום יח"צ חו"ל)

הדאסטר מצויד במערכת בקרת שיוט והגבלת מהירות* ובמערכות בטיחות משופרות ביניהן: בקרת יציבות אלקטרונית (ESC) – המבטיחה יציבות הרכב בתנאים קשים, תנאי אחיזת כביש נמוכה ומשטחי דרך חלקלקים, ומערכת העזר לבלימת חירום EBA המשלימה את מערכת ה-ABS למניעת נעילה של הבלמים. כמו כן קיימת מערכת סיוע בחנייה בנסיעה לאחור. לדאסטר יכולות שטח אמיתיות ומרשימות, בזכות מרווח גחון של 21 ס"מ וגרסת הנעה כפולה עם אפשרות לנעילת דיפרנציאל.

בין שלל הטכנולוגיות, מציע הדאסטר החדש שתי אפשרויות למערכות שמע ברכב: מערכת מולטימדיה Media Nav הכוללת ניווט לווייני עם תצוגות דו ותלת מימד, רדיו, Bluetooth, שקע USB ובעלת ממשק מלא בעברית או מערכת ה-Plug & Radio המציעה נגן תקליטורים, תמיכה ב- MP3, Bluetooth ושקע USB.

דסטר של דצ'יה (צילום יח"צ חו"ל)

המראה הבולט של הדאסטר מציג אישיות קשוחה, עוצמתית ואסרטיבית. חזית הרכב בעלת שבכה קדמית מעוצבת הכוללת שני פנסים במסגרת כרום, כונסי אוויר בחלק התחתון ופנסים ראשיים חדשים עם תאורת נסיעה ביום. בנוסף בחלק מהגרסאות מסילות גג עם כיתוב הדגם, חישוקי סגסוגת בקוטר 16 אינץ' בעיצוב מטאלי כהה.

הדאסטר מאופיין במרחב פנימי נדיב בתא הנוסעים ונפח מטען של עד 475 ליטר.

לנוחיות הנוסעים, מציע הדאסטר של דאצ'יה פונקציות וטכנולוגיות מתקדמות המסייעות בשימוש קל ונוח ברכב, הכוללים: צריכת דלק נמוכה במצב ECO המצמצם פליטת CO2, מראות חיצוניות חשמליות, תושבות Isofix להתקנת מושבי בטיחות לילדים ותינוקות במושבים האחוריים הקיצוניים ועוד.

הרכב ישווק בישראל במחיר החל מ-89,900 שקלים.

2 Comments

  1. גידי
    18 בינואר 2015 @ 18:18

    האם יש גרסה אוטומטית ומה מחירה ?

  2. ניצן אלון
    16 בינואר 2015 @ 0:21

    Want to know more about the car

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן